تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):اگر مردم تعقل می کردند و مرگ را تصور می کردند، دنيا ويرانه مى‏شد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813304924




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت بايد براي تامين مسکن اقشار کم درآمد چاره انديشي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۵۷ب.ظ)
جهانگيري: دولت بايد براي تامين مسکن اقشار کم درآمد چاره انديشي کند معاون اول رييس جمهور با تاکيد بر اينکه دولت بايد براي تامين مسکن اقشار کم درآمد جامعه چاره‌اي بيانديشد گفت: يکي از مهمترين حمايت‌هاي دولت از اقشار کم درآمد بايد در بخش مسکن باشد.
به گزارش خبرگزاري موج، اسحاق جهانگيري ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه شوراي عالي رفاه وتامين اجتماعي، با اشاره به طرح مشترک وزارتخانه‌هاي تعاون، کار و رفاه اجتماعي و راه و شهرسازي براي تامين مسکن اجتماعي و حمايتي ويژه اقشار کم درآمد، اين طرح را مثبت ارزيابي کرد و افزود: اين طرح بدليل آنکه وابستگي اندکي به منابع دولتي دارد و بيشتر متکي به منابع نهادهاي حمايتي است، مي تواند آثار مثبتي به همراه داشته و طرح موفقي در حوزه مسکن باشد.
معاون اول رييس جمهور همچنين پس از ارائه گزارش وزير آموزش وپرورش درخصوص تعداد کودکان بازمانده از تحصيل در کشور، بر لزوم رفع اين مشکل با جلب مشارکت خيرين تاکيد و خاطرنشان کرد: مردم ايران انگيزه زيادي براي انجام کارهاي خير دارند و اگر معضلاتي از اين دست به خوبي براي مردم تشريح شود و خيرين مطلع شوند که گروهي از کودکان بدليل مسائل اقتصادي از تحصيل محروم مي شوند، قطعاً در اين زمينه گام برخواهند داشت و در رفع اين مشکل به دولت کمک خواهند کرد.
جهانگيري با ابراز تأسف از تبديل بخشي از کودکان بازمانده از تحصيل به کودکان کار، ضرورت ساماندهي هرچه بيشتر آنها را مورد تاکيد قرار داد و از وزير تعاون، کار و رفاه اجتماعي خواست که اين موضوع را در يکي از دستورات جلسه شورا قرار دهد تا با حضور مسئولين و دستگاههاي مربوطه، راهکاري اساسي براي حل اين مشکل بدست آيد.
در اين جلسه وزير راه و شهرسازي گزارش جامعي از طرح مشترک اين وزارتخانه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعي براي تامين مسکن اقشار کم‌درآمد به ويژه معلولان، مستمري بگيران، مددجويان تحت پوشش بهزيستي، کارگران و بازنشستگان ارائه کرد و گفت: مبناي اصلي اين کار استفاده از تجربيات موفق در دنيا و نيز بازگشت به فرمان امام خميني (ره) مبني بر محروميت زدايي و تامين مسکن محرومان است.
آخوندي با بيان اينکه در اين طرح اشکالات و نواقص طرح مسکن مهر رفع گرديده، تصريح کرد: در اين طرح متصدي اصلي و مباشر، نهادها و دستگاههاي حمايتي هستند و دخالت دولت و وزارت راه و شهرسازي به حداقل رسيده است.
وي همچنين از وجود نظام هاي تامين زمين، تامين مالي و نظارت در اين طرح خبر داد و افزود: وظيفه پايش و ارزيابي پيشرفت پروژه بر عهده بنياد مسکن انقلاب اسلامي و پيگيري و هماهنگي حسن انجام کار به عهده وزارتخانه هاي راه وشهرسازي و تعاون، کار و رفاه اجتماعي خواهد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن