تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را مى برد و موجب پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801490994




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوست دارید آی کیو تان را بالا ببرید!


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
CT_Quartz-IQ_SPOTLIGHT


چگونه و با چه راه و روش ها و ترفندهایی می توانیم آی کیو خود را بالا ببریم و به بهترین نحو ممکن ذهن و هوش خود را تقویت کنیم.
دکتر نوروزی متخصص تغذیه ، افزود: در طی روز و از سنین خرد سالی می‌توان با مصرف آجیل و مغزهای غیر شوری و دودی از غذاهای پرچرب و پر نمک به نحو چشمگیری دوران میانسالی و کهنسالی سالمتری را داشت.

ادامه داد: در جامعه کنونی با مصرف زیاد غذاهای آماده و محصولات شور بیماری‌های قلبی و حتی سکته‌های قلبی و مغزی افزایش یافته که اگر با آموزش به کودکان و نوجوانان جلوی امر حاضر گرفته نشود در آینده دچار مشکلات عدیده‌ای خواهیم شد.
وی تأکید کرد: خوردن غذاهای طبیعی در 3 وعده غذایی و اجتناب از مصرف خوراکی‌هایی از قبیل چیپس ، پفک، آجیل شور و فست فود‌ها و همچنین نوشیدنی‌هایی مانند کولاها می‌توانند بطور چشمگیری از بیماری‌های قلبی و نابودی سلولهای مغزی جلوگیر کرد.

همچنین توصیه کرد: با تهیه نان و پنیر همراه با مغزهای غیر شور می‌توان به عنوان میان وعده‌ای مفید برای دانش‌آموزان و دانشجویان بهترین بازدهی جسمی و روحی را شاهد بود چرا که محققان در تحقیقات خود دریافتند که با رعایت رژیم غذایی افراد عملکرد حافظه و قوای مغزی و روحی قوی‌تری نسبت به همسالان خود دارند.

باشگاه خبرنگاران


16 اسفند 1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن