تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802578470




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تأکيد رييس اتحاديه فوتبال بر ابلاغ پيام شهدا توسط آحاد جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۵۸ب.ظ)
تأکيد رييس اتحاديه فوتبال بر ابلاغ پيام شهدا توسط آحاد جامعه رييس اتحاديه فوتبال ايران در ديدار با خانواده معظم شهيد احمد شريفي با تاکيد بر انجام کارهاي فرهنگي، گفت: ابلاغ پيام شهدا وظيفه آحاد جامعه است.
به گزارش خبرگزاري موج، اسلام کريمي، مديرکل ورزشي و اردويي بنياد شهيد و امور ايثارگران و سردار عزيز محمدي رييس اتحاديه فوتبال ايران به همراه احمدرضا عابدزاده، دروازه‌بان سابق تيم ملي فوتبال ايران و حسين ياريار، سرپرست تيم هنرمندان با حضور در منزل شهيد احمد شريفي از والدين اين شهيد تقدير کردند.
رئيس اتحاديه فوتبال ايران در اين ديدار با تقدير از مقام شامخ شهدا با اشاره به اينکه امنيت و آسايش امروز کشور مرهون خون شهداست گفت: اگر مي‌بينيد امروز دنيا صف مي‌کشد تا با ما مذاکره کند، اگر مي‌بينيد ما به‌عنوان نماد ايستادگي و مقاومت در دنيا مطرح هستيم و اگر مي‌بينيد که حرفي براي گفتن و پيشرفت‌هايي داشته‌ايم همه و همه از قبل خون شهداست. امروز مي‌گويند ايران به پيشرفت‌هاي هسته‌اي دست پيداکرده و خود اقرار مي‌کنند و اين اقتدار مرهون خون شهداست.
وي افزود: خوشا به حال آنان که رفتند و نماندند تا به گفته شهيد باکري خون‌دل بخورند، خون‌دل خوردن در اين شرايط براي انقلاب رهبري و آرمان‌ها سخت است.
عزيز محمدي گفت: هرکسي که از کشورهاي ديگر به ايران مي‌آيد تحت تأثير تبليغات سو رسانه‌ها از اسلام و ايران مي‌ترسد اما همين‌ها وقتي با ايران و محيط آن مواجه مي‌شوند مي‌بينند اين‌گونه نيست. مي‌بينند فضا آرام است و خبري از خشونت و جنايت داعش نيست. همه اين‌ها مرهون خون شهدا و امام راحل است.
عزيز محمدي با تأکيد بر نقش آحاد جامعه در ابلاغ پيام شهدا گفت: وظيفه ما نيز کار فرهنگي است و بايد پيام مقام معظم رهبري که اين پدر عزيز شهيد اشاره کردند را بافرهنگ سازي به جهانيان برسانيم.
پدر شهيد شريفي در اين ديدار ضمن تقدير از مسوولان بنياد شهيد و امور ايثارگران، تلاشگران عرصه ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و سازمان ليگ فوتبال کشور با اشاره به اينکه پسرش درصحنه مبارزه از هيچ‌چيز نمي‌هراسيد گفت: وقتي به منزل آمد و خداحافظي کرد مي‌دانستم که قصد برگشت ندارد، او مدتي در خط مقدم و حتي مدتي در سوريه رفت‌وآمد کرده بود و پاي ماندن نداشت.
وي افزود: من پسرم را از شهيد همت دارم. جنازه ايشان بين شيار مانده بود و شهيد همت ايشان را با دستور مستقيم به عقب برگرداند؛ جنازه‌اش که رسيد يادنامه خداحافظيش افتادم که زير آيينه گذاشته بود، نوشته بود برنمي‌گردد چون روسياه مي‌شود.
پدر شهيد شريفي با اشاره به اينکه نامه امام خامنه‌اي به جوانان دنيا را از جنس همان نامه امام به گورباچف مي‌داند، گفت: اين نامه تداوم خون شهداست و خوشحالم وقتي مي‌بينم جوانان دنيا اين نامه را مي‌خوانند؛ رهبري در قلب‌هاي جوانان دنيا نفوذ کرده است و اين دقيقاً همان چيزي است که امثال پسر من مي‌خواستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن