تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820373985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت حاميان لرستاني از بيش از 8 هزار يتيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۲۲:۶ب.ظ)
مديرکل کميته امداد لرستان: حمايت حاميان لرستاني از بيش از 8 هزار يتيم مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) لرستان با اشاره به اينکه در حال حاضر 18 هزار و 761 حامي طرح اکرام در استان لرستان وجود دارد، گفت: 8 هزار و 800 يتيم تحت حمايت اين حاميان هستند.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم آباد، ولي اله منتظري در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر 240 هزار و 678 صندوق صدقه در منازل خانوارهاي استان لرستان وجود دارد و تعداد سه هزار و 500 صندوق صدقه در معابر قرار دارد.
وي در ادامه گفت: تاکنون 57 ميليارد و 665 ميليون ريال از صندوق صدقات استان لرستان جمع آوري شده است.
منتظري با اشاره به اينکه در حال حاضر 18 هزار و 761 حامي طرح اکرام در استان لرستان وجود دارد، گفت: 8 هزار و 800 يتيم تحت حمايت اين حاميان هستند.
مدير کل کميته امداد امام خميني (ره) استان لرستان افزود: 2861 روستا در استان لرستان وجود دارد که 995 روستا مشمول زکات هستند.
وي اضافه کرد: در سال جاري 113 ميليارد و 731 ميليون ريال زکات واجب و مستحب در استان جمع آوري شده است.
اين مقام مسوول گفت: از محل اعتبارات زکات تا کنون 117 پروژه احداث و 352 پروژه در دست اقدام است.
مدير کل کميته امداد استان لرستان افزود: 584 ميليارد و 888 ميليون ريال درآمد حوزه مشارکت است که 92 درصد تحقق برنامه داشته ايم.
منتظري در بخش ديگر از سخنانش به مراکز نيکوکاري در استان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 24 مرکز نيکوکاري در استان وجود دارد که 149 هيأت عامل افتخاري مسووليت اين مراکز را بر عهده دارند که عمدتا روحانيون و ائمه جماعت عضو اين هيئت عامل هستند.
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) لرستان افزود: در حال حاضر 78 هزار و 796 خانواده با جمعيت 183 هزار و 695 نفر از خدمات کميته امداد بهره مند هستند که 72 هزار خانوار مستمري بگير هستند.
منتظري افزود: در حال حاضر 42 هزار دختر دم بخت تحت پوشش اين نهاد هستند که تهيه جهيزيه اين دختران کار سختي است.
وي در ادامه از معافيت 509 نفر از خدمت سربازي خبر داد و گفت: همچنين 4 هزار و 242 نفر از مددجويان از امتياز رايگان انشعابات گاز، برق و آب بهره مند شده اند.
وي گفت: 9 هزار و 600 نفر از مددجويان در استان لرستان بيمه تأمين اجتماعي هستند که براي اين افراد 5 ميليارد و 400 تومان حق بيمه پرداخت شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن