تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132145




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمک بیش از دو میلیارد ریالی حامیان به مددجویان یتیم ممسنی


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کمک بیش از دو میلیارد ریالی حامیان به مددجویان یتیم ممسنی خبرگزاری پانا:مدیر کمیته امداد شهرستان ممسنی گفت:440 مددجوی یتیم این کمیته ظرف 10 ماه گذشته از دو میلیارد و 976 میلیون ریال کمک های نقدی و غیر نقدی حامیان خود برخوردار شدند.
۱۳۹۳ شنبه ۹ اسفند ساعت 17:40

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، هوشنگ زارعی اظهار کرد:حامیان به موضوع تشکیل خانواده مددجویان یتیم اهتمام ویژه دارند و در قالب طرح کوثراقدام به تامین جهیزیه نوعروسان کرده و زمینه ازدواج آنها را فراهم و حتی مبلغی به عنوان هدیه به مددجویانی که به سن ازدواج رسیده اند پرداخت می کنند.

وی افزود:کمک حامیان به مددجویان یتیم زیر پوشش این کمیته منحصر به کمک های مادی نیست بلکه حامیان همکار با این نهاد از نظر عاطفی نیز این دسته از مددجویان را مورد حمایت قرار می دهند.

مدیر کمیته امداد شهرستان ممسنی ادامه داد:حامیان همکار با این کمیته با حضور در محل زندگی مددجویان یتیم تحت کفالت خود آنها را از نظر عاطفی مورد حمایت قرار داده و موجب دلگرمی آنان می شوند .

زارعی اضافه کرد:440 مددجوی یتیم کمیته امداد شهرستان ممسنی از حمایت های یک هزار و 300 نفر حامی برخوردارند که از این تعداد 268 نفر متعلق به این شهرستان و مابقی از شهرستان های همجوار هستند.

وی بیان داشت:یکی از طرح هایی که این کمیته در فصول مختلف سال آن را با جدیت پیگیری می کند جذب حامی برای مددجویان یتیم زیر پوشش این نهاد است.

زارعی بیان داشت:خیران و نیکوکاران در صورت تمایل برای قبول سرپرستی مددجویان یتیم می توانند به دفاتر کمیته امداد و یابه سایت امداد گران فارس مراجعه کنند و با تعهد پرداخت مبلغی به صورت ماهیانه کفالت این گونه مددجویان را متقبل شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن