تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اگر بنده «خدا» مى‏دانست كه در ماه رمضان چيست [چه بركتى وجود دارد] دوست مى‏داشت كه تم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819508566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تذكر شورا درباره دكل‌هاي غيرمجاز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تذكر شورا درباره دكل‌هاي غيرمجاز
تذكر در خصوص نصب دكل‌ روي پست‌هاي برق، انتخابات شوراياري‌ها و درخواست از وزير كشور براي معرفي عضو شوراي شهري كه 2 ميليارد هزينه كرده است، از مهم‌ترين موضوع‌هايي بود كه در جلسه شوراي پايتخت بر آن تأكيد شد.
نویسنده : بيژن سوراني 
تذكر در خصوص نصب دكل‌ روي پست‌هاي برق، انتخابات شوراياري‌ها و درخواست از وزير كشور براي معرفي عضو شوراي شهري كه 2 ميليارد هزينه كرده است، از مهم‌ترين موضوع‌هايي بود كه در جلسه شوراي پايتخت بر آن تأكيد شد.
معصومه آباد، رئيس كميته بحران شوراي شهر تهران با اشاره به دكل‌هايي كه روي پست‌هاي برق نصب شده‌اند، گفت: اين اتفاق به جز اغتشاش در منظر شهري، ايمني و امنيت شهروندان را نيز به خطر انداخته است.
وي با بيان اينكه در خصوص دكل‌هاي غيرمجاز بارها اعضاي شورا تذكر داده‌اند، گفت: در حال حاضر پس از تذكرات شورا، ۴۲ مورد تخلف ديگر نيز اتفاق افتاده است.
رئيس كميته بحران شوراي شهر تهران ادامه داد: حتي تيرهاي برق قديم از سطح شهر جمع‌آوري نمي‌شود و در همين ميدان امام خميني كه هزينه زيادي براي تبديل آن به فضاي گردشگري شده، اين اتفاق رخ نداده است. در برخي بزرگراه‌ها نيز نصب اين دكل‌ها مسير عبور و مرور را تغيير داده و به سمت بزرگراه منحرف كرده كه خطرات زيادي را به همراه دارد.
  كدام عضو شورا ۲ ميليارد هزينه كرده است؟
عبدالحسين مختاباد، عضو شوراي شهر تهران در ادامه با اشاره به سخنان رحماني‌فضلي، وزير كشور گفت: وي در خبري اعلام كرده «يكي از نامزدهاي شوراها كه الان عضو شوراست، 2 ميليارد هزينه كرده و در پاسخ به پرسش وزير كه اين پول را از كجا آورده، گفته است دوستان كمك كرده‌اند» من از وزير كشور مي‌خواهم، بگويد اين نماينده در كدام صندلي نشسته است.
وي ادامه داد: نبايد اين‌گونه كلي‌گويي كرد و تهمت زد. اگر جلوي اين نوع كلي ‌گويي‌ها را نگيريم، بعداً ممكن است اعلام كنند پنج نماينده، 5 ميليارد هزينه كرده‌اند. لطفاً نماينده‌اي كه اين اظهارنظر را كرده، معرفي كنيد تا ما هم بدانيم داستان از چه قرار است.
  تأييد۱۳ هزار و ۱۲۹ نفر براي انتخابات شوراياري‌ها
مرتضي طلايي، نايب رئيس شوراي شهر تهران نيز گفت: از ۱۳ هزار و ۸۱۵ نفري كه داوطلب حضور در انتخابات شوراياري‌ها هستند، ۱۲‌هزار و ۱۶۱ نفر در مرحله نخست، حضورشان بلامانع اعلام شده است. هزار و 654 نفري كه رد صلاحيت شده‌اند، به دليل نقص پرونده بوده كه در حال حاضر حدود هزار نفر آنها تأييد صلاحيت شده‌اند. در حال حاضر تنها ۶۸۶ نفر امكان حضور در انتخابات شوراياري‌ها را ندارند كه در صورت رفع نقص پرونده و آوردن استعلام‌هاي لازم، مشكل‌شان برطرف مي‌شود.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن