تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819803049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برج ميلاد و سازمان فرهنگي هنري اساسنامه شوراي شهر را ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۸:۸ب.ظ)
برج ميلاد و سازمان فرهنگي هنري اساسنامه شوراي شهر را ندارند رئيس کميته فرهنگي شوراي اسلامي شهر تهران در در جريان بررسي بودجه سال 94 سازمانها و شرکت هاي وابسته به شهرداري اظهار داشت: هنوز برج ميلاد و سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران اساسنامه تائيد شده شوراي شهر را ندارند.
به گزارش خبرگزاري موج، مجتبي شاکري در يکصدو سي و هفتمين نشست چهارمين دوره شوراي اسلامي شهر تهران و در ادامه بررسي لايحه بودجه سال 1394 شهرداري تهران (بودجه سازمان‌ها و شرکت‌هاي تابعه آن) اظهار داشت: هنوز برج ميلاد اساسنامه شوراي شهر را ندارد.
در ادامه مهدي چمران رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: مسؤولان مي‌گويند اساسنامه دارند.
شاکري در ادامه خاطرنشان کرد: بايد بگويند برج ميلاد مطابق کدام جلسه شوراي شهر اساسنامه تصويب‌شده دارد که البته در خصوص سازمان فرهنگي هنري شهرداري اين‌چنين است.
وي افزود: رئيس سازمان فرهنگي هنري شهرداري با توجه به اينکه اين سازمان فاقد اساسنامه شوراي شهر است اين‌گونه اظهارنظر مي‌کند که بايد پاسخگوي هيأت مديره سازمان خود باشد نه شوراي شهر که البته اين پاسخ صحيح است چراکه اين سازمان فاقد اساسنامه شوراي شهر است و مشکل حقوقي در اين زمينه وجود دارد.
شاکري افزود: مشکل حقوقي در اين زمينه وجود دارد و امروز امر و نهي شورا تابع امر و نهي سازمان مربوطه مي‌شود و همين مسأله تصميم‌گيري را در مورد تصويب بودجه دچار مشکل مي‌کند و بايد فرصتي داده شود تا در اين خصوص توضيحاتي داده شود؛ چراکه با اين وضعيت نمي‌توان تصميم درستي را گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن