تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818929946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلاش ما جبران گوشه اي از جانفشاني هاي ايثارگران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۳ب.ظ)
مدير کل بنياد شهيد شهرستان هاي تهران: تلاش ما جبران گوشه اي از جانفشاني هاي ايثارگران است مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان هاي استان تهران در ديدار فرماندار شهرستان قدس گفت: تلاش مي کنيم گوشه اي از جانفشاني هاي شهدا و ايثارگران را جبران کنيم و ادامه دهنده راه آنها باشيم.
به گزارش خبرگزاري موج، نادر نصيري، مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان هاي استان تهران با نور محمد فردي، فرماندار شهرستان قدس ديدار و گفتگو کرد و ضمن تجليل از مقام شامخ شهدا اظهار داشت: توجه به مسووليتي که خانواده هاي شهدا و ايثارگران بر گردن ما دارند بسيار ضروري و حساس است.
وي افزود: خانواده هاي شهدا و ايثارگر به خاطر صبر و تحملي که در اين راه داشتند اجري والا از پروردگار خود دريافت مي کنند و ما نيز بايد قدر دان آنها باشيم.
نصيري با تاکيد بر ترويج فرهنگ ايثار و شهادت، خاطر نشان کرد: تلاش مي کنيم گوشه اي از جانفشاني هاي اين عزيزان را جبران کنيم و ادامه دهنده راه آنها باشيم. آرامش و امنيت امروز کشور مديون خون شهداست، آنها دين بزرگي به گردن ما دارند.
مدير کل بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان هاي استان تهران خانواده شهدا و ايثارگران را سرمايه هاي کشور دانست و گفت: ديدار و دلجويي از خانواده شهدا و ايثارگران وظيفه همه ماست.
وي اظهار داشت: همانطور که شهدا و ايثارگران 8 سال دفاع مقدس الگوي ايثار، مقاومت و شجاعت درجامعه هستند، فرزندان آنان نيز بايد از همه نظر الگويي براي سايرين باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن