تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):توفيق [انجام كار نيك] از خوشبختى و بى توفيقى از بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821049381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اونس جهانی 1207 دلار


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


رویترز؛
اونس جهانی 1207 دلار
قیمت طلا به دنبال کاهش ارز دلار اندکی افزایش یافت و به 1207.96 دلار در هر اونس معامله شد اما گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا، افزایش‌های آن را محدود کرد.




به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز به نقل از رویترز، قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه با کاهش ارزش دلار  افزایش یافت.در ابتدای معاملات امروز قیمت این فلز گران‌بها اندکی کاهش یافت و به زیر 1200 دلار در هر اونس رسید.

اما گمانه‌زنی‌ها در مورد افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا، افزایش‌های قیمت طلا را محدود کرد. قیمت طلا در ماه فوریه، بیشترین کاهش در 5 ماه گذشته را تجربه کرد. هر اونس طلا با افزایش 1.13 دلاری 1207.96 دلار فروخته شد. در ساعات اولیه امروز با کاهش یک درس=صدی به 1194.90 دلار رسیده بود.

هفته گذشته، ثبات تقاضا از سوی چین، قیمت طلا را بالای 1200 دلار نگاه داشت و تا 1223 دلار در روز گذشته بالا رفت. با کاهش ارزش دلار در برابر سبدی از ارزها، دارایی‌هایی که با دلار معامله می‌شوند برای مالکان دیگر ارزها، ارزان‌تر شد.

مارک تو تحلیلگر بازار طلا در این‌باره گفت، علی‌رغم این حقیقت که اکثر مردم منتظر زمان بندی افزایش نرخ بهره بانکی آمریکا هستند، هنوز وفاق عمومی وجود دارد که نرخ بهره امسال افزایش می‌یابد./فارس/110
 



۱۲/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن