تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815750388




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کانديداها براي تغيير اصلاح ساختار اتاق، چوب معجزه ندارند/ دولت دايه مهربانتر از خصوصي ها نمي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۵:۷ب.ظ)
عضو اتاق بازرگاني: کانديداها براي تغيير اصلاح ساختار اتاق، چوب معجزه ندارند/ دولت دايه مهربانتر از خصوصي ها نمي شود کانديداهاي اتاق بازرگاني تهران بايد افرادي آشنا با علم اقتصاد بوده که ترسي از نوسانات ارزي و تحريم ها نداشته و تعلق خاطر به هيچ نهاد يا جراياني نداشته باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، مرجان آقاجان زاده هوشيار عضو اتاق بازرگاني کشور در خصوص انتخابات بخش خصوصي در نشست خبري خود اظهارکرد: اتاق بازرگاني، اتاق خصوصي اشخاص خاص نيست بلکه اتاق بخش خصوصي است که به همين تناسب افرادي که داراي سواد بازرگاني هستند وارد اين اتاق شوند.
وي ادامه داد: زنان بايد راه را براي حضور فعال خود در عرصه بازرگاني باز کنند زيرا بنا به پيشينه و ديرينه اي که از گذشته کشورمان شاهد بوديم، تنها مردان بودند که ثروت آفرين و درآمدزاي خانواده بودند و پس از ساليان سال، اين نگرش تغيير داده شد و شاهد حضور پررنگ، ماندگار و مستمر بانوان در عرصه هاي اجتماعي هستيم.
اين عضو اتاق بازرگاني درخصوص ارزيابي خود از اتاق مطلوب، گفت: اتاق مطلوب، اتاقي است که پدر دلسوز بخش خصوصي باشد و مواظب خصوصي ها و اقتصادکشور نيز باشد.
وي اضافه کرد: نبايد فراموش کرد که افرادي که گام در اين رقابت مي گذارند بايد آشنا با تغييرات اقتصادي روز دنيا، تحريم ها و نوسانات ارزي باشند و از همه مهمتر نبايد وام دار فرد خاصي باشند و به طور مستقل فعاليت خود را ادامه دهند.
هوشيار تاکيد کرد: اگر افراد مستقل وارد عرصه انتخابات شود، مطمئنا صندلي آنها براي خودشان است و جايي هم گير نيستند و مي توانند با شجاعت کامل حرف هاي خود را ابراز کنند.
عضو اتاق بازرگاني کشور در خصوص تحريم و چشم انداز کشور به اين موضوع نيز اشاره و تصريح کرد: براي مقابله با تحريم، سواد و علم اقتصادي راهکارهاي اين مشکلات را تببين مي کند؛ زماني که درصد ورشکستگي شرکت هاي توليدي، بازرگاني و کشاورزي هر روز رشد مي کند، نتيجه آن است که فهم صحيحي از اقتصاد وجود ندارد.
اين فعال اقتصادي اذعان کرد: راهکار مبارزه با نوسان بالاي دلار و تحريم هاي اقتصادي چندان دور از ذهن نيست و تنها با علم، آگاهي، تجربه و البته فرصت شناسي مي توان زمينه رشد بنگاه ها را فراهم ساخت.
هوشيار درباره موروثي شدن حضور برخي اعضا در اتاق بازرگاني را اينچنين ارزيابي و اظهارکرد: تاريخ اتاق بازرگاني درباره افرادي که به صورت مداوم در اين محفل اقتصادي حضور داشته اند کاملا مشخص است و شما در هيچ جاي دنيا نمي توانيد نمونه اي بياوريد که يک فرد33سال به عنوان نماينده در يک مجمع خصوصي حضور داشته باشد.
وي تاکيدکرد: در همين رابطه بايد تاکيد داشته باشيم که نيازمندتغيير در ساختار اتاق هستيم و البته با شخص خاصي تنش خاصي وجود ندارد بلکه اين عمل نشانگر استقلالي است که اتاق سال هاست به دنبال آن است؛ مطمئنا حضور يک فرد عالم و دلسوز، مي تواند مشکلات و دردهاي خصوصي ها را برطرف کند.
عضو اتاق بازرگاني با تاکيد بر آنکه اصلاح ساختار يک شبه اتفاق نمي افتد، گفت: هيچکدام از کانديداها چوب معجزه ندارند و به صورت يکشبنه نمي توانند شق القمر داشه باشند ؛ زماني که از حضور فعالان اقتصادي خصوصي، به عنوان معاونت يا دقتر بخش خصوصي در دولت موافقت مي شود، اين به معناي حمايت دولت است و بايد از اين فرصت ها استفاده کرد، دولت که نمي تواند دايه مهربان تري از خود خصوصي ها براي خصوصي ها باشد.
وي اذعان کرد: امروز که بسترهاي حمايتي واقعي براي پررنگ شدن نقش خصوصي ها ديده شده است بايد آموزش و بسترسازي مناسبي هم فراهم شود تا اتاق بر روي ريل اقتصاد خصوصي قرارگيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن