تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819733762




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره وری با تغییر ساختار،اضافه کردن فناوری و صدور بخشنامه حاصل نمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پیام فانی به همایش بهره وری در آموزش و پرورش: بهره وری با تغییر ساختار،اضافه کردن فناوری و صدور بخشنامه حاصل نمی شود خبرگزاری پانا: همایش بهره وری در آموزش و پرورش با رویکرد مصرف بهینه ی انرژی و مدیریت سبز با قرائت پیام علی اصغر فانی، وزیر آموزش و پرورش در مشهد آغاز به کار کرد.
۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن ساعت 20:24

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، در افتتاحیه ی همایش بهره وری در آموزش و پرورش با رویکرد مصرف بهینه ی انرژی و مدیریت سبز که در مشهد مقدس برگزار شد، سجاد خسروی مشاور وزیر و رییس پارلمان دانش آموزان متن پیام علی اصغر فانی را قرائت کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

" بسم الله الرحمن الرحیم
  با اهدای سلام وتحیات به محضرفرهیختگان و تلاش گران عرصه تعلیم وتربیت، از برگزاری  " همایش بهره وری در آموزش و پرورش  با رویکرد مصرف بهینه انرژی و مدیریت سبز" درمشهد مقدس، مضجع شریف ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا ( ع،( بسیارخرسندم و از اینکه توفیق حضور در همایش و جمع مسئولین و مدیران را ندارم دلتنگ می باشم. بی تردید، این همایش می تواند دربردارنده ظرفیت های مهم در تحقق اهداف آموزش وپرورش و در جهت توسعه ی انسان متعالی و حیات طیبه می باشد.

بهره وری، اندیشه نوین مدیریتی درعصرحاضر و روش استفاده هوشمندانه از مواهب خدادای برای بدست آوردن بهترین نتیجه بوده، از این رو بهره وری مطلوب با تغییر ساختار، اضافه کردن فن آوری و صدور بخشنامه حاصل نمی شود، بلکه انسان محور هرنوع بهره وری فردی، اجتماعی و سازمانی است. بنابراین آموزش و پرورش که متضمن سرمایه ها ی اجتماعی در حال و آینده می باشد از یک سو مولد اندیشه بهره ور واز سوی دیگر محیطی گسترده برای کاربست بهره وری درآن است.

بهره وری اساسی ترین موضوع در فرایند توسعه کشور بوده و آموزش وپرورش محور اصلی توسعه و از مهم ترین زیر ساخت های تعالی همه جانبه کشور است. از اینرو توجه به شاخص های استاندارد و نظام اجرایی ارتقای بهره وری از اولویت های آموزش و پرورش در برنامه ریزی، سیاستگذاری، راهبری، پایش و ارزیابی درکلیه زمینه ها از جمله منابع انسانی، سرمایه و بودجه می باشد.

در فصل هفتم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، تحت عنوان هدف های عملیاتی و راهکارها  مسیر های کلی در جهت اصلاح، بهبود و ارتفای کیفیت عملکرد وافزایش بهره وری بیان شده است، در دولت تدبیر و امید با مشی همگرایی اندیشه ها وگفتمان و نیز بهره مندی از تجارب ارزنده اندیشمندان و همکاران در عرصه تعلیم و تربیت، آموزش وپرورش توانسته است به راهبردهای مشخص همراه با پیوست نقشه راه، خلاقیت، نو آوری ومدیریت پایدار نائل گردد. که از جمله می توان به راهبردهای پنج گانه ساماندهی منابع انسانی، ارتقای مدیریت آموزشگاهی با پیوست طرح تعالی مدیریت، عملیاتی نمودن بودجه، توسعه مشارکت ها و تمرکز زدایی اشاره کرد، و رمزتحقق راهبردها ایجاد گفتگو، تبیین وتبدیل آنها به گفتمان رایج در بین مخا طبین درون و برون آموزش و پرورش می باشند تا به حس مشترک و مطالبه عمومی تبدیل گردد.

در پایان، کوشش اداره کل آموزش وپرورش استان خراسان رضوی وکلیه دست اندر کاران این همایش  را برای ارائه ی این فرصت مغتنم ارج نهاده، وامید است شرکت کنندگان عزیز، با حضور فعال ، موثروبا نشاط در برنامه های همایش ، با تبادل اندیشه و مشارکت خستگی ناشی از تلاش مستمر برگزار کنندگان را به انرژی مضاعف در جهت ترویج نتایج همایش تبدیل نمایند. تا به خواست حضرت حق شاهد استقرار وشکوفایی خلاقیت، نوآوری و نظام اجرایی ارتقای بهره وری بیش از پیش در آموزش وپرورش کشور باشیم، وزمینه های توسعه ی الگوی افزایش بهره وری، همراه با پیوست مدیریت سبزراکه متضمن تحقق ساحت های شش گانه تعلیم وتربیت اسلامی است ، با هم دلی ، هم فکری ومشارکت یکدیگر فراهم سازیم.

 

با آرزوی سربلندی و افتخار شرکت کنندگان در همایش

علی اصغر فانی                   

وزیر آموزش و پرورش                 
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن