تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان، درنده اى است كه اگر رها شود، گاز مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819946032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با این برنامه سرعت و عملکرد رایانه خود را افزایش دهید +دانلود


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


نرم افزار بهینه ساز ویندوز؛
با این برنامه سرعت و عملکرد رایانه خود را افزایش دهید +دانلود
همیشه یک نرم افزار سبک اما کاربردی مورد نیاز هر کاربر است، نرم افزاری که بتواند عملکرد ویندوز را بالا ببرد، سرعت بارگزاری را چند برابر کند و یا حتی فولدرهای اضافی را پاک کند.




به گزارش سرویس کشکول جام نیوز، خیلی وقت ها برنامه ی را از روی رایانه خود حذف می کنیم اما ریشه برنامه یا فولدری از برنامه در رایانه ما باقی می ماند که این خود در کندی سیستم و یا حتی پرشدن حافظه رایانه شما می انجامد. شاید برای این کار حتما نرم افزارهای بسیاری را امتحان کرده باشید که از حجم بسیار بالای برخوردار هستند که بعد از نصب و استفاده از نرم افزار مجبور به حذف آن می شوید. همیشه یک نرم افزار سبک ولی کاربردی می تواند کمک بسیار بزرگی برای کاربر باشد زیرا نرم افزار با حجم کم ولی تمامی قابلیت ها را دارا باشد برای هر سیستمی لازم و ضروری است. هم اکنون دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری را برای دانلود قرار می دهد که می تواند تمامی نیازهای یک کاربر را برای افزایش کارایی و سرعت کامپیوتر لازم است را انجام دهد تا کاربران بتوانند در پاک سازی و عملکرد بهتر رایانه خود از آن استفاده کنند.  

  کارکردن با این برنامه بسیار ساده و آسان است تمامی کارها به صورت اتوماتیک انجام می شود و فقط کافیست شما بعد از نصب، برنامه را اجرا و سپس با زدن کلید اسکن شروع به پاکسازی سیستم شما کند. این نرم افزار قادر است تا برنامه های غیر ضروری شما را که هنگام راه اندازی کامپیوتر اجرا می شوند را بسته و مانع از اجرا شدن آنها بشوید، با این عمل سیستم شما زودتر لود می‌شود و باعث افزایش سرعت در بارگذاری کامل رایانه شما می باشد. برنامه XUS PC Tools نیازی به آموزش خاص ندارد و شما به ساده ترین روش ممکن می توانید از آن استفاده کنید.  



 

  دانلود نرم افزار XUS PC Tools Setup • حجم: 1.17 کیلوبایت
 • نسخه: 2.0.76
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8     باشگاه 206  


لینک


۱۲/۱۲/۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن