تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820752780




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهرداری برای ساماندهی ساختمان های متروکه وارد عمل می شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پیرهادی به باشگاه خبرنگاران خبر داد:
شهرداری برای ساماندهی ساختمان های متروکه وارد عمل می شود
عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر گفت: شهرداری برای رفع مشکلات به وجود آمده از مکان های بی دفاع شهری همچون ساختمان های متروکه وارد عمل می شود.


محسن پیرهادی، عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به وجود مکان های بی دفاع شهری در سطح شهر اظهار کرد: در مدیریت شهری، مکان های متروکه ای که با تجمع معتادین و افرادی از این دست باعث مختل شدن زندگی عادی شهری شود، مکان های بی دفاع شهری نامیده می شود.
 
وی در ادامه افزود: شهرداری موظف است در برخورد با این مکان ها، در محله اول به مالک مکان مورد نظر تدارکات لازم به منظور رفع مشکل به وجود آمده به واسطه وجود این مکان را بدهد.
 
پیرهادی تصریح کرد: در صورتی که مالک به تذاکرات توجه نکند، شهرداری خود وارد عمل شده و با انجام اقدام مقتضی، مشکل به وجود آمده را رفع خواهد کرد.
 
عضو شورای شهر تهران در خصوص هزینه تحمیل شده به شهرداری به منظور رفع مشکل مکان مورد نظر گفت: زمانی که مالک برای انجام هر اقدام مرتبط با ساختمان، از جمله ساخت و ساز پرداخت عوارض به شهرداری مراجعه کند، شهرداری مبلغ هزینه شده را از مالک دریافت خواهد کرد.
 
پیرهادی در پایان با بیان اینکه اگر ساختمانی سیما و منظر شهری را تخریب کند مشمول این قانون قرار می گیرد، تاکید کرد: بر همین اساس، شهرداری پس از دادن تذاکرات لازم و در صورت عدم توجه مالک، خود وارد عمل شود و اقدامات لازم برای زیباسازی نمای شهری را انجام خواهد داد و هزینه را از مالک دریافت خواهد نمود.
 
انتهای پیام/



اخبار مرتبط

حاشیه کشاندن موضوعات توسط اصلاح طلبان بررسی بودجه را به تعویق انداخت/ زیر سوال بردن عملکرد بسیج فضای شورا را به سمت سیاسی کاری پیش می‌برد
اعلام شعارهای محوری روز 22 بهمن
شهرداری تسهیل گر حضور مردم در راهپیمایی باشد




۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن