تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817232603




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطار ثروتمندان به ایران برمی‌گردد


واضح آرشیو وب فارسی:روز نو:



قطار ثروتمندان به ایران برمی‌گردد
قطار اکسپرس دانوب، "عقاب طلایی" فروردین سال 94 بار دیگر سفرش را به ایران با همراهی گردشگرانی از اروپا، آمریکا و استرالیا آغاز می‌کند.
روز نو : قطار اکسپرس دانوب، "عقاب طلایی" فروردین سال 94 بار دیگر سفرش را به ایران با همراهی گردشگرانی از اروپا، آمریکا و استرالیا آغاز می‌کند.


به گزارش روزنو، قطار لوکس عقاب طلایی در سال میلادی گذشته با حدود 140 گردشگر دو سفر در ایران داشت. مسیر حرکت این قطار به صورت رفت و برگشت تنظیم شده که در هر نوبت مسافران آن بخشی از ایران را می‌بینند.

مسافران در مسیر نخست در زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، پرسپولیس و تهران توقف دارند و در پایان با هواپیما ایران را ترک می‌کنند. قطار در پایتخت می‌ماند تا مسافران دیگر از راه برسند و این‌بار به سمت مشهد، کرمان، بم، یزد، شیراز، پرسپولیس، اصفهان، تهران و زنجان حرکت می‌کند و از مرز رازی خارج می‌شود.

براساس جدول حرکت قطارهای عقاب طلایی، "جواهرات پارسی" نخستین حرکت‌اش را در سال 2015 از مجارستان به سمت ایران در 31 مارس (11 فروردین‌ماه) آغاز می‌کند و دومین سفر این قطار از ایران به سمت مجارستان در 13 آوریل برابر با 24 فروردین‌ماه خواهد بود.

قطار اکسپرس دانوب سفرهای بعدی خود را در مسیر جواهرات پارسی در پاییز و زمستان سال بعد و در ماه‌های سپتامبر، اکتبر و نوامبر خواهد داشت و به طور کل برای سال 2015 هشت برنامه سفر به مقصد ایران تنظیم کرده است.

هزینه سفر با این قطار که واگن‌ها و برخی از کوپه‌های آن به سبک دهه‌ی 50 میلادی طراحی شده بین 9 تا 15 هزار دلار است. برخی از کوپه‌های این قطار دارای خدمتکار، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی است.

برنامه سفر با این قطار در مسیر جواهرات پارسی، 15 روزه تنظیم شده که یک هفته از آن به ایران اختصاص دارد. مبدأ حرکت این قطار بوداپست در مجارستان است و قطار در ادامه از کشورهایی چون رمانی، بلغارستان و ترکیه می‌گذرد.

ورود نخستین قطار خصوصی اروپایی به ایران در رسانه‌های خارجی بازتاب گسترده‌ای داشت. ابراهیم پورفرج مجری این پروژه در ایران نیز پس از انجام نخستین سفر این قطار به ایران، گفته بود: 12 هزار نفر از گردشگران خارجی که 45 درصد آن‌ها ملیت آمریکایی دارند، برای سفر با عقاب طلایی به ایران اعلام درخواست کرده‌اند.

«تیم لیتر»، مدیر شرکت عقاب طلایی نیز با بیان این‌که تمام بلیت‌های این قطار پس از سفر نخست به فروش رفته است، اظهار کرده بود:‌ عقاب طلایی یک قطار لوکس و گران است که جوان‌ترها برای سفر با آن باید پول و زمان کافی داشته باشند، برای همین بیشترین مسافران این قطار سن بالایی دارند و جزو افراد بازنشسته هستند که وقت و سرمایه بیشتری برای سفر با این قطار دارند. 


منبع: ایسنا


تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: روز نو]
[مشاهده در: www.roozno.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن