تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798758085




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آغاز به کار نمایشگاه‌ های بهاره در تهران


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
آغاز به کار نمایشگاه‌ های بهاره در تهران




افتتاح رسمی نمایشگاه‌های بهاره تهران صبح امروز با حضور علی فاضلی، رییس اتاق اصناف کشور، ترکی معاون استاندار تهران و برخی از روسای اتحادیه‌ها و نایب رییس اتاق اصناف کشور برگزار شد.





خبرگزاری ایسنا: افتتاح رسمی نمایشگاه‌های بهاره تهران صبح امروز با حضور علی فاضلی، رییس اتاق اصناف کشور، ترکی معاون استاندار تهران و برخی از روسای اتحادیه‌ها و نایب رییس اتاق اصناف کشور برگزار شد.

علی فاضلی رییس اتاق اصناف کشور صبح امروز در مراسم افتتاح رسمی نمایشگاه‌های بهاره که در منطقه حکیمیه تهرانپارس برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: امروز افتتاحیه رسمی نمایشگاه بهاره را در منطقه حکیمیه تهرانپارس داریم که حدود 3 هزار و 700 بنگاه در مجموعه نمایشگاه‌های تهران شرکت کردند و تمام تلاش ما این است که کالاهای ارائه شده در نمایشگاه تولید داخل باشند.

وی درباره میزان تخفیف کالاها در این نمایشگاه گفت: کالاها حداقل 15 درصد تخفیف داشته و این میزان در برخی کالاها 40 درصد نیز می‌رسد و کالاهای عرضه شده دارای کیفیت خوب و قابل قبول هستند.

فاضلی در پاسخ به خبرنگار ایسنا مبنی بر نحوه نظارت بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه گفت: سازمان های نظارت و بازرسی در هر سه نمایشگاه بهاره که در حکیمیه تهرانپارس، ارم و بوستان ولایت برگزار می‌شود حاضر و ناظر هستند و حتی قاضی تعزیرات در هر سه نقطه برای اعمال قانون نسبت به تخلفات انجام شده حاضر بوده و سعی بر این است که خدمات جنبی نمایشگاه تا جایی که مقدر است برای رفاه حال مردم فراهم شود.

رییس سازمان اصناف ایران به مردم توصیه کرد که از خرید کالا از دوره‌گردها و دستفروشان خارج از مجموعه نمایشگاهی خودداری کنند چون کالاهای غیر استاندارد و غیر بهداشتی به مردم ارائه می‌شود.

وی در عین حال تاکید کرد:‌ از شهرداری و مسوولان نیز تقاضا دارم در باب برخورد با متخلفان مجموعه اتاق اصناف هماهنگ باشند تا بتوانیم خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم.

وی با بیان این که قیمت‌گذاری‌های کالاها توسط اتحادیه‌ها به بررسی کیفیت و فاکتورهای دیگر نهایی شده و میزان تخفیف بر روی کالاها درج شده، گفت: غرفه‌داران در نمایشگاه کالاهای خود را برای بررسی بحث کیفیت و قیمت‌گذاری به اتحادیه‌های مربوطه ارائه داده بودند که اتحادیه‌ها بعد از بررسی کالای نمونه و قیمت آن را به صورت پلمپ شده در اختیار غرفه‌داران قرار دادند و درهر غرفه‌ای در نمایشگاه کالاهای پلمپ شده ونمونه‌برداری شده وجود دارد و تمامی محصولات مطابق با کیفیت همان کالاهای پلمپ شده است.

فاضلی در پاسخ به این سوال که در طول برگزاری نمایشگاه به دلیل بالا بودن میزان خرید کالاهای غرفه‌داران به اتمام رسیده و باید محصولات جدیدی را عرضه کنند در رابطه با بحث نظارت و کیفیت آنها توضیح داد: غرفه‌دارانی که در طول برگزاری نمایشگاه محصولات‌شان به اتمام می‌رسد برای ارائه کالاها باید دوباره نمونه کالاهای آنها بررسی شده و قیمت‌گذاری و پلمپ شوند و در تمامی مراحل نظارتهای لازم در این زمینه انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، مس‌فروش رییس سازمان صنعت، معدن استان تهران در حاشیه مراسم بازدید از نمایشگاه بهاره در حکیمیه تهرانپارس درباره نظارت بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه گفت: نظارت و بازرسی‌های لازم در رابطه با کیفیت کالاهای ارائه شده در نمایشگاه صورت می‌گیرد و بازرسان اتاق اصناف، تعزیرات و سازمان صنعت و معدن هر کدام نظارت‌های مخصوص به خود را انجام می‌دهند و اگر تخلفی صورت گیرد مطابق مقررات با آنها برخورد می‌شود.

وی در عین حال بیان کرد تا به حال گزارش تخلفی به ما ارسال نشده و غرفه‌داران به صورت قانونی به ارائه کالاها با تخفیف در نظر گرفته شده به مردم می‌پردازند.

وی افزود:میزان تخفیف در کالاهای اساسی عرضه شده 5 تا 10 درصد و در کالاهای تولید داخل حداقل 15 درصد است






تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن