تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804528807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چاقوي زنجان و شعار اشتغال بزرگ


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: چاقوي زنجان و شعار اشتغال بزرگ
نویسنده : اولاد آدم 
مديركل تعاون، كار و رفاه‌ اجتماعي استان زنجان از راه‌اندازي سامانه صدور مجوز براي مشاغل خانگي براي اولين‌بار در كشور خبر داد. اولاد آدم ضمن استقبال از اين امر خطير به اطلاع تمامي خانواده‌هاي عزيز كه در خفا كار مي‌كنند و در خانه خود چيزي توليد و تركيب مي‌كنند تا بفروشند و به تنهايي بخورند، مي‌رساند كه از اين پس ديگر از اين خبرها نيست. سامانه را مي‌زنند براي اينكه چيزي از شما به آنها بماسد. اگر بنا بود كه از آنها چيزي به ما بماسد كه نمي‌رفتند در زنجان كه چاقويش معروف است، اين حرف‌ها را به ما تحويل بدهند.
مثلاً الان اگر شما در خانه داريد با هسته خرما، صنايع دستي درست مي‌كنيد بايد برويد در سامانه اسم بنويسيد تا جزو آمار دولت در اشتغالزايي محسوب شويد. بعدش هم كارهاي بزرگتر انجام بدهيد. كافي است شما كه از هسته خرما، كاردستي درست مي‌كنيد و همسايه بغلي كه با قوطي‌هاي خالي كنسرو، چيزي مي‌سازد و آن يكي ديگر، همه با هم يك تعاوني تشكيل دهيد تا نانتان برود در روغن. يعني ربيعي اينطور گفته. گفته شعار اشتغال بزرگ در بنگاه‌هاي كوچك را كه همواره در حال پيگيري آن هستم، از طريق تعاوني‌هاي كشور تحقق خواهد يافت و اين موضوع را به طور جدي پيگيري مي‌كنيم.
ديديد. مشكل اشتغال با تدبير حل شد و تمام شما هم اميد را در رگ و پوست و استخوان خود مشاهده كرديد. اولاد آدم ضمن استقبال از تك رقمي شدن نرخ بيكاري با اين حيله! ببخشيد روش! هم اينك براي اينكه برادري خود را اثبات كند الگوي مشاغل خانگي را برايتان مي‌نويسد تا سرتان بي‌كلاه نماند:
 –1 آگهي نامه
چرا براي خودتان يك نشريه كوچك چند صفحه‌اي تبليغاتي راه نمي‌اندازيد، با اين كار مي‌توانيد صنايع و شغل‌هاي موجود در محل‌تان را به سايرين معرفي كنيد و پول خوبي هم در بياوريد. اين كار يك معامله دو سر سود است. صاحبان مشاغل با هزينه‌اي اندك خودشان را معرفي مي‌كنند، اهالي محل نيازهاي خود را راحت‌تر پيدا مي‌كنند و شما هم كسب در‌آمد مي‌كنيد. براي موفقيت در اين كار بايد اندكي از بازاريابي و مقداري هم از صنعت چاپ سر‌رشته داشته باشيد. نداريد؟ خب بعدي:
2- آشپزي
دستپخت خوبي داريد، به خوردن و غذا علاقه‌منديد خب دست به كار شويد. خيلي از ثروتمندان و افراد مشهور از راه طبخ دستور غذايي خاص خودشان مشهور و ثروتمند شدند. بله حتماً شما هم داستان مرغ كنتاكي و نظامي بازنشسته‌اي كه مبتكر آن بود را شنيده‌ايد. او بارها تلاش كرد تا بعد از شكست‌هاي متوالي موفق شد و اين روزها به شهرت جهاني رسيده است. خب مرغ گران است، وزير گفته نخريد. برويم بعدي:
3- پرورش گياهان خانگي
زندگي شهري و دوري از طبيعت همه انسان‌ها را دلتنگ سر‌سبزي كرده. اگر بتوانيد در محيط خانه گياهان كوچك تزئيني و حتي دارويي پرورش بدهيد با استفاده از كمترين فضا مي‌توانيد بهترين درآمد را داشته باشيد به شرطي كه مطالعه و تحقيق كنيد و بهترين‌هايي كه مي‌توانيد از عهده نگهداري آن برآييد را انتخاب كنيد. بعد كه خشك شد... برويم بعدي:
4- شغل مجازي
اينترنت اين روزها منبع درآمد خيلي‌هاست در همين كشور خودمان با وجود همه مشكلات سرعت اينترنت و استفاده محدود خانواده‌هاي ايراني خيلي‌ها از طريق كار اينترنتي ثروتمند شده‌اند شما هم اگر كمي ابتكار داشته باشيد و خوره كامپيوتر باشيد از پشت ميز تحرير اتاقتان مي‌توانيد پول پارو كنيد يا پول‌هاي شما را مخابرات و سارقان مجازي پارو كنند. برويم بعدي:
6- فروش
هميشه نبايد كالا يا خدمت خاصي توليد كرد، هنر فروش طرفداران زيادي دارد بسياري از صاحبان صنايع و كار‌آفرينان حاضر‌ند حقوق و پورسانت خوبي به فروشنده‌هاي مستقل بدهند تا كالاهاي آنها را به فروش برسانند. اگر كمي مطالعه كنيد و اصول بازاريابي را بياموزيد و به ارتباط با مردم هم علاقه‌مند باشيد حتماً مي‌توانيد به سرعت پيشرفت كنيد. اصولاً دلالي همان چيزي است كه دولت هم از آن خوشش مي‌آيد. بانك‌ها هم، ما هم و آنها هم. اين ديگر آخرش است. همين را انتخاب كنيد...


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن