تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):هیچکس حقیقت ایمان را کامل نمی کند مگر اینکه جدال لفظی را رها کند، هر چند حق با او باش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818882452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی منطقه یک کشور درالبرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: برگزاری نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی منطقه یک کشور درالبرز خبرگزاری پانا:چهارمین نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری های کارگروه منطقه یک کشوربه میزبانی استان البرز بر گزار شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۶ اسفند ساعت 07:42

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا،چهارمین نشست معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی(کارگروه منطقه یک کشور) با حضور استاندار،مدیر کل  تشکیلات و بهبود روشهای وزرات کشور و رئیس امور ساختارهای نظام اداری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور  و معاونین توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری های منطقه یک کشور شامل استان های تهران ،البرز، سمنان، قزوین، قم، مازنداران، گلستان با موضوعاتی از قبیل، بررسی در خصوص چگونگی اجرای مصوبه مورخ 1393/04/31  شورای عالی اداری با موضوع تشکیل شورای راهبری توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی و استانی و دستورالعمل ساختار اجرایی کارگروه توسعه مدیریت استانداری ها، چگونگی اجرای بخشنامه تکریم ارباب رجوع، بررسی پیشنهادات و تجربیات موفق اجرای بودجه ریزی عملیاتی در استانداری و فرمانداریهای تابعه، بررسی تغییرات ساختاری استانداری پس از تفکیک از سازمان مدیریت و برنامه ریزی و ارتقا درجه  فرمانداری ها و بخشداری ها تشکیل گردید در این جلسه شاخص های پیشنهادی جمع بندی ومقررگردید به استناد شاخص های تصویب شده واطلاعات ارسال شده از سوی استانداریها  وتخصیص امتیازات به شاخص ها درجه فرمانداریها  وبخشداریها  بازنگری شود. همچنین در این نشست با عنایت به وجود ابهامات در مفاد بخشنامه جانشین معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور پیرامون ترکیب اعضای کمیته های تخصصی ذیل شورای راهبری توسعه مدیریت استان و همچنین کارگروه توسعه مدیریت دستگاه های اجرایی بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد موضوع از سوی نماینده سازمان مدیریت و برنامه ریزی عضو شورای راهبری توسعه مدیریت استان پیگیری و نتیجه اقدامات به شورای راهبری توسعه مدیریت استان اعلام شود.
با توجه به تاثیر پذیری فعالیتها و فرایندهای اداری دستگاههای اجرایی از دخالت مستقیم و غیر مستقیم عوامل بیرونی بویژه بخش خصوصی، بهتر است این مهم به طریق ممکن در شورای عالی اداری کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.
در صورت احیای سازمان مدیریت و برنامه ریزی استانها  و همچنین با عنایت به صدور دستورالعمل های لازم پیرامون اجرای برنامههای نقشه راه اصلاح نظام اداری از سوی شورای راهبری توسعه مدیریت وزارتخانه ها و سازمان ها و ابلاغ آن به واحدهای استانی متبوع، لذا بازنگری مفاد بخشنامه امری ضروری به نظر می رسد .
در ادامه جلسه با توجه به احیاء سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور ، تاپ چارت پیشنهادی وزارت کشور نیز مورد بررسی وتبادل نظر قرگرفته است که مقرر گردیده پیشنهادات نیز جهت جمع بندی نهایی به وزارت کشور ارسال شود .














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن