تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798461708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحویل سامانه موشکی اس۴۰۰ به ايران +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


در صورت عدم توافق در مورد تحويل سامانه‌هاي «آنتي ۲۵۰۰»؛
تحویل سامانه موشکی اس۴۰۰ به ايران +عکس
روزنامه کامرسانت يادآور شده است که يک مقام آگاه در وزارت امور خارجه ايران گفته است که اين پيشنهاد روسيه در جريان مذاکرات «سرگئي شايگو» وزير دفاع روسيه با «حسن دهقان» همتاي ايراني وي در تهران مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفته است.



  به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، یک مقام نظامي روس فاش کرد مسئله تحويل موشک‌هاي پيشرفته «اس-۴۰۰» به ايران، در صورت عدم توافق در مورد تحويل سامانه‌هاي «آنتي ۲۵۰۰» به جاي موشک‌هاي «اس-۳۰۰»، مورد توجه طرف روس قرار دارد.   روسيه تحويل سامانه‌هاي دفاع ضد موشکي «اس-400» به ايران را بعنوان «گزينه شماره 2» در نظر دارد که اگر مقامات تهران با خريد سامانه‌هاي «آنتي 2500» به جاي موشک‌هاي «اس-300» موافقت نکنند، پيشنهاد آن را مطرح کنند.   يک مقام آگاه در سازمان همکاري‌هاي نظامي-فني روسيه اين مطلب را در گفت‌وگو با روزنامه «کامرسانت» فاش کرده است.   همانطور که روز گذشته «سرگئي چمرزوف» مديرعامل شرکت «راس تکنولوژي» روسيه به خبرنگاران گفته بود، مقامات مسکو به ارتش ايران پيشنهاد داده است که سامانه‌هاي دفاع ضد موشکي «آنتي 2500» را به جاي موشک‌هاي «اس-300» تحويل بگيرد که قرارداد آن چند سال پيش منعقد شد، ولي روسيه بعد از تحريم‌هاي شوراي امنيت عليه ايران، از استرداد آنها به طرف ايراني خودداري کرد.   به گفته وي، روسيه ديگر موشک‌هاي «اس-300» را توليد نمي‌کند که آنها را به ايران بدهد و به همين دليل پيشنهاد گزينه بهتري را به مقامات تهران داده، چرا که «آنتي 2500» نمونه مدرنيزه شده آن موشک‌هاست. اين مقام همچنين گفته بود که تصميم گيري در اين رابطه هنوز صورت نگرفته است.   در همين رابطه اين روزنامه جزييات بيشتري در اين خصوص را از يک مقام بلندپايه سازمان همکاري‌هاي نظامي-فني روسيه پرسيده است که البته طبق گفته‌هاي وي، طرف ايراني موافقت خود را با خريد اين نوع سامانه اعلام نکرده و تمايلي براي اين کار ندارد.   اين مقام نظامي روس که نامش فاش نشده، گفت: «با توجه به اين مسئله روسيه پيشنهاد تحويل موشک‌هاي فوق پيشرفته «اس-400» به ايران را نيز بعنوان "نقشه بي" مورد توجه قرار دارد و در صورت عدم توافق در خصوص پيشنهادات قبلي مسکو، اين مسئله نيز مطرح خواهد شد.   روزنامه کامرسانت يادآور شده است که يک مقام آگاه در وزارت امور خارجه ايران گفته است که اين پيشنهاد روسيه در جريان مذاکرات «سرگئي شايگو» وزير دفاع روسيه با «حسن دهقان» همتاي ايراني وي در تهران مطرح و مورد تبادل نظر قرار گرفته است.   اين مقام روس يادآور شده است که اين گزينه براي مقامات تهران بيشتر از موشکهاي «آنتي 2500» مورد قبول است، چرا که اين سيستم به مراتب پيشرفته تر و داراي ارزش نظامي بيشتري از لحاظ قدرت تدافعي است. البته به گفته وي، طرف‌هاي مذاکره کننده روسي اين نکته را بطور قطع گوشزد کرده‌اند که مسکو تنها در صورتي که طرف ايراني از پيگيري شکايت خويش از شرکت «راس آبارون اکسپورت» در دادگاه‌هاي بين المللي صرف‌نظر کند، گزينه تحويل موشک‌هاي «اس-400» به ايران را روي ميز مذاکره آورده و مورد بررسي قرار خواهند داد.

 

سامانه اس 400   فارس     103  



۰۵/۱۲/۱۳۹۳ - ۱۴:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن