تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى على هر كس حلال بخورد، دينش صفا مى‏يابد، رقّت قلب پيدا مى‏كند، چشمانش از ترس خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802759658




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از تحویل صاعقه 2 به نیروی هوایی تا نامه 10 کشور به ایران برای گرفتن کمک فکری در مقابله با تکفیری‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: گزارش/ دست‌چینی از خبرهای دفاعی- امنیتی هفته؛
از تحویل صاعقه 2 به نیروی هوایی تا نامه 10 کشور به ایران برای گرفتن کمک فکری در مقابله با تکفیری‌ها
در مرور اتفاقات مهم عرصه دفاعی- امنیتی کشور در طول هفته‌، مهم‌ترین اخبار به رونمایی و تحویل جنگنده صاعقه ۲ به نیروی هوایی ارتش مربوط می‌شود.

//////////////////////
به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین اخبار این حوزه در هفته گذشته به شرح ذیل است:


گزارش/ نقش رهبر معظم انقلاب در پویایی، توسعه و تدوام امنیت ملی
رهبر معظم انقلاب با نقش‌آفرینی در اختیارات محوله باعث شدند تا امروز جمهوری اسلامی ایران ابرقدرت منطقه غرب آسیا و باثبات‌ترین کشور منطقه باشد که اگر کمی به اطراف خود یعنی سوریه، لبنان، عراق، یمن، بحرین، افغانستان، مصر و لیبی نگاه کنیم این موضوع کاملاً محسوس است.


نامه سردار "دهقان" به ارتشبد "شویگو"
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای همتای روس خود بر اجرای سند موافقتنامه همکاری‌های نظامی میان دو کشور تأکید کرد.

سرلشکر صفوی: سیاست قدرت و زور حرف آخر آمریکایی‌ها است/ ملت ما نمی‌خواهد زیر بار حرف زور برود
مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در حوزه جنگ سایبری پیشرفت‌های چشمگیری داشته‌ و توانسته‌اند در برهه‌های مختلف پاسخ‌های مناسبی به دشمنان بدهند.

امیر موسوی: اقدامات ارزشمند و ماندگار نیروی هوایی ارتش در سال 93
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: از شب نخست پیروزی انقلاب اسلامی، آسمان‌ها شاهدند که تنها امین و مونس‌ آنان خلبانان نیروی هوایی بوده‌اند که از حریم هوایی و آسمان کشور حفاظت کرده‌اند.


سردار همدانی: نامه 10 کشور به ایران برای گرفتن کمک فکری در مقابله با تکفیری‌ها/ مردم از به کار بردن عنوان "داعش" اجتناب کنند/ پیاده‌سازی "طرح دفاعی تهران دوران جنگ تحمیلی" در دمشق/ پيام اسرائيل به ايران از 3 كانال
مشاور فرمانده کل سپاه با تأکید بر اینکه ایران در عرصه دفاعی و امنیتی در جهان حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد، از نامه رسمی بیش از 10 کشور به جمهوری اسلامی با هدف درخواست کمک فکری در بعد دفاعی خبر داد.

توضیح دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره حصر سران فتنه/ مردم یمن به دنبال احیای گذشته خود و مقابله با فساد هستند
دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: در یمن بخش عمده‌ای از مردم (حوثی‌ها) که از جایگاه سیاسی و اجتماعی خود عقب رانده شده بودند، این پتانسیل را پیدا کرده‌اند که آن حقوق را بازگردانند.

امیر نصیرزاده: رهایی نیروی هوایی از قید مستشاران آمریکایی با پیروزی انقلاب/ بالاترین سطح خودباوری در ساخت موشک‌های پیشرفته و جنگنده بومی
معاون هماهنگ کننده نهاجا گفت: بازبینی پرونده‌های سیاسی تعداد بسیاری از کارکنان نیروی هوایی که منتظر حکم اعدام در زندان "خاش" بودند، بیانگر پیوند ذاتی فرزندان ایران زمین با مرجعیت دینی است.

سردار حاجی‌زاده: نباید سرنوشت کشور را به مذاکره گره بزنیم/ آمریکا و غرب یک غول پوشالی هستند و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: جوانان ما توانمندی انجام هر کاری را دارند و خواسته‌ای نیست که از آنان داشته باشیم و آنان نتوانند انجام دهند، پس امروز نباید سرنوشت کشور را به مذاکره گره بزنیم.

امیر سرتیپ دوم خلبان "چیت‌فروش" در گفتگوی مشروح با باشگاه خبرنگاران: انقلاب 3 روز دیرتر پیروز می‌شد، خلبانان فدایی انقلاب را اعدام می‌کردند/ اسکورت هواپیمای حامل امام(ره) از سوی فانتوم‌های نیروی هوایی
مشاور فرمانده نهاجا گفت: امام خمینی(ره) به یکی از همراهان فرمودند که اگر شما می‌ترسید سوار نشوید! این نشان از اعتماد ایشان به نیروی هوایی ارتش داشت و اعتماد و ایمانی بین رئیس و مرئوس رخ داده بود.

امیر سرلشکر صالحی: همدوش با رزمندگان سپاه و قوای مسلح، حافظ انقلاب خواهیم بود
فرمانده کل ارتش تأکید کرد: اطمینان می‌دهیم همدوش با رزمندگان عزیز سپاه و دیگر قوای مسلح، تحت رهبری‌های مدبرانه ولی امر مسلمین و رهبر فرزانه، امام خامنه‌ای(حفظ الله) توانمندتر از گذشته حافظ انقلاب اسلامی، استقلال و تمامیت ارضی کشورمان خواهیم بود.

سردار شریف: آمار مطرح شده پیرامون قطع نخاع در فتنه 88 صحت ندارد/ ذوق‌زدگی رسانه‌های بیگانه، مضحک است
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: آمار مطرح شده پیرامون قطع نخاع در فتنه 88 صحت نداشته و این آمار کل مجروحین و مصدومین در جریان فتنه است.

ستاری: سرمایه ما زیر زمین نیست، در مغز جوانان ما است/ نیاز اقتصاد کشور به نوآوری و ریسک‌پذیری/ ماجرای استفاده از موشک "هاگ"
معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور گفت: اگر ما دست 4.5 میلیون دانشجوی‌ خود را باز گذاشته و فرهنگ‌سازی کنیم، در شرکت‌های خصوصی و پروژه‌ای و پژوهشی می‌توانیم به کشور خدمت کرده و اقتصاد کل کشور را تکان دهیم.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علوی: امام‌ خمینی(ره) قاعده نظام‌های جهانی را به‌هم زدند/ با یک اشاره ایشان، صلابت آمریکا فرو ریخت
وزیر اطلاعات‌ گفت: امام خمینی(ره) وقتی دیدند که قرآن و اسلام در خطر است، هیمنه و عده و عده رژیم شاه را به هیچ گرفته و توانستند دین اسلام را از خطر انحراف نجات دهند.

پهلوگیری ناوگروه سی‌و سوم نداجا در بندر کلمبو سریلانکا
ناو گروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو پشتیبانی رزمی بندر‌عباس و ناوشکن نقدی، امروز در بندر کلمبو کشور سریلانکا پهلو گرفت.

جنگنده صاعقه ۲ رونمایی و تحویل نیروی هوایی ارتش شد + فیلم و تصاویر
هواپیمای جدید جت جنگنده و آموزشی پیشرفته با نام صاعقه ۲ ساخت سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع، طی مراسمی رونمایی و به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تحویل شد.

امیر سرتیپ اسماعیلی: نگاه پدافند هوایی با اقتدار به تهدیدات آینده است
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا (ص) گفت: پدافند هوایی اکنون می‌داند که در چه نقطه‌ای قرار دارد و به چه نقطه‌ای می‌خواهد برسد که فاصله این نقاط از نظر ما طولانی نیست و برای ما دست یافتنی است.

امیر نصیرزاده: "هواپیمای کوثر" مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند
معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش گفت: جت آموزشی دو کابینه "کوثر" که با همکاری سازمان صنایع هوایی، طراحی و ساخته می‌شود در مراحل پایانی ساخت است.

سردار فرحی: پیشرفت‌های کشور در حوزه هوافضا؛ از پهپاد، جنگنده و بالگرد تا موشک‌های کروز و بالستیک
معاون وزیر دفاع با اشاره به دستاوردهای کشور در حوزهٔ هوافضا گفت: عزم ملی و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های کشور دستاوردهای امروز، صنعت هوافضا را در جایگاه رفیعی قرار داده است.

سردار حاجی‌زاده: فناوری پنهان‌کاری پهپادها را قبل از شکار RQ۱۷۰ در اختیار داشتیم
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه، جنگ امروز را جنگ علم، فناوری و بومی‌سازی خواند و گفت: دستیابی به «خودکفایی» خط مقدم امروز ما است و جامعه دانشگاهی و نخبگان در این عرصه می‌توانند نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کنند.

سیستم عامل کاربرد محور "سپند" سپاه رونمایی شد
سیستم عامل بومی و کاربرد محور "سپند" با حضور فرمانده نیروی هوا فضای سپاه در دانشگاه صنعتی شریف رونمایی شد.

گزارش/ عملیاتی که تعجب کارشناسان نظامی را برانگیخت/ پلی که شاهکار مهندسی جنگ بود
عملیات والفجر8 و تصرف "فاو" یکی از بزرگ‌ترین نبردهای دوران جنگ محسوب می‌شود که تعجب کارشناسان نظامی را برانگیخت.

امیر سرتیپ ولی‌وند: رایزنی با روسیه برای تبادل دانشجو/ در این موضوع تابع وزارت دفاع هستیم
فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) آجا گفت: ما با روسیه همسایه هستیم و در عالم همسایگی ارتباط نظامی خوب بر اساس توافقی که وزارت دفاع با آن‌ها داشته باشد، داریم.

سردار کاظمینی: رهبری تکلیف داخلی‌ها و آمریکایی‌ها را درباره مذاکرات مشخص کردند/ 22 بهمن رفراندوم بزرگ برای حرکت‌های انقلابی
فرمانده سپاه حضرت محمدرسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: غربی‌ها متوجه شده‌اند که ملت ایران زیر بار ذلت نخواهد رفت.

امیر شاه‌صفی: تولید نسل جدید موشک‌ها و تسلیحات نقطه‌زن لیزری
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: این نیرو در تولید تجهیزات گلوگاهی، استعداد بازیابی انواع هواپیماها، تولید و بهینه‌سازی انواع تسلیحات نقطه‌زن لیزری و نسل جدید موشک‌ها کاملاً توانمند است.

سردار حاجی‌زاده: غرب به هیچ وجه قابل اعتماد نیست/ بیداری اسلامی نتیجه صدور انقلاب اسلامی است
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: تجربه چندین ساله ثابت کرده که آمریکا و دولت های غربی به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند و آنها هیچ وقت برای حل مشکلات جامعه ما اقدامی را انجام نخواهند داد.

سردار سلامی: ایران در جنگ‌ها شرایط را تعیین می‌کند/ طرح منحصر به‌فرد شهید طهرانی‌مقدم برای انهدام اهداف متحرک
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه امروز در مسیر یک مقاومت در عرصه‌ی دیپلماسی هسته‌ای قرار داریم گفت: مردم در 22 بهمن شکوه مقاومت و اقتدار ایران اسلامی را نشان می‌دهند.

  سردار جوانی: 5+1به هیچ عنوان برای ما قابل اعتماد نبوده‌اند
مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: آنچه که از مذاکرات چند ماه گذشته حاصل شده، نشان می‌دهد طرف مقابل خواهان این نیست که حقوق هسته‌ای ایران به شکل کامل تأمین و تحریم‌ها یک‌جا برداشته شود.

امیر اسماعیلی: در مذاکرات سیاسی نباید روی میز و زیر میز داشته باشیم
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) گفت: 22 بهمن یک رزمایش سیاسی است چون آن‌ها که به اسم مذاکره کاری غیرمنطقی و غیرمذاکره انجام می‌دهند دچار سردرگمی شده اند درحالی که محورهای جمهوری اسلامی مشخص است و ما با مذاکره منطقی موافقیم.

فتاح: مجموعه سپاه پاسداران یار و یاور دولت خدمت‌گذار است
رئیس بنیاد تعاون سپاه گفت: با دولت محترم مشکلی نداریم و همان‌طور که در اظهار نظرات دولتمردان نمایان است، تعامل سازنده‌ای میان بنیاد تعاون سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا با دولت یازدهم وجود دارد.

سرلشکر سلیمانی: داعش به پایان عمر خود نزدیک شده است/ آخرین حربه استکبار، سازماندهی جریان تکفیری جهت خدشه دار کردن چهره اسلام و برافروختن آتش فتنه است
فرمانده سپاه قدس طی سخنانی در کرمان با اشاره به دستاوردهای بی نظیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز نشانه‌های صدور انقلاب را در سرتاسر منطقه از بحرین و عراق گرفته تا سوریه و یمن و شمال آفریقا مشاهده می‌کنیم.

سرلشکر فیروز آبادی: آمریکا و انگلیس دست از خباثت درباره یمن بردارند/پایتخت یمن جزء مناطق امن منطقه است
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اینکه پایتخت یمن جزء مناطق امن منطقه است، گفت: آمریکائیها و به دنبال آن انگلیس و فرانسه حیله گری و جو سازی نکنند.

انتهای پیام/
































اخبار مرتبط

از پیام کوبنده سرلشکر جعفری در پی اقدام تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی تا توافق ایران و روسیه برای حل مشکل S300
رمزگشایی از سخنان اخیر سید حسن نصرالله درباره "فاتح 110"/ موشک‌های حزب‌الله، تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کند
از گزارش بازدید یگان‌های دفاعی در منطقه جنوب شرق کشور از سوی سرلشکر صفوی تا نتیجه حمایت غرب از اقدامات تروریستی
از پیام تبریک سرلشکر فیروزآبادی به دکتر سرافراز تا در راه بودن فتح قدس شریف
از انتقال تجربیات سرلشکر سلیمانی به مقاومت تا اقتدار نیروی زمینی ارتش و سپاه در منطقه
از نقش مشورتی سردار سلیمانی در "جرف‌الصخر" تا سازش‌ناپذیری ایران با آمریکا
از جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی سپاه تا واکنش به تهدیدات رژیم صهیونیستی
از جمله طلایی سردار شهید شوشتری تا پیام سرلشکر سلیمانی به دشمنان
از نجات و مداوای یک کوسه غول پیکر توسط نداسا تا اهداف پهلو گرفتن ناوهای "داغستان" و "گراد سویاژسک" در بندر انزلی
از قابلیت‌ "شلیک کن فراموش کن" موشک میثاق تا خودکشی و فرار سربازان غربی
از ارزیابی نیروی قدس سپاه تا لزوم همگرایی کشورهای منطقه برای مقابله با تروریسم
از رونمایی رادارهای "کیهان" و "آرش" تا خنثی‌سازی حمله به پاسگاه سراوان
از واکنش سردار دهقان درباره بازدید از پارچین و تجاوز پهپادهای جاسوسی به کشور تا تحویل سلاح "شاهر" به نزاجا
از تفاهم‌نامه بین پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) و پدافند غیر عامل تا در دستور کار قرار گرفتن ساخت فیلم زندگی‌نامه شهید لشکری
از تصویب ساختار سازمانی قرارگاه پدافند هوایی با تایید فرماندهی معظم کل قوا تا آغاز شمارش معکوس تغییر مدل مبارزه در کرانه باختری
از ترس و وحشت رژیم صهیونیستی در پی پیام سرلشکر سلیمانی تا حمایت ایدئولوژی و عملی جمهوری اسلامی ایران از فلسطین
تاکید تمامی قوا بر حضور پر شور امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس
پیشرفت‌های هوا فضای سپاه مصداق عملی"مدیریت جهادی" است / دنیا دیر بجنبد فاجعه‌ای انسانی رخ خواهد داد
داعش با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت می‌شود/ پیشرفت سواحل مکران در گرو توجه ویژه دولت
نجات نفتکش ایرانی از حمله 8 فروند قایق دزدان دریایی/ بسیج نیروهای مردمی نابودی تکفیری‌ها را در عراق رقم می‌زند/ روزی که استراتژی دفاع متحرک ارتش حزب بعث از هم پاشید




کد خبر: ۵۱۳۰۶۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن