تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799104566




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صدور پروانه‌های جدید حوزه اینترنت


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: به گزارش جام جم کلیک: معاون رگولاتوری از صدور پروانه‌های جدید در حوزه اینترنت با عنوان ارتباطات ثابت (FCP) و ارائه خدمات ارتباطی ثابت (servco) تا تیرماه سال ۹۴ خبر داد. صادق عباسی شاهکوه گفت: در راستای ساماندهی، بازنگری و همگرائی پروانه‌های حوزه ارتباطات ثابت و همچنین افزایش سطح خدمات دسترسی به اینترنت و خدمات مبتنی بر آن، توسعه ارائه خدمات محتوائی و ارزش افزوده، پیش‌نویس "ضوابط حاکم بر پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (servco)" تدوین شده است.
وی با اشاره به اینکه براساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات پروانه‌های حوزه ارائه خدمات انتقال داده‌ها (PAP)، عرضه و توزیع‌کنندگان اینترنت (ISDP)، ارائه خدمات عمومی تلفن ثابت (PSTN) و عرضه‌کنندگان خدمات اینترنت (ISP) ساماندهی می‌شوند، افزود: براساس مصوبه ۱۹۱ کمیسیون شرکتهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت باید در دو دسته شبکه (Netco) و خدمات (servco) ساماندهی شوند و اپراتورهای فعال در حوزه اینترنت باید تا پایان خرداد ۹۴ برای دریافت پروانه‌ ارتباطات ثابت (FCP) جدید اقدام کنند.
عباسی با بیان اینکه مصوبه پروانه FCP هم اکنون به پنج گروه ارائه‌دهنده خدمات اینترنت در کشور ابلاغ شده است، گفت: در این پروانه شرکتهای فعال در حوزه ارائه اینترنت می‌توانند بدون محدودیت تکنولوژی و با رعایت انحصار شبکه زیرساخت و شبکه‌های ماهواره‌ای، هرگونه سرویس مرتبط با اینترنت را در کشور ارائه کنند.
وی درباره تفاوت پروانه‌های servco با پروانه‌های FCP عنوان کرد: پروانه‌های servco از نظر موضوع خدمات مانند پروانه‌های FCP هستند اما شبکه ندارند و در پیش‌نویس پروانه‌های servco ضمن توجه به تمامی سرمایه‌گذاریهای قبلی انجام شده از سوی دارندگان پروانه‌های این حوزه، به ایجاد ساختاری بادوام، پویا و با قابلیت‌های افزون‌تر نسبت به پروانه‌های قبلی در این بخش اندیشیده شده است و با توجه به ارزش‌آفرینی بسیار بالائی که از بابت محتوا، کاربرد و خدمات در دنیای امروز برای کشور می‌توان محقق ساخت، رگولاتوری خواستار حضور توانمندتر و ساختار یافته‌تر فعالان این حوزه از طریق مشارکت، ترکیب و ادغام است.
عباسی شاهکوه افزود: تمامی فعالان حوزه ارتباطات ثابت شامل شرکتهای دارنده پروانه و یا شرکتهای علاقه‌مند به فعالیت در این عرصه می‌توانند پس از تصویب ضوابط حاکم بر پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (servco)، متقاضی دریافت این پروانه جدید که ادامه راه پروانه‌های قبلی ISP و ISDP در شکلی وسیع‌تر و جامع‌تر است، باشند.
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه رگولاتوری اظهار کرد: در پیش‌نویس پروانه ارائه خدمات ارتباطی ثابت (sercvo) موانعی مانند مدت کم اعتبار پروانه‌ها، محدودیت در منطقه جغرافیائی برای فعالیت، موانع بر سر راه ارائه خدمات ارزش افزوده مانند VOIP ( از نوع origination)، ضوابط و مکاتبات اداری دست و پا گیر و اقدام به سپردن ضمانت‌های متعدد به ازای هر مرحله از افزایش پهنای باند برطرف شده است.
وی افزود: درصورت تصویب پیش‌نویس پروانه servco در کمیسیون‌، در قبال امتیازاتی مثل شماره‌گذاری (Numbering) که به دارندگان پروانه servco داده می‌شود، تعهدات اجرائی و مالی متناسبی در نظر گرفته شده است تا در آینده شاهد اپراتورهای خدمات فعال و جدی در این زمینه‌ها باشیم. منبع: ایسنا


اخبار مرتبط :


پاسخ معاون‌وزیر به انتقاد از موتور جست‌وجوی ملی

مخالفت وزارت ارتباطات با افزایش نرخ پیامک‌ها

ایمیل در دولت اجباری می‌شود

کلاهبرداری وایبری از مشترکان تلفن‌ همراه

عقب‌ماندگی کشور در زیرساخت‌های ارتباطی

اختتامیه هفتمین جشنواره وب و کنفرانس وب و موبایل ایران

خیز "یوز" برای شکست دادن گوگل


سه شنبه 5 اسفند 1393 ساعت: 14:25





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن