تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187064




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد کد پروژه هاي جديد در حوزه سلامت و محيط زيست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ بهمن ۱۳۹۳ (۱۴:۴۹ب.ظ)
ايجاد کد پروژه هاي جديد در حوزه سلامت و محيط زيست رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران، از ايجاد چهار کد پروژه جديد در حوزه سلامت، محيط زيست و خدمات شهري در سال 94 خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، رحمت اله حافظي در جلسه علني امروز شوراي شهر تهران در بررسي لايحه بودجه سال 1394 شهرداري تهران و سازمان ها و شرکت هاي تابعه، با اشاره به اينکه کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري پس از بررسي، چهار کدپروژه جديد پيشنهاد کرده است، اظهار کرد: با صرفه جويي و کاهش در برخي از سرفصل هاي غيرضروري، منابع اين کدپروژه ها تأمين شده است.
وي با بيان اينکه براي کد پروژه جديد «احداث و توسعه بوستان و تفرجگاه (خريد و تملک باغات و تبديل آن به بوستان محلي مناطق 22گانه)»، اعتبار 30 ميليارد تومان پيش بيني شده است، گفت: اين اقدام در کنترل و کاهش آلودگي هوا مؤثر است. همچنين در کدپروژه جديد ديگر با عنوان «تهيه شناسنامه باغات محدوده و حريم شهر تهران» اعتباري بالغ بر 2 ميليارد تومان پيش بيني شده است.
رئيس کميسيون سلامت، محيط زيست و خدمات شهري شوراي شهر تهران با اشاره به اينکه در سومين کد پروژه جديد با عنوان «توسعه انرژي هاي نو ، طراحي و احداث زباله سوز در سه نقطه پيرامون شهر تهران» با رويکرد توجه به مسأله محيط زيست اعتبار 80 ميليارد تومان تخصيص يافته است، گفت: با اين اقدام شرايط به گونه اي خواهد بود تا مقدمه اي براي مشارکت بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در اين حوزه فراهم شود.
حافظي با اشاره به اينکه مشکلاتي در مواد غذايي مصرفي داريم، ادامه داد: در همين راستا کدي با عنوان «حمايت از مؤسسات عمومي و عامه المنفعه، کمک به توليدکنندگان و توزيع کنندگان محصولات غذايي سالم(سبزيجات، ميوه جات و مواد پروتئيني)» تعريف شد و براي اين منظور، اعتباري بالغ بر 2 ميليارد تومان تعيين شده است.
وي با بيان اينکه به مناسبت روز هواي پاک به به و چه چه مي گويم و يا تأسف مي خوريم، اما در عملکرد به گونه ديگر عمل مي کنيم، گفت: شهرداري تهران در بودجه سال آينده در توسعه و نوسازي ناوگان حمل و نقل خريد اتوبوس هاي برقي بودجه 50 ميليارد توماني سال 93 را به 40 ميلياردتومان در سال 94 کاهش داده است، همچنين در بخش نوسازي ناوگان فرسوده ميني بوسراني بودجه 20 ميليارد توماني امسال را در سال آينده به 17 ميليارد تومان کاهش داده است.
رئيس کميسيون سلامت شوراي شهر تهران با انتقاد از کاهش بودجه پيشنهادي شهرداري تهران در بخش تعويض کاتاليست تاکسي ها از 8 ميليارد تومان به 6 ميليارد تومان در سال 94، تصريح کرد: چگونه مي توان با روند کاهشي رديف بودجه ها در بخش حمل و نقل عمومي انتظار داشت که شعار هواي پاک محقق شود؟ از اين رو پيشنهاد مي کنيم از محل اعتبار جمع آوري زباله يا برف روبي، 2 ميليارد تومان به تعويض کاتاليست تاکسي ها اختصاص يابد.
حافظي همچنين تأکيد کرد: در رديف اعتبار ايجاد توسعه سامانه اتوبوس هاي تندرو نيز بودجه از 40 ميليارد تومان به 25 ميليارد تومان کاهش يافته است.
وي اعلام کرد: لايحه بودجه شهر تهران در بخش حمل و نقل عمومي خلاف سياست هاي ابرازي شهردار تهران است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن