تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819408572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری/ضرورت حل اختلاف پرداخت‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: پرستاران در آستانه روز پرستار خواستار شدند؛ اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری/ضرورت حل اختلاف پرداخت‌ها خبرگزاری پانا: دبیرکل خانه پرستار، مهم ترین درخواست جامعه پرستاران را اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری عنوان کرد.
۱۳۹۳ سه شنبه ۵ اسفند ساعت 08:46

خبرگزاری پانا+

محمد شریفی مقدم در گفت‌ و گو با خبرنگار اجتماعی پانا، با اشاره به روز پرستار و شرایط فعلی جامعه پرستاری اظهار داشت: یکی از خواسته های به حق پرستاران اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری است که متأسفانه علی رغم قول وزیر بهداشت هنوز اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری یکی از جدی ترین مطالبات جامعه پرستاران است، افزود: دولت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در اجرای دو قانون ارتقای بهره وری و تعرفه گذاری خدمات پرستاری از پرستاران حمایت کنند.
دبیرکل خانه پرستار درخصوص طرح پرداخت مبتنی بر عملکرد که اخیرا توسط وزارت بهداشت مطرح شده نیز گفت: این طرح آنگونه که باید کارشناسی شده نیست و نمی تواند موفق باشد، در این طرح ضریب کارانه پرستاری را 1.7 قرار دادند یعنی پرستاری که 100 هزار تومان کارانه داشته در حال حاضر میزان کارانه او 170 هزار تومان شده است.
وی با اشاره به موضوع اختلاف پرداخت ‌های جامعه پرستاری گفت: اختلاف میان پرداخت ‌های گروه ‌های مختلف حوزه پزشکی با پرستاری در کشور بین 100 تا 300 برابر است که پرستاران از دولت می خواهند این مشکل مرتفع شود.
شریفی مقدم در پایان ابراز امیدواری کرد که شرایط پرستاران بهبود یابد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن