تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820385591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح طرح‌هاي فني در مرکز فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ اسفند ۱۳۹۳ (۱۶:۶ب.ظ)
افتتاح طرح‌هاي فني در مرکز فارس 35 طرح عمراني و فني امروز با حضور معاون امور مجلس و استان‌هاي رسانه ملي، جمعي از مديران استان و نمايندگان شيراز در مجلس شوراي اسلامي در صدا و سيماي مرکز فارس افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج، اين طرح‌ها شامل 18 طرح فرستنده‌هاي راديويي و تلويزيوني، 3 طرح ارتباطات زميني و ماهواره‌اي، 9 طرح ساختماني و تأسيساتي، 3 طرح پشتيباني فني توليد و پخش و 2 طرح فناوري اطلاعات است که با اعتبار 7 ميليارد و 400 ميليون توماني در صداوسيماي مرکز فارس به بهره‌برداري رسيد.
با بهره‌برداري از سامانه تلويزيون ديجيتال اين مرکز، پوشش جمعيتي برخوردار از شبکه‌هاي ديجيتال در استان فارس به بالاي 80 درصد رسيد.
معاون امور مجلس و استان‌هاي رسانه ملي در اين مراسم گفت: اين دستاوردها، تنها گوشه‌اي از خلاقيت‌ها و ابتکارات کارشناسان و مهندسان مرکز فارس است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين موسوي مقدم با اشاره به تحريم‌ها و مشکلات موجود در تهيه برخي قطعات و تجهيزات صوت و تصوير در کشور، طرح‌ها و ابتکارات فني مرکز فارس را اميدوارکننده خواند و افزود: برخي طرح‌هايي که امروز در مرکز فارس به بهره‌برداري رسيد طرح‌هاي ملي است که در اين مرکز مراحل تحقيقاتي، توليدي و آزمايشي را گذرانده است و بعدازاين به‌عنوان طرح ملي در کشور استفاده مي‌شود.
حجت‌الاسلام‌والمسلمين موسوي مقدم گفت: قطعاً رسانه ملي در سطوح ستادي اين‌گونه طرح‌ها را پشتيباني مي‌کند.
وي کاربردي شدن بسياري از طرح‌هاي بومي‌سازي شده در صداوسيماي مرکز فارس را گامي بزرگ براي برطرف کردن نيازهاي ملي در زمينه رسانه‌هاي صوتي و تصويري اعلام کرد و آن‌ها را موفقيتي بزرگ دانست.
معاون امور مجلس و استان‌هاي رسانه ملي با بيان اين‌که مرکز فارس در حوزه فني از مراکز پيشرو در حوزه فني در کشور است، گفت: با بهره‌برداري از اين طرح‌ها و بويژه ابتکارات بومي اين مرکز، بسياري از موانع و کارهاي مقدماتي انجام‌شده است و از اين پس‌سرعت پيشرفت چند برابر خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن