تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798420310




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پروژه هاي عمراني دانشگاه تا پايان سال 94 تمام مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ اسفند ۱۳۹۳ (۸:۵۵ق.ظ)
محسن هاشمي: پروژه هاي عمراني دانشگاه تا پايان سال 94 تمام مي شود معاون عمراني دانشگاه آزاد اسلامي ضمن اشاره به پروژه هاي سال آينده اظهار کرد: تا پايان سال 94 بالاي 90 درصد پروژه هاي عمراني دانشگاه به اتمام خواهد رسيد.
محسن هاشمي در گفت و گو با موج ضمن اشاره به عملکرد سال گذشته معاونت عمراني دانشگاه آزاد اسلامي گفت: ما سعي کرديم تمامي برنامه هاي اجلاس 68 را در يکسال گذشته عملياتي کنيم. پارسال بحث تکميل پروژه هاي عمراني متوقف شده مطرح شد که خوشبختانه با بخشنامه هاي تعديلي که رئيس دانشگاه آزاد قبول کردند و ابلاغ شد، اکثر پيمانکاران فعال شدند و از 1700 هزار متر مربع نزديک به 700 متر مربع آن تمام شده است و اين عدد تا آخر سال به مرز يک ميليون خواهد رسيد.
وي در ادامه فعاليت هاي دانشگاه در طول يک سال گذشته و سياست ها و برنامه هاي طراحي و تدوين شده در اين مدت گفت: در دوره مديريت جديد، دانشگاه آزاد اسلامي در وضعيتي جديد و تازه قرار گرفت که اين موضوع لزوم تغيير در برنامه هاي عمراني دانشگاه را ضروري ساخت.
وي در خصوص ايجاد پارک هاي فناوري گفت: مسئله ايجاد پارک‌هاي علم و فناوري با اسم «شفا» که شهرک فناوري دانشگاه آزاد است، از مهم ترين موضوعاتي بود که در کميسيون عمراني دانشگاه مطرح شد و زودي عملياتي خواهد شد.
هاشمي با اشاره به ايجاد شهرک خدماتي و صنفي در کنار شهرک فناوري، خاطر نشان کرد: دستور العمل نحوه راه‌اندازي شهرک فناوري و شهرک خدماتي و صنفي آماده شده است و طي يک هفته دستور العمل آن ابلاغ مي شود.
هاشمي همچنين در ارتباط با برنامه هاي آينده معاونت عمراني دانشگاه آزاد به خبرنگار موج گفت: برنامه هاي مشخصي از قبل طبق استاندارد جهاني وجود دارد که هر دانشجو بايد 10 متر مربع ساختمان مسقف محوطه داشته باشد لذا هرجا که اين امکانات کمتر باشد در آنجا با تلاش مداوم به ساخت و ساز مناسب مي پردازيم.
وي به ايجاد دو پارک علم و فناوري در دو منطقه پرديس و گرم دره اشاره کرد و گفت: اين دو محل براي احداث پارک علم و فنآوري در نظر گرفته شده است که اقدامات مقدماتي براي اجراي اين پروژه در حال انجام است.
مهندس هاشمي همچنين به موضوع استفاده بهينه از امکانات آزمايشگاهي و کارگاهي تمامي واحدها اشاره کرد و گفت: تمامي واحدها اطلاعات خود را در زمينه امکانات آزمايشگاهي و کارگاهي به سازمان مرکزي ارسال کنند تا بتوان برنامه ريزي دقيقي با همکاري معاونت پژوهش براي استفاده بهينه از اين امکانات تدوين کنيم.
وي در پايان تاکيد کرد: پروژه هاي بالاي 90 درصد تا آخر سال و پروژه هاي بالاي 30 درصد تا آخر سال 94 به اتمام خواهد رسيد و اين نويد بخش اجرايي شدن بخش قابل توجهي از پروژه هاي عمراني دانشگاه آزاد اسلامي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن