تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خرج کردن در راه طاعت خدا دریغ مکن وگرنه دو برابرش را در راه معصیت او خرج خوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803559906




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
چندی است که دیگر خبری از خلاقیت و توسعه در مرورگرها به گوش نمیرسد. دلیل اصلی این امر را باید در نقش اساسی بازیگرهای بزرگ این میدان یعنی گوگل کروم و فایرفاکس دانست. اما در حالی که این بازیگران بزرگ به دنبال یک وب گردی بی آلایش و بی درد سر هستند، هنوز میتوانید جایگزین های مناسبی مطابق با نیاز خود برای وب گردی در فضای بین این بازیگران بزرگ پیدا کنید.
کد خبر: ۴۷۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۰ - 22 February 2015



بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
چندی است که دیگر خبری از خلاقیت و توسعه در مرورگرها به گوش نمیرسد. دلیل اصلی این امر را باید در نقش اساسی بازیگرهای بزرگ این میدان یعنی گوگل کروم و فایرفاکس دانست. اما در حالی که این بازیگران بزرگ به دنبال یک وب گردی بی آلایش و بی درد سر هستند، هنوز میتوانید جایگزین های مناسبی مطابق با نیاز خود برای وب گردی در فضای بین این بازیگران بزرگ پیدا کنید. به گزارش «تابناک» اگر کمی از جریان اصلی توسعه و طراحی مرورگر های بزرگی همچون فایرفاکس و گوگل کروم فاصله بگیرید، هنوز میتوانید در بازار مرورگرها، گزینه هایی پیدا کنید که سعی در ایجاد خلاقیت و تسهیل وب گردی کاربران به طرق مختلف دارند. مرورگرهایی وجود دارند یا در راه هستند که امکانات و قابلیت های قابل توجهی را در اختیار کاربران قرار میدهند و به این شیوه سعی در ایجاد تفاوت با بازیگران اصلی هستند. در اینجا نگاهی به چند نمونه از بهترین جایگزین های ممکن برای مرورگر فعلی شما داریم:
بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
1 – Vivaldi این مرورگر که طراحی «جان فون تیژنر» بنیانگذار مرورگر اپرا است، از وضعیت حداقلی مرورگرهای فعلی اجتناب کرده است و میراث اپرا را بار دیگر زنده کرده است. صفحه Speed Dial بسیار قوی به همراه ادغام حساب کاربری ایمیل کاربر یکی از ویژگیهای اصلی این مرورگر بازمانده از ایده های سابق اپرا است:
بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
هرچند این برند هنوز چندان بر سر زبان ها نیفتاده است اما حرف های زیادی برای گفتن دارد. تب را میتوان بر روی یکدیگر انداخت تا گروه های مختلف ایجاد کرد و نوار بالای صفحه به اندازه کافی فضا را در اختیار وب گردهایی که معمولا بیش از 20 تب همزمان را باز میکنند، قرار میدهد. همچنین میتوان تب ها را به هر سمت و گوشه ای از صفحه نمایش که دوست دارید جا به جا کرده و بچسبانید. همچنین قابلیت نوشتن و نکته گذاری بر روی صفحات وب که به تازگی در نسخه آزمایشی عرضه شده است، یک امکان فوق العاده باری دانشجویان و محققان فراهم میکند. اینها در کنار زرادخانه ای از میانبرهای صفحه کلید برای کاربران حرفه ای از Vivaldi یک مرورگر برای همه کاربران از مبتدی تا حرفه ای ساخته است. برای دانلود این مرورگر میتوانید به اینجا مراجعه کنید. 2 – Maxthon این مرورگر مملو از امکانات ریز قدرتمندی است که اگر از وجود آنها بی اطلاع باشید، هرگز به آنها مراجعه نخواهید کرد. یکی از این امکانات Super Drag & Drop است به این معنی که کافی است لینکی را کلیک کرده و نگه دارید و سپس کمی به سمت چپ بکشید تا این لینک در یک تب جدید باز شود. همچنین میتوانید صفحه وب گردی خود را به دو بخش مجزا تقسیم کنید که به معنی داشتن دو مرورگر همزمان و در کنار هم با تب های خاص خود است. این قابلیت مخصوص صفحه نمایش های Wide طراحی شده است:
بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
این مرورگر با پلاگین Ad Block Plus به صورت پیش نصب همراه شده است در نتیجه شما را از شر تبلیغات و ویدئو های Auto Play راحت میکند و همچنین دکمه Mute که در نوار ابزار پیش بینی شده پخش صدا در پشت صحنه صفحات وب را متوقف میکند. همچنین از نکات خوب این مرورگر این است که کتابخانه ای از افزونه ها برای آن وجود دارد که میتواند قدرت این مرورگر را دوچندان کند. اما Maxthon بیش از همه به دنبال آن است که خود را به عنوان یک مرورگر تحت Cloud معرفی کند. با قابلیت به اشتراک گذاری هر آنچه در مرورگر وجود دارد در بین دستگاه های مختلف و وجود نسخه های مختلف برای سیستم عاملهای مختلف نیز این امکان را به خوبی فراهم آورده است. برای دانلود این مرورگر میتوانید به اینجا مراجعه کنید. 3 – Torch این مرورگر یک نمونه جذاب است که برای مخاطبان علاقمند به media طراحی شده. تنها هشداری که باید در خصوص آن داد این است که این مرورگر در حین نصب تمایل به نصب Toolbar های مختلف بر روی سیستم دارد در نتیجه بهتر است فرایند نصب را با دقت دنبال کنید:
بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
این مرورگر بر مبنای Chromium طراحی شده است در نتیجه اگر اکنون از گوگل کروم استفاده میکنید در نتیجه همه اطلاعات مرورگر شما میتواند به این مرورگر Import شود. از قابلیت های خوب این مرورگر این است که در حین پخش Media اعم از ویدئو و موسیقی یک دکمه برای دانلود نمایش داده میشود و کاربر قادر است بدون هیچ درد سری محتوای مورد نظر را دانلود کند. همچنین کلیک بر روی آیکون هدفون منجر به آن میشود که Torch Music باز شود و کاربر بتواند موسیقی های مورد علاقه خود را بر اساس ژانر یا خواننده انتخاب و گوش کند. البته کیفیت پخش در برخی موارد چندان مطلوب نیست. از قابلیت های دیگر این مرورگر در اختیار داشتن یک موتور جستجوی داخلی برای جستجو به دنبال فایل های Torrent است که کار تورنت گرد های حرفه ای را تا حد زیادی ساده میکند. برای دانلود این مرورگر میتوانید به اینجا مراجعه کنید. 4 – Coowon این مرورگر نیز یکی دیگر از شاخه های Chromium است که مخصوص به علاقمندان به انجام بازی های تحت وب و مرورگر طراحی شده است. برجسته ترین ویژگی این مرورگر امکان سرعت بخشیدن به انجام بازی ها است. این مرورگر زمان انتظار شما برای عملیات های مختلف برای لود شدن بازی را به حداقل ممکن میرساند:
بهترین جایگزین ها برای مرورگر فعلی شما
این مرورگر همچنین به شما اجازه میدهد که با حساب های مختلف کاربری وارد یک باز شوید در نتیجه میتوانید دو نسخه از یک بازی را به شکل همزمان اجرا کنید. همچنین یک پلاگین قوی برای شبیه سازی کنترلر های Xbox نیز در این مرورگر تعبیه شده است. برای دانلود این مرورگر میتوانید به اینجا مراجعه کنید.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن