تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):خدا را بسيار ياد كنيد و هميشه به ياد مرگ باشيد و قرآن زياد بخوانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820235908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترجمه قرآن کريم به 6 زبان بين‌المللي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۴۶ب.ظ)
مدير مرکز انتشارات اسوه اعلام کرد: ترجمه قرآن کريم به 6 زبان بين‌المللي مدير مرکز انتشارات اسوه گفت: کتب ترجمه شده قرآن کريم به 6 زبان فارسي، انگليسي، روسي، آذربايجان، اسپانيايي، چيني و اردو از سوي انتشارات اسوه منتشر شده است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير مرکز انتشارات اسوه در گفت و گو با خبرنگار ما با بيان اينکه بيش از 300 عنوان کتاب در غرفه مرکز انتشارات اسوه مجتمع ناشران ارائه شده است، عنوان كرد: قرآن کريم، نهج‌البلاغه، مفاتيح‌الجنان و کتب ديني را در غرفه خود به مردم عرضه مي‌کنيم.
وي اضافه کرد: ترجمه قرآن كريم حضرات آيات مکارم شيرازي و مشکيني (ره) و حجج الاسلام انصاريان، فولادوند، بهرام‌پور، محموديان و... در انتشارات اسوه به فروش مي‌رسد.
نادر جوان‌بخت با بيان اينکه کتب ترجمه شده قرآن کريم به 6 زبان فارسي، انگليسي، روسي، آذربايجان، اسپانيايي، چيني و اردو در انتشارات اسوه موجود است، اظهار کرد: قرآن کريم و نهج‌البلاغه پر فروش‌ترين کتب ما هستند و بعد از آن نيز از کتب عمومي طب‌النبي، طب‌الرضا و اندرزها استقبال خوبي شده است.
مدير مرکز انتشارات اسوه پيرامون کتب مورد نياز حوزويان در اين انتشارات گفت: اصول کافي، سفينةالبهار و کلمة‌الله‌الاوليا که ترکيب کل قرآن کريم در 6 جلد است با استقبال حوزويان روبه‌رو شده است.
وي از تخفيف 20 درصدي اين انتشارات در دهمين نمايشگاه کتاب قم خبر داد و با اشاره به ارائه بن‌هاي كتاب با تخفيف 20 درصدي از سوي مسوولان نمايشگاه كتاب افزود: علاقه مندان مي‌توانند كتب مورد نياز را در ايام نمايشگاه با 40 درصد تخفيف خريداري كنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن