تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه حقيقت خوشبختى آن است كه پايان كار انسان خوشبختى باشد و حقيقت بدبختى آن ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804379842




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات مسکن مهر را از محل اعتبارات برطرف مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۴:۳۷ب.ظ)
آخوندي خبر داد؛ مشکلات مسکن مهر را از محل اعتبارات برطرف مي‌کنيم وزير راه و شهرسازي از تشکيل کارگروهي ويژه براي رفع مشکلات مسکن مهر شهرک «مهرگان» قزوين با مسؤوليت قائم مقام وي در طرح مسکن مهر خبر داد و گفت: مردم با بسياري از مشکلات مواجه هستند، اما؛ ما از محل اعتبارات تلاش مي‌کنيم مشکلات مسکن مهر را برطرف کنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي دوم اسفند ماه در جريان بازديد از پروژه‌هاي مسکن مهر استان قزوين در سالن ورزشي چند منظوره قزوين حاضر شد و با اشاره به اينکه از ابتداي اين دولت ۳۰۰ هزار وام بهسازي بافت فرسوده پرداخت شده است،گفت: در سال آينده شعار ما «بهسازي بافت‌هاي تاريخي و بافت‌هاي فرسوده» است.
وي در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلاتي که مردم استان قزوين با آن مواجه هستند ضمن عذرخواهي از مردم، گفت: ما در اين مدت که مسؤوليت را تحويل گرفته‌ايم، تمام تلاشمان را کرديم تا مشکلات برطرف شوند.
آخوندي که از نزديک با مشکلات ساکنان مسکن مهر و پيمانکاران اين استان آشنا شد، از تشکيل کارگروه ويژه‌اي براي حل مشکل ساکنان مسکن مهر شهرک مهرگان محمديه قزوين خبر داد و گفت: گروهي را به مسؤوليت قائم مقام وزير در طرح مسکن مهر تشکيل مي‌دهم تا جلساتي براي حل مشکلات مسکن مهر از جمله نداشتن آسانسور در پروژه‌ها تشکيل شود و بلافاصله جلسه‌اي نيز با پيمانکاران پروژه برگزار شود.
وزير راه و شهرسازي با اشاره به اينکه شهرک مهرگان فاقد سيستم حمل و نقل شهري است، گفت: خط اتوبوسراني ويژه شهري بين شهرک مهرگان و محمديه بايد تاسيس شود، ضمن اين‌که يک پل ارتباطي ايجاد شده و پل دوم نيز بايد به زودي تاسيس شود، زيرا؛ اين دو شهرک نبايد از يکديگر جدا باشند بلکه بايد مجموعه واحدي را تشکيل دهند.
وي در ادامه با بيان اينکه ما در آمايش سرزمين و طراحي طرح جامع حمل و نقل به قزوين توجه داريم، گفت: استان قزوين به عنوان يک لنگر در جهت امنيت ملي ايران و پايتخت عمل مي‌کند و بايد به ساماندهي مسائل استراتژيک و به ويژه مردم آن توجه شود.
آخوندي افزود: من همواره در انديشه ارتقاي وضعيت معيشت زندگي در قزوين و در ارتقاي سيستم حمل و نقل بوده و هستم و خودم را همواره به جاي ساکنان اين استان مي گذارم و مي‌دانم چه مشکلاتي دارند.
وي با تاکيد بر اينکه ما در کنار مردم و مردم در کنار ما با کمک يکديگر مشکلات را رفع مي‌کنيم گفت: همواره در اين انديشه بوده‌ام که واحدهاي عمومي حمل و نقل، خدمات زيربنايي، روبنايي و کيفيت خدمات زندگي در قزوين را ارتقا دهم.
وزير راه و شهرسازي در ادامه گفت: ما در کنار محمديه با شهري ۵۰ هزار نفري و در حال رشد مواجه هستيم که در سال‌هاي آينده تعداد ساکنان آن به ۱۲۰ تا ۱۴۰ هزار نفر مي‌رسد، توجه به خدمات زيربنايي موضوعي بسيار جدي است و مي‌دانم که توان همه پيمانکاران در ساخت و ساز در يک سطح نيست.
آخوندي افزود: تاکنون ساخت ۲۸۰ مدرسه را شروع کرديم و در سال آينده باز هم خواهيم ساخت، ساخت ۳۰۰ باب مسجد نيز آغاز شده که در سال آينده اين ساخت و ساز ادامه دارد، همچنين ۵۸ کلانتري ساخته شده که در سال آينده نيز اين روند ادامه مي‌يابد.
وي با يادآوري اينکه تاکنون يک ميليون و ۴۵۰ هزار واحد مسکن مهر ساخته شده است گفت: مردم با بسياري از مشکلات مواجه هستند، اما؛ ما از محل اعتبارات تلاش مي‌کنيم مشکلات مسکن مهر را برطرف کنيم.
آخوندي در جهت بهبود فضاي شهري استان قزوين و پيش برد احداث بوستان ۲۲ هکتاري بهشت تاکيد کرد: از شهرداري استان قزوين و اعضاي شوراي شهر به شدت حمايت مي‌کنيم.
وي همچنين از راه انداري خط آهن مهرگان محمديه خبر داد و گفت: اين خط آهن از داخل شهرک مهرگان مردم را به محمديه منتقل خواهد کرد.
وزير راه و شهرسازي گفت: ما هر هفته فروش اقساطي مسکن مهر داريم و هر هفته هشت تا ۱۰ هزار واحد مسکن مهر به صورت اقساطي خريد و فروش مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن