تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819858726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه میاندوآب: تفرقه داخلی بزرگترین تهدید علیه ملت‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه میاندوآب:
تفرقه داخلی بزرگترین تهدید علیه ملت‌ها است
امام جمعه میاندوآب گفت: تفرقه داخلی بزرگترین تهدید علیه ملت‌های بزرگ به شمار می‌رود.

خبرگزاری فارس: تفرقه داخلی بزرگترین تهدید علیه ملت‌ها است



به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام حمید حسن‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع طلاب این شهرستان در میاندوآب، اظهار کرد: اختلاف و تفرقه داخلی مهم‌ترین تهدیدی است، که همه نظام‌، حکومت‌ و ملت‌ها به شمار می‌رود و کشور ما را در معرض تهدید قرار می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در جلسات مختلف آسیب‌های احتمالی و پیش‌روی نظام در ابعاد فرهنگی و اجتماعی بررسی شده است، ادامه داد: آسیب‌‌های سیاسی احتمالی برای پیشروی انقلاب اسلامی باید مورد نقد و بررسی قرار گرفته و نسبت به هوشیاری ملت گام برداشت.

رئیس حوزه‌های علمیه میاندوآب یکی از مهمترین آسیب‌ها را فراموش کردن آرمان‌ها و ارزش‌های نظام و انقلاب دانست و یادآوری کرد: این یک آسیب بزرگ به شمار می‌رود، که باید برای انتقال ارزش‌‌ها به نسل جدید گام برداریم تا آنها در این سمت و سو گام بردارند.

حسن‌زاده رخنه فرصت‌طلبان به نظام را یک خطر بزرگ دانست و یادآوری کرد: مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آحاد مختلف جامعه و سربازان گمنام جامعه همیشه باید بر هوشیاری خود اضافه کنند، تا از این رهگذر اجازه ندهند که فرصت‌طلبان وارد نظام و انقلاب شوند.

وی اختلاف و تفرقه داخلی را بزرگترین آسیب دانست و یادآوری کرد: در حقیقت همه نظام‌ها و ملت‌های بزرگ از جمله ایران اسلامی در معرض این آسیب و تهدید قرار گرفتند.

رئیس حوزه‌های علمیه میاندوآب با اظهار تاسف از این موضوع که یک عده موضع‌گیری‌شان را در سطح جامعه مشخص نمی‌کنند، ادامه داد: اگر موضع‌گیری‌ها در یک حکومت و نظام انقلابی مشخص نباشد، در این صورت نظام مورد اشاره در معرض آسیب قرار خواهد گرفت.

وی آسیب دیگر را بی‌تفاوتی اقشار مختلف به سرنوشت جامعه دانست و اضافه کرد: اگر مردم برای تبلیغ آرمان‌ها، اهداف انقلاب و همچنین بصیرت‌افزایی گام برندارند و نسبت به پیرامون خود بی‌تفاوت شوند، در این صورت منافع شخصی بر منافع ملی مقدم می‌شود.

حسن‌زاده با تاکید بر ضرورت بصیرت‌افزایی و هوشیاری اقشار مختلف مردم نسبت به تهدیدها و آسیب‌های موجود اضافه کرد: این انتظار از فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران وجود دارد، که در راستای روشنگری بین آحاد جامعه گام برداشته و آنها را مقابل هرگونه آسیب و تهدید واکسینه کنند.

انتهای پیام/61002/ر30

93/12/02 - 12:57





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن