تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 18 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799720943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بردخون: تنبیه و تهدید دانش‌آموز شیوه‌ای ناکارآمد است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بردخون:
تنبیه و تهدید دانش‌آموز شیوه‌ای ناکارآمد است
امام جمعه بردخون با بیان اینکه باید در تقویت اعتقاد دانش‌آموزان کار شود، گفت: تنبیه و تهدید دانش‌آموز شیوه‌ای ناکارآمد است.

خبرگزاری فارس: تنبیه و تهدید دانش‌آموز شیوه‌ای ناکارآمد است



به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام سید حسین رکنی‌حسینی در نشست شورای آموزش و پرورش بردخون اظهار داشت: در دین مبین اسلام تزکیه و تربیت از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است که  آموزش و پرورش نیز باید این مهم را در اولویت برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهد. امام جمعه بردخون افزود: رسالت مهم تربیت تنها بر عهده نهاد پرورشی نیست و همه به‌ویژه والدین وظیفه دارند در این زمینه تلاش کنند زیرا خانواده ستون و بنیان مستحکم در جامعه است و در کنار مسائل رفاهی و مادی نیاز است پیرامون تقویت اعتقادات و گسترش معنویات کار کنیم البته برخی اولیاء بر آموزش و نمره دانش آموزان تکیه دارند.
رکنی‌حسینی تربیت را مانند اکسیژن برای نفس کشیدن دانست و گفت: متولیان تربیتی با شیوه‌های صحیح آشنا باشند و همگان به دانش‌آموزان شخصیت دهیم و آنان را تحقیر نکنیم زیرا  بهترین راه برای اینکه دانش‌آموزان در آینده احساس حقارت و کمبود نکنند شخصیت دادن به آنان است و امام راحل (ره) با شخصیت دادن به جوانان و ملت ایران توانستن را به آنها آموختند.
امام جمعه بردخون تنبیه و تهدید را ناکارآمد خواند و اضافه کرد: تنبیه عملی ناپسند و بی‌اثر است که در دوران گذشته رواج داشت و نظام اسلامی آن را نمی‌پذیرد و نکوهش می‌کند.
وی حضور و ارتباط اولیا را با مدارس مؤثر دانست و گفت: آشنایی اولیا و خانواده‌ها با شیوه‌های تربیتی و پرورش فرزندان ضروری است و برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاهی می‌تواند آنان را در این راه یاری دهد و زمینه رشد و شکوفایی دانش‌آموزان فراهم شود. بخشدار بردخون نیز در این نشست اظهار داشت: منطقه بردخون سرشار از استعداد و ارزش‌های اسلامی و اخلاقی است و شهدای عزیز که مسیر حرکت را برای مردم هموار و تسهیل کردند نشانه‌ای از این غنای فرهنگی و دینی است.
بخشدار بردخون با تقدیر از تلاش‌ها و فعالیت‌هایی که در آموزش و پرورش صورت می‌گیرد، افزود: باید برنامه‌ها و فضای کار و زندگی را به گونه‌ای معنوی مدیریت و رهبری کنیم که خود و فرزندان جامعه به سوی سعادت پیش رویم و عاقبت بخیر شویم.
حیدر عمرانی اضافه کرد: مردم در همه صحنه‌ها و سختی‌ها پیشگام و همراه نظام و انقلاب بوده‌اند و امروز نیز برای پیشرفت و تعالی کشور مشارکت و حمایت سازنده و هدفمندی دارند که پشتیبانی از آموزش و پرورش و گسترش دانش و فناوری اهمیت ویژه‌ای دارد و تنها با حضور مردم اهداف متعالی تحقق می‌یابد.
شهردار بردخون نیز گفت: توجه به اصول فنی و امنیتی در ساخت و سازها به‌ویژه در مراکز آموزشی ضروری است اما تا زمانی که اتفاقی نیفتاده هیچ کس به فکر نیست و اقدامات انجام شده در منطقه کافی و رضایت‌بخش نیست.
مجید شریعت‌زاده افزود: مشکلی که در جنوب کشور وجود دارد شامل عدم ابراز شخصیت و بیان دیدگاه و نظرات توسط دانش‌آموزان در مجامع عمومی است که نمی‌توانند خواسته‌های خود را به خوبی بیان کنند.
وی اضافه کرد: فعالیت و گسترش مراکز علمی و علوم پایه نظیر کانون ریاضیات و آموزشگاه زبان در منطقه لازم است تا مشکلات دروس پایه برطرف شود و اگر بر روی دانش‌آموزان سرمایه‌گذاری نشود در آینده دچار مشکل خواهیم شد. انتهای پیام/66003/ج۴۰

93/11/29 - 19:24





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن