تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804580767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خرم‌آباد: انقلاب اسلامي توازن منطقه‌اي را به نفع ملت‌ها تغيير داده است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ بهمن ۱۳۹۳ (۱۲:۱۰ب.ظ)
جشن ملي ايرانيان در 22 بهمن؛ امام جمعه خرم‌آباد: انقلاب اسلامي توازن منطقه‌اي را به نفع ملت‌ها تغيير داده است نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسم راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن در ميدان 22 بهمن شهر خرم‌آباد گفت: انقلاب اسلامي توازن منطقه‌اي را به نفع ملت‌ها تغيير داده است.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد احمد ميرعمادي، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسم راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن در ميدان 22 بهمن شهر خرم‌آباد با تبريک به‌مناسبت حضور حماسي مردم گفت: يوم الله 22 بهمن تحقق وعده الهي و سرآغاز دوران جديدي در منطقه و جهان بود.
وي افزود: انقلاب اسلامي ايران در 22 بهمن 57 با رهبري حکيمانه امام راحل(ره) و حضور ملت و توکل بر خداوند متعال به پيروزي رسيد و اين انقلاب درس‌هايي براي همه مردم دارد و يوم الله 22 بهمن فرصت مغتنمي است تا درس‌ها و پيام‌ها و دستاوردهاي اين انقلاب را مرور کنيم.
امروز دنيا به‌سمت مبارزه با استکبار حرکت کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي با يادآوري اين‌که پيام انقلاب اسلامي آزادگي، سربلندي و استقلال و مبارزه با ظلم و ستم و استکبار بوده است، تصريح کرد: امروز دنيا به‌سمت مبارزه با استکبار حرکت کرده است و انقلاب اسلامي به دنيا فهماند هرگاه ملتي يکپارچه شوند هيچ قدرتي نمي تواند در مقابل آنها ايستادگي کند.
انقلاب اسلامي ايران به يک حرکت جريان‌ساز در دنيا تبديل شده است
نماينده ولي فقيه در لرستان با اذعان به اين‌که انقلاب اسلامي ايران يک حرکت ارزشي و مقدس بوده است، اضافه کرد: اين انقلاب دستاوردهاي اصيل و شگرفي از خود به يادگار گذاشته است امروز انقلاب اسلامي ايران به يک حرکت جريان‌ساز در دنيا تبديل شده است و جريان‌هاي ضد استکباري، بيداري اسلامي، جريان پيش به سمت اتحاد اسلامي و تشکيل امت اسلامي به برکت اين انقلاب بوده است.
وي افزود: امروز خدا را شاکريم که با گذشت 36 سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامي علي‌رغم تمامي مشکلات و تحريم‌هايي که ملت ما با آن مواجه شده‌اند، اين ملت همچنان وفادار به آرمان‌هاي انقلاب هستند.
ميرعمادي ادامه داد: دشمنان تصور نمي‌کردند اين انقلاب به پيروزي برسد اما ديديم که پيروز شد، آنها تصور نمي‌کردند بعد از پيروزي انقلاب اهداف انقلاب تحقق پيدا کند اما ديديم که اهداف آن نيز تحقق يافت.
وي گفت: از ابتداي انقلاب دشمنان با متوسل شدن به جنگ سخت، ترور، کودتا، اقدامات مسلحانه و جنگ تحميلي عليه اين ملت توطئه کردند اما موفق نشدند لذا به جنگ نرم، فتنه 88 و تهاجم فرهنگي، ايران هراسي و اسلام هراسي از سوزاندن قرآن و اهانت به نبي مکرم اسلام متوسل شدند و در اين راه از هيچ تلاشي دريغ نکردند اما اين انقلاب با حضور ملت و تدابير رهبر معظم انقلاب همچنان به حيات مبارک خود ادامه مي‌دهد.
انقلاب اسلامي ايران ريشه در انديشه پاک نبوي و واقعه بزرگ غدير علوي دارد

حجت‌الاسلام ميرعمادي اضافه کرد: انقلاب اسلامي ايران ريشه در انديشه پاک نبوي و واقعه بزرگ غدير علوي و قيام خونين عاشوراي حسيني دارد اين انقلاب از نظر پيروزي، دستاوردها، اهداف، رهبري، مقدس است.
سخنران مراسم راهپيمايي يوم الله 22 بهمن در خرم‌آباد با بيان اين‌که اهداف انقلاب اسلامي چيزي جز اسلام، استقلال، ايستادگي در برابر استکبار و طاغوت نبوده است، خاطرنشان کرد: پيام انقلاب اسلامي به دنيا اين بوده که قدرت‌هاي مادي توان مقابله با ارزش‌هاي معنوي و الهي را ندارد، پيام انقلاب اين بوده که به مردم دنيا بگويد آن‌ها بايد سرنوشت خود را خودشان رقم بزنند.
وي افزود: پيام انقلاب اسلامي به مسلمانان دنيا وحدت و بازگشت به هويت اسلامي و بيداري اسلامي بوده و امروز شاهديم اين پيام عملي شده است.
انقلاب اسلامي توازن منطقه‌اي را به نفع ملت‌ها تغيير داده است

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: ريشه همه اين توطئه‌هاي دشمن اين بوده که انقلاب اسلامي ايران موجب تغيير و دگرگوني در معادلات دنيا شده و انقلاب اسلامي توازن منطقه‌اي را به نفع ملت‌ها تغيير داده و همه تهديدها را به فرصت تبديل کرده است.
حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي گفت: ريشه دشمني آمريکا با ملت ايران پايبندي اين ملت به ارزش‌هاي ديني و آرمان‌هاي امام راحل و شهيدان بوده است. آمريکا امروز از حضور ملت در راهپيمايي خشمگين است او از فرياد «مرگ بر آمريکا» ملت ايران در هراس است و اسرائيل در ذلت و ذبوني قرار گرفته و اين در سايه حرکت‌هاي ضد صهيونيستي ملت ايران حاصل شده است.
وي با اشاره به اين‌که ملت ايران پايبند به اسلام و مکتب اهل‌بيت(ع)هستند و براي خودشان عزت و کرامتي را ترسيم کرده و زير بار ذلت نمي‌روند، خاطرنشان کرد: نفوذ فوق‌العاده معنوي رهبر معظم انقلاب باعث اقتدار ايران اسلامي شده است و اين انقلاب در سايه تاييدات الهي به پيشرفت و تعالي دست يافته است.
مسأله فناوري هسته‌اي؛ از دستاوردهاي انقلاب

نماينده ولي‌فقيه در لرستان در ادامه با بيان اين‌که پيشرفت‌هاي اين انقلاب موجب حيرت استکبار جهاني شده است، به مذاکرات هسته‌اي ايران اشاره و تصريح کرد: يکي از دستاوردهاي مهم انقلاب اسلامي مسأله فناوري هسته‌اي است آمريکا مرتب مي‌گويد همه گزينه‌ها روي ميز است که گزينه‌هاي او شامل حمله نظامي، افزايش تحريم‌هاي اقتصادي و تن دادن به مذاکره است.
وي با تصريح به اين‌که حمله نظامي آمريکا به ايران نه تنها روي ميز بلکه زير ميز هم نيست، خاطرنشان کرد: آمريکا توان نظامي ايران را در جنگ تحميلي، در لبنان و فلسطين و در جنگ‌هاي 33 روزه، 22 روزه، 7 روزه و 50 روزه تجربه کرده است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي ادامه داد: آمريکا در حمله نظامي به عراق، افغانستان وارد شده امام چيزي جز ذلت عايدش نشده لذا ديگر جرأت بخت‌آزمايي در اين زمينه را نخواهد داشت.
وي به تحريم‌هاي اقتصادي دشمن عليه ايران اشاره کرد و گفت: تحريم اقتصادي آمريکا نيز کند شده و ارزش خود را از دست داده است الگويي که رهبر انقلاب به‌عنوان «اقتصاد مقاومتي» طراحي کرده تحريم اقتصادي دشمن را کند کرده است.
وي افزود: ايران با 15 کشور همسايه است و با همه آن‌ها مبادلات اقتصادي دارد ساير کشورها هم در طول اين مدت از آمريکا حمايت نکردند بلکه از ايران حمايت کردند.
امام جمعه خرم‌آباد افزود: آمريکا چاره‌اي جز مذاکره ندارد چراکه او به مذاکره نيازمند است نه ايران، اعلام مواضع رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات، توطئه آمريکا را در مذاکره خنثي کرده است و بايد گفت که وحدت و انسجام ملت ايران، حمايت و پشتيباني رهبر و تعيين خطوط قرمز براي مذاکره، آينده مذاکرات را مشخص کرده است.
حجت‌الاسلام ميرعمادي گفت: آمريکا بداند پيام راهپيمايي 22 بهمن وحدت و هم‌دلي و انسجام و يکپارچگي ملت ايران است و پيام ملت ايران در اين راهپيمايي اين است که انقلاب اسلامي ايران برگرفته از انديشه‌هاي نبي مکرم اسلام است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن