تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به خدا قسم سه چيز حق است: هيچ ثروتى بر اثر پرداخت صدقه و زكات كم نشد، در حق هيچ كس ستم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804495783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضرورت مديريت درخواست هاي حفاري ها در سال 94


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ اسفند ۱۳۹۳ (۱۱:۳ق.ظ)
ضرورت مديريت درخواست هاي حفاري ها در سال 94 شهردار منطقه 22 در نشست مشترک خود بامديران و نمايندگان سازمان هاي خدمات رسان پيشنهاد کرد سازمان هاي خدمات رسان برنامه حفاري هاي سال 94 خود را به شهرداري ارائه کنند تا با رعايت اصول و مصالح و سطح زمانبندي، مجوزهاي لازم براي حفاري صادر شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين نشست که در پايگاه مديريت بحران منطقه برگزارشده بود افزون بر مولايي شهردار منطقه، صادقي رييس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران، قائم‌مقام شهردار منطقه، معاونان حوزه‌هاي مختلف، شهرداران نواحي همچنين مديران و نمايندگاني از سازمان‌ها و شرکت‌هاي خدمات‌رساني چون آب، برق، گاز، مخابرات، هلال‌احمر همچنين کلانتري و ... حضور داشتند و نمايندگان سازمان‌هاي خدمات رسان به تفکيک درخواست‌هاي خود را از شهردار و مسؤولان شهرداري منطقه مطرح کردند.
مولايي شهردار منطقه 22 در اين جلسه ضمن تبريک حضور ميليوني ملت قهرمان ايران در راهپيمايي 22 بهمن و نماياندن اقتدار و قدرت ايران اسلامي به دشمنان کشورمان در خصوص لزوم تعامل شهرداري با سازمان‌هاي خدمات رسان گفت: شهرداري قرار نيست باکسي مقابله يا به‌گونه‌اي عمل کند که خارج از ضوابط و مقررات باشد. ما تابع دستورالعمل‌هاي مديريت ارشد شهرداري تهران هستيم و وظيفه‌داريم مصوباتي که مديريت ارشد شهرداري تهران به ما ابلاغ مي‌کند، اجرايي و عملياتي کنيم.
وي ادامه داد: در بحث حفاري که مورد اعتراض دستگاه‌هاي خدمات رسان است، بايد عرض کنم متأسفانه حفاري‌ها با دقت، سرعت و کيفيت لحاظ نشده و باعث بروز معضلات و مشکلاتي در تردد شهروندان مي‌شود. يک ماه است که شخصاً پيگير حفاري‌ها و رفع آن‌ها هستم و مشاهده مي‌کنم که دستگاه‌هاي متولي دراين‌باره کند حرکت مي‌کنند و نتوانسته‌اند در مدت‌زمان تعهد شده، حفاري‌ها را جمع کنند اما موارد اورژانسي بحث جدايي دارد. کميته‌اي را در اين زمينه تشکيل داده‌ايم که همه درخواست‌ها در آن مطرح مي‌شود. متأسفانه برخي دستگاه‌هاي خدمات رسان ارباب‌رجوعشان را به شهرداري مي‌فرستند. شهرداري هم مثل بقيه نهادها و سازمان‌ها وظيفه‌اش خدمت‌رساني است اما اگر برنامه‌هاي ديدار مستقيم با شهروندان که در مساجد برگزار مي‌شود شرکت کنيد، خواهيد ديد که بيشتر درخواست‌هايي که شهروندان از مسؤولان شهري دارند، اصلاً ربطي به شهرداري ندارد. دليل اين موضوع چيزي نيست جز اينکه دسترسي به مديران شهري براي شهروندان آسان‌تر است.
مولايي در ادامه افزود: شهرداري در جهت رفاه حال شهروندان به بسياري از حوزه‌هايي که در حيطه وظايفش نيست ورود پيداکرده و سعي داشته با مشارکت کار مردم را پيش ببرد. تصميم براي اجراي شبکه فاضلاب به‌صورت مشارکتي ازجمله اين برنامه‌هاست.
وي در پايان صحبت‌هاي خود پيشنهاد کرد سازمان‌ها و شرکت‌هاي خدمات رسان برنامه‌هاي خود را در بحث حفاري براي سال 94 با رعايت اصول و زمان‌بندي به شهرداري ارائه کنند تا شهرداري مجوزهاي لازم را براي اجراي پروژه‌هاي حفاري به‌گونه‌اي صادر کند تا با پيک اجراي برخي طرح‌ها همچون استقبال از بهار و مهر و ... و ايجاد اختلال در تردد شهروندان مواجه نشود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن