تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798667982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تا نيم سال اول افزايش شهريه نخواهيم داشت/ صندوق کمک به دانشجويان تاسيس مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ اسفند ۱۳۹۳ (۱۰:۱۳ق.ظ)
معاون مالي و اداري دانشگاه آزاد اسلامي در گفت و گو با موج: تا نيم سال اول افزايش شهريه نخواهيم داشت/ صندوق کمک به دانشجويان تاسيس مي شود معاون مالي و اداري دانشگاه آزاد اسلامي با اعلام ثابت ماندن شهريه در سال آينده اظهار داشت: براي کمک به دانشجويان و تسهيلات امور دانشجويي صندوق ويژه دانشجويي تاسيس خواهد شد.
سيد محمد ابريشمي‌نيا در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج درباره حرف و حديث هاي اخير که در حاشيه حوزه مالي و اداري دانشگاه آزاد اسلامي بود، اظهار کرد: در دانشگاه آزاد اسلامي از زمان تاسيس تاکنون؛ به ويژه در حوزه مالي هيچ پنهان کاري وجود نداشته است و در آخر هر سال با حسابرسي هاي دقيق تمام جزئيات بيان خواهد شد.
وي همچنين در ارتباط با ميزان بودجه در نظر گرفته شده و احتمال افزايش شهريه ها در سال آينده گفت: در شش ماه ابتدايي سال آينده هيچ گونه افزايش شهريه نخواهيم داشت، اگر قرار باشد افزايش شهريه وجود داشته باشد در شش ماه پاياني با توجه به نظر هيات امنا بعيد است که افزايش وجود داشته باشد.
ابريشمي نيا با بيان وجود تسهيلات ويژه براي دانشجويان و توصيه هاي آيت اله هاشمي خاطرنشان کرد: همه مي دانيم، دانشجويان با بالاتررفتن مقاطع تحصيلي با مشکلات پرداخت شهريه مواجه مي شوند، لذا با رهنمودهاي رئيس هيات امنا عزم به ايجاد صندوق ويژه براي دانشجويان خواهيم داشت و هرچه زودتر صندوق کمک به دانشجويان تاسيس خواهد شد.
وي تصريح کرد: اين صندوق با حمايت خيرين مي تواند مشکلات موجود براي دانشجويان را حل کند.
ابريشمي نيا در ارتباط با کنترل هزينه ها به خبرنگار موج گفت: از سوي ديگر واحدهاي دانشگاهي به خوبي توانستند هزينه هاي خود را کنترل کنند. بررسي هاي ما در هيات امناهاي استاني و هم چنين تراز هاي مالي 6 ماهه اول سال نيز نشان مي داد که اکثر واحدها و مراکز در ماموريت کنترل هزينه ها به خوبي عمل کرده و موفق بوده اند.
معاون اداري و مالي دانشگاه آزاد اسلامي در پيش گرفتن اين رويکردها را دليل تغيير در روند زيان‌دهي برخي واحدها اعلام کرد و گفت: اين رويکرد عمده موجب تعطيل شدن هيچ واحدي نشده است، يعني به عنوان مثال ممکن است يک واحد به قطب دانشکده برق يا کشاورزي تبديل شود، اما؛ به هيچ وجه تعطيل نمي شود.
او ابراز اميدواري کرد: در امتداد روند کنوني دانشگاه، تا پايان سال تعداد واحدهاي زيان ده به کمتر از 100 واحد برسد هر چند پيش بيني مي کنيم اين رقم ممکن است به 50 هم کاهش پيدا کند.
وي در پاسخ به اين سوال، که آيا ممکن است مرکزي که زيان ده نباشد در واحد يا مرکزي ديگر ادغام شود؟ گفت: ادغام واحدها و مراکز اصولا ربطي به زيان ده يا سودآور بودن آن ها ندارد. بلکه بحث ما ماموريت جديدي است که براي کل مراکز طراحي مي شود.
معاون اداري و مالي دانشگاه آزاد اسلامي از حضور بخش خصوصي و تاثيرات آن بر امور دانشگاه گفت: در حال حاضر شاهد مشکلات زيادي در بدنه اقتصادي دولت هستيم و با وجود اين مشکلات نبايد انتظار زيادي از دولت داشت؛ زيرا ناچار تکيه بيشتر ما به بخش خصوصي است تا بتوانيم تمام مشکلات را مانند گذشته با وجو اين بخش حل کنيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن