تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798256164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قدرت نمایی موسیقی نواحی با شادی کودکانه


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
قدرت نمایی موسیقی نواحی با شادی کودکانه




هشتمین روز از برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با تقدیر از پیشکسوت موسیقی نواحی ایران و اجرای ویژه بنیامین بهادری برای طرفداران حال و هوای ویژه‌ای داشت.





خبرگزاری مهر: هشتمین روز از برگزاری سی‌امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر با تقدیر از پیشکسوت موسیقی نواحی ایران و اجرای ویژه بنیامین بهادری برای طرفداران حال و هوای ویژه‌ای داشت.

روز چهارشنبه 29 بهمن ماه و در هشتمین روز از برگزاری سی امین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، آنسامبل کشورهای تونس و سوئیس ساعت 18:15 در بخش بین‌الملل با حضور نمایندگانی از کشورهایی تونس، سوییس و اتریش برنامه خود را اجرا کردند که تعدادی از مخاطبان این کنسرت را برنامه ای با کیفیت و عده ای هم این اجرا را برنامه ای متوسط ارزیابی کردند.

اما گل سرسبد جشنواره در یک روز مانده به مراسم اختتامیه جشنواره،  گروه «سازینه نواحی ایران» به سرپرستی پیمان بزرگ‌نیا ساعت 21 در بخش موسیقی نواحی آثار خود را در تالار وحدت اجرا کرد که این اجرا به دلیل برگزاری یک مراسم بزرگداشت مختصر برای بانو پروین بهمنی مادر لالایی های ایل قشقایی حال و هوایی ویژه گرفت.

در این کنسرت که این بار بدون حضور بخشی ولینژاد و غلامشاه قنبری به دلیل بیماری برگزار شد گروه سازینه در یک اجرای منسجم و با کیفیت تعدادی از نغمات موسیقی اقوام ایران را همراه با حرکات آیینی اجرا کردند که این برنامه به شدت با استقبال مخاطبان روبه رو شد. البته در برخی از خبرها آمده بود که محمدرضا درویشی پژوهشگر برجسته موسیقی نواحی در این مراسم سخنرانی خواهد کرد که این سخنرانی انجام نشد و فقط به پخش یک کلیپ از این هنرمند بسنده شد.

بنیامین بهادری، خواننده صاحب نام پاپ کشورمان نیز که پیش از برگزاری تازه‌ترین کنسرت خود در ایران تور کشورهای اروپایی خود را نیز به پایان رسانده بود، در این روز با سورپرایزهای ویژه‌ای که به مناسبت روز عشق ایرانی در نظر گرفته بود، میزبان مخاطبان خود در برج میلاد شد. بنیامین بهادری در حالی میزبان علاقه مندان در برنامه خود بود که فقط چند ساعت قبل از برگزاری برنامه از تور کنسرت های اروپایی خود به تهران بازگشته بود و بعد از 2 تا 3 ساعت استراحت این کنسرت را برگزار کرد.

گروه «دستاس» به سرپرستی پیام جهان مانی ساعت 20 در بخش نسلی دیگر میزبان دوستداران موسیقی ایرانی در فرهنگسرای ارسباران بود. هادی منتظری با گروه «تیام» و بابک راحتی با گروه «همنوازان اقبال» در بخش جنبی طی ساعت‌های 18:15 و 21 در برج آزادی پذیرای تماشاگران شد.

در بخش ویژه بانوان نیز گروه «پرسیا» به سرپرستی فهیمه نور محمدی ساعت 18:15 کنسرت خود را در فرهنگسرای نیاوران اجرا خواهد کرد. این در حالی است که در بخش استعدادهای درخشان تکنوازی پیانو فواد محمودی، تکنوازی ویولن نیلوفر هادی سُهی، دوئت گیتار پارسا سنجری و پریسا حیدری‌نژاد، دونوازی ویولنسل و پیانو ماکان خوئی‌نژاد از ساعت 15 اجراهای خود را در تالار رودکی برگزار کردند. ساعت 18:30 نیز در همین تالار گروه «خنیاگران امروز» به سرپرستی مهرداد پاکباز در بخش جنبی و ساعت 21:30 دوئت پیانو و ویولن کشور ارمنستان در بخش بین‌الملل کارهای خود را اجرا کردند.

در تالار ایوان شمس نیز گروه «پارس» به سرپرستی ناصر نظر در بخش کودک و نوجوان ساعت 18:15 و گروه «دالغا» به سرپرستی چنگیز مهدی‌پور در بخش موسیقی نواحی ساعت 21 کنسرت‌های خود را اجرا  کردند که این دو کنسرت نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان اجرا کردند.







تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن