تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819860716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجموعه داستان «از پشت دیوارهای خاکستری» منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: به قلم کیوان باژن/
مجموعه داستان «از پشت دیوارهای خاکستری» منتشر شد

از پشت دیوارهای خاکستری


شناسهٔ خبر: 2496554 سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸
فرهنگ > تازه های نشر ایران

مجموعه داستان«از پشت دیوارهای خاکستری» نوشته کیوان باژن، از سوی انتشارات هزاره سوم منتشر شد و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. کیوان باژن، در گفتگو با خبرنگار مهر از انتشار مجموعه داستانش خبر داد و افزود: در این مجموعه، هشت داستان گنجانده شده است. «دغدغه‌های مرحوم ميم بزرگ و پسرش»، «ناشناس»، «از پشت ديوارهای خاكستری»، «هوای آزاد»، «شب»، «از دالان‌های ذهنی یک غریبه»، «سرنوشت آن‌چشم ها، همان چشم‌های ميشی» و «درد مشترك» عنوان داستان‌هایی است که در این مجموعه آمده است. نویسنده رمان «دیروز تا بی‌نهایت صفر»، تردید را بن‌مایه مشترک داستان‌های خود دانست و افزود: آنچه داستان‌های «از پشت دیوارهای خاکستری» چون رشته‌ای به هم پیوند می‌دهد، تردید است. آدم‌ها نسبت به هم شناخت درستی ندارند برای همین نمی‌توانند به خوبی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. از سوی دیگر، هم را داوری می‌کنند و داوری‌هاشان نادرست است.
از پشت دیوارهای خاکستری
باژن در ارتباط با مجموعه داستان «از پشت دیوارهای خاکستری» گفت: مکان و زمان در این داستان‌ها در ذهن شخصیت‌ها شکل می‌گیرد و به صورت اکسپرسیو به تصویر درمی‌آید. این مجموعه، به زودی از سوی انتشارات هزاره سوم منتشر شده است. مجموعه داستان «در کوچه‌های اضطراب»، رمان «دیروز تا بی‌نهایت صفر»، از جمله کارهایی است که پیش از این از کیوان باژن منتشر شده، مجموعه تاریخ شفاهی در ارتباط با صمد بهرنگی، مهدی غبرایی، عمران صلاحی و شمس لنگرودی از اوست.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن