تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802736957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نظرسنجی درباره اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نظرسنجی درباره اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی
کد خبر: ۴۷۵۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵ - 15 February 2015


پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی نظر سنجی ای را در خصوص نحوه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مطرح کرده است که در سالروز یک سالگی ابلاغ این سیاست ها نتایج آن را منتشر می نماید.

محسن رضايي در سخنان پيش از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران از مردم خواست كه: «گزارشات و پيشنهادات خودتان را براي مجمع ارسال كنيد، هر چند كه مجلس و دولت مسوول اجراي سياست‌هاي كلي نظام هستند اما شما چشمان رهبري شويد و اجراي آن را در دولت و مجلس رصد كنيد و پيشنهادات خود را به ما اطلاع دهيد.»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته گفت:  امروز سالروز ابلاغ سیاست های  اقتصاد مقاومتی است که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئولان ابلاغ شده است. این سیاست در مورد مسئله تحریم‌های اقتصادی ابلاغ شده و نشان می‌دهد وظیفه مسئولان و ضرورت اقتصادی در این برهه حساس چیست.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام با طرح اين سوال كه آيا واقعا مشكلات اقتصادي ايران تنها ناشي از تحريم‌هاي اقتصادي است؟ گفت: تحريم‌ها عامل مهمي است اما عوامل ديگر هم وجود دارد. محسن رضايي با تاكيد بر اينكه اقتصاد مقاومتي مي‌خواهد بگويد كه مساله اقتصادي را تنها در تحريم‌ها نبينيد؛ گفت: بسياري از مسائل اقتصادي از داخل خود ما است و به دولت، مجلس و قوه قضاييه و خيلي از مسائل ديگر ارتباط دارد، وی افزود: مجمع تشخيص مصلحت نظام از سال آينده نظارت خود را در این خصوص آغاز مي‌كند؛ از اين رو از دولت و مجلس شوراي اسلامي و قوه قضاييه تقاضا مي‌كنيم كه كسي سياسي رفتار نكند.

در همین راستا مدتی است که پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی نظر سنجی ای را در خصوص نحوه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی مطرح کرده است که در سالروز یک سالگی ابلاغ این سیاست ها نتایج آن را منتشر می نماید.

بايد توجه داشت که نتايج به دست آمده از اين نظرسنجي با توجه به سلايق مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی دکتر رضایی، اگرچه بيانگر يک جامعه آماري نسبتاً وسيع و در برگيرنده سلايق مختلف است و طبيعتاً در جاي خود مي‌تواند مورد تحليل و بررسي قرار گيرد، اما به هيچ وجه مدعي اعلام نظر قطعي جامعه ايراني در این خصوص نمی باشد.

چراکه شرکت در نظرسنجي مجازي (اينترنتي) عمدتا توسط افراد تحصيلکرده، نخبگان و عموم افرادي که دسترسي به شبکه اينترنت دارند، می باشد و البته باید در نظر داشت که بیشتر مخاطبان سایت شخصی دکتر محسن رضایی را جامعه فرهیختگان و نخبگان کشور و همچنین دوستداران ایشان تشکیل می دهند.

این پایگاه اطلاع رسانی ضمن قدرداني و تشکر از احساس مسئوليت کاربران سايت نسبت به اوضاع اقتصادی کشور و شرکت در نظرسنجي درباره « نحوه اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی تا به امروز»  مطرح‌شده بعد از یک سال از ابلاغ این سیاست ها، نتايج اين نظرسنجي را اعلام مي‌کند.

در اين نظرسنجي تعداد  714 نفر از خوانندگان محترم شرکت کرده‌اند كه نتايج به دست آمده به شرح زير است:


بد:          75.49   درصد
عالی:      10.78   درصد
متوسط:    8.96    درصد
خوب:       4.76    درصد


امید است که با نظارت همگانی و ورود نخبگان و اقتصاد دانان در عرصه اجرای این سیاست ها شاهد پیشرفت های روزافزون اقتصادی و رهایی از چنگال تحریم های ظالمانه باشیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن