تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802779156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری کنگره ملي اقتصادمقاومتي با همکاري قواي سه گانه - اخبار ایران و جهان |


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:
برگزاری کنگره ملي اقتصادمقاومتي با همکاري قواي سه گانه

کنگره ملی اقتصاد مقاومتی


شناسهٔ خبر: 2483567 دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۶
اقتصاد > اقتصاد ایران

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی از برگزاری کنگره ملی اقتصاد مقاومتی همزمان با سالگرد ابلاغ سیاست‌های کلی رهبرمعظم انقلاب خبر داد و گفت :‌ 50 دستگاه اجرایی از قوای سه گانه در برگزاری این کنگره مشارکت دارند. به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم حسن بیگی در نشست خبری که با حضور اعضای شورای سیاستگذاری کنگره ملی اقتصاد مقاومتی برگزار شد، افزود: در این رویداد مهم که 28 و 29 بهمن برگزار می شود، مبانی نظری و توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی ، الگوی های نظری و عملی اقتصاد مقاومتی ، مولفه های مردم بنیان ، درون زایی ، برون گرایی ، دانش بنیانی و عدالت محوری ، الزامات راهبردی ، ناسازگاری ساست های اقتصادی موجود و نقش و تاثیر تکانه در اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی تبیین خواهد شد.

عضو ارشد شورای سیاستگذاری کنگره ملی اقتصاد مقاومتی افزود :‌ 520 چکیده مقاله و 408 مقاله کامل به دبیرخانه کنگره اقتصاد مقاومتی رسید که 316 مقاله مورد ارزیابی قرار گرفت وه 184 مقاله منتشر و 60 مقاله نیز در نشست های کنگره ارائه خواهد شد.

حسن بیگی با بیان اینکه این کنگره با همکاری نمایندگی ولی فقیه در دانشگاهها ،‌پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی ،‌دانشگاه شهید بهشتی ، موسسه صدرا و دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار می شود ، افزود : اقتصاد مقاومتی ، فرهنگ و رسانه ؛ الگوی راهبردی و دفاعی ؛ الزامات راهبردی پیاده سازی اقتصاد مقاومتی ؛‌ پیاده سازی اقتصاد مقاومتی در بستر تکانه ها ؛‌رویکرد جهادی و اقتصاد مقاومتی ؛ ‌نقش بخش های دفاعی و نیروهای مسلح ؛ آسیب های اقتصادی و بانکداری مقاومتی از نشست های دو روز برپایی کنگره ملی اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود :‌ همزمان با برگزاری کنگره 11 جلد کتاب مرتبط با اقتصاد مقاومتی از جمله کتاب گفتار پژوهی و 6 جلد مجموعه مقاله های کنگره رونمایی می شود.

رئیس دانشگاه دفاع ملی با اشاره به گذشت یک سال از ابلاغ سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی از طرف رهبر معظم انقلاب گفت :‌ افکار عمومی و ملت انتظار دارند بدانند که دستگاههای اجرایی به عنوان مخاطب اصلی این ابلاغ چه تلاش هایی برای تحقق این سیاست های 24 گانه انجام داده اند.

حسن بیگی خاطرنشان کرد : اقتصاد مقاومتی یک الگوی اقتصادی برگرفته از مطالعات علمی و بومی منطبق بر فرهنگ اسلامی برای مقاوم سازی اقتصاد کشور در برابر تهدیدهای خارجی است که با هدف پیشرفت توام با عدالت و دستیابی به خودکفایی ، امنیت اقتصادی و رفع وابستگی به نفت به عنوان مکتب موفق اقتصادی طراحی شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی 29 بهمن پارسال سیاست‌های کلی «اقتصاد مقاومتی» را بر اساس بند یک اصل 110 قانون اساسی ابلاغ و تاکید کرددند: پیروی از الگوی علمی و بومی برآمده از فرهنگ انقلابی و اسلامی، عامل شکست و عقب نشینی دشمن در جنگ تحمیلی اقتصادی علیه ملت ایران خواهد شد، همچنین اقتصاد مقاومتی خواهد توانست در بحران‌های رو به افزایش جهانی، الگویی الهام‌بخش از نظام اقتصادی اسلام را عینیت بخشد و زمینه و فرصت مناسب را برای نقش آفرینی مردم و فعالان اقتصادی در تحقق حماسه اقتصادی فراهم کند.









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن