تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه زهرا (ع):خداوند ايمان را براى پاكى از شرك... و عدل و داد را براى آرامش دل‏ها واجب نمود. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798463611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قطعه «پیامبر مهربانی» باحضور وزیر ارشاد رونمایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: در سومین شب جشنواره موسیقی فجر؛
قطعه «پیامبر مهربانی» باحضور وزیر ارشاد رونمایی شد
در سومین شب از سی امین جشنواره موسیقی فجر تالار وحدت میزبان مسئولان فرهنگی کشور بود تا چکیده ای از این جشنواره برای مسئولان اجرا شود.


به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران؛ شب گذشته مراسم چکیده ای از سی امین جشنواره بین المللی موسیقی فجر باحضور "علی جنتی" وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، "عباس آخوندی" وزیر مسکن، "علی مرادخانی" معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دیگر مسئولان فرهنگی و هنری کشور در تالار وحدت برگزار شد.
 
در ابتدا آیاتی از کلام الله مجید قرائت و پس از آن سرود جمهوری اسلامی ایران توسط ارکستر فرهنگی شهر تهران به سرپرستی "نادر مشایخی" اجرا شد و در ادامه "ژاله صادقی" به عنوان مجری برنامه به روی صحنه آمد و پس از سخنانی از "ژاله صادقی" ارکستر فرهنگی شهر تهران با صدای "عبدالحسین مختاباد" قطعه "شهیدان خدایی" را به آهنگسازی "هوشنگ کامکار" اجرا کرد.
 
"پیروز ارجمند" رئیس دفتر موسیقی در ادامه به روی سن آمد و در ابتدا گفت: ارکستر فرهنگی شهر تهران به تازگی کار خود را به سرپرستی استاد "نادر مشایخی" آغاز کرده و اولین اجرای خود را در آینده ای نزدیک خواهد داشت.
 
وی ادامه داد: امیدورام بهاری که برای موسیقی سنتی و کلاسیک ایران آغاز شده بهاری پربارتر باشد و میوه ای که به ثمر می رساند میوه ای شیرین و خوشمزه برای اهالی این هنر و علاقه مندان به آن باشد.
 
"علی ترابی" دبیر اجرایی سی امین جشنواره موسیقی فجر در ادامه گزارشی از جشنواره موسیقی پیش رو برای جناب وزیر قرائت کرد که چکیده ای از این گزارش به این شرح است: سی امین جشنواره بین اللملی موسیقی فجر حاصل هنرنمایی هنرمندان شریف کشور در ژانرها و گونه های مختلف است که مجموع این اجراها باحضور 1200 هنرمند در 7 سالن با بیش از 100 اجرا برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: در جشنواره موسیقی فجر نکته قابل توجه این است که این جشنواره علاوه بر تهران در 7 استان دیگر اجرا می شود تا مخاطبان موسیقی بتوانند از این ظرفیت موسیقایی کشور بهره ببرند.
 
ترابی افزود: آلمان، هلند، استونی، سوئیس، عراق، ایتالیا و آمریکا کشورهایی هستند که به نمایندگی از آن ها گروه هایی در کنار ما در این جشنواره حضور دارند البته که فضای دیپلماسی کشور موجب شد تا ظرفیت های بیشتری درخواست حضور در جشنواره موسیقی را ارسال کنند که به دلیل محدودیت ها این امر میسر نشد.
 
وی در انتها خاطرنشان شد: جشنواره موسیقی فجر باتوجه به قدمت و عظمت یکی از بزرگ ترین جشنواره های موسیقی جهان است و به توجه خاصه مسئولین در حفظ و نگهداری آن نیازمند است که امیدوارم در آینده این اتفاق برای این جشنواره مهم ایرانی بیفتد.
 
در ادامه برنامه گروه موسیقی نواحی ایران به روی صحنه آمده و قطعاتی را برای حاضران در تالار وحدت اجرا کردند و پس از آن "محمد علیزاده" به همراه بند خود به روی صحنه آمد و در ابتدا قطعه "هواتو کردم" را اجرا کرد.
 
علیزاده گفت: به نام خدای بزرگ خودم، خدای بزرگی که من را از گذشته ای که پر از نداشته بودم به زمان حالی آورده که پر از داشته ام و به همین خاطر خدا را شاکر هستم بابت تمامی لطف هایش که به من داشته است.
 
در ادامه علیزاده "جز تو" را به همراه هم خوانی حاضران در سالن اجرا کرد و در ادامه افزود: اگر محبتی از موسیقی بنده در قلب تک تک مردم عزیز ایران است اعتقاد دارم فقط به خاطر دعای پدر و مادر است به همین خاطر قطعه ای را که اگر بخواهم در تنهایی هایم نیز اجرا کنم را برای شما اجرا می کنم و آن را به همه پدر و مادرهای عزیز تقدیم می کنم.
 
در انتها علیزاده قطعه "شهر باران" را اجرا کرد.
 
پس از اجرا ی "محمد علیزاده" از قطعه "پیامبر مهربانی" به آهنگسازی "پیروز ارجمند" و ترانه "حامد حسین خانی" با صدای "علیرضا وکیلی منش"، "مجتبی قد بیگی" و "امیر دهقان" در سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی باحضور وزیر رونمایی شد.
 
در انتها گروه رستاک که تمرکز خود را بر روی موسیقی نواحی ایران گذاشته است به روی صحنه آمد و قطعاتی چون "بارون بارون"، "رعنا" و یک قطعه آذری باعنوان "گَل گَل" را اجرا کرد.


انتهای پیام/





اخبار مرتبط

وزیر ارشاد به تماشای "چکیده‌ای از سی‌امین جشنواره موسیقی فجر" نشست
دالغا موسیقی عاشیقی را در جشنواره اجرا می‌کند
جشنواره به انواع موسیقی و همه هنرمندان توجه دارد
بداهه‌نوازی پیانیست آلمانی بر روی قطعه «ای ایران»
کودکان، «تهران، ایرانی کوچک» را به روی صحنه می‌برند
شیراز برای یازدهمین دوره میزبان جشنواره موسیقی فجر است
گلچین آثار «حسام‌الدین سراج» در جشنواره موسيقی فجر
«فرزاد فرزین» و «شهرام شکوهی» به روی صحنه می‌روند
«کلاغ» چارتار بر بام برج میلاد نشست + تصاویر




کد خبر: ۵۱۳۳۱۶۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن