تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوابيه دانشگاه ايرانيان به دانشگاه ماساچوست! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: جوابيه دانشگاه ايرانيان به دانشگاه ماساچوست!
کد خبر: ۴۷۵۵۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۶ - 15 February 2015


سعید هوشیار در صفحه «بی قانون» قانون نوشت:


اول اینکه


به گزارش گروه APPLY هوش‌خراش دانشگاه ماساچوست آمریکا در اطلاعیه اعلام کرده که دیگر دانشجویان ایرانی را ثبت نام نمی‌کند و این حرکت در راستای تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران است. دانشگاه بین‌المللی ایرانیان نیز در اطلاعیه‌ای که در ادامه می‌خوانید جواب دندان‌شکنی به مسئولین این دانشگاه داد.


 خدمت دانشگاه ماساچوست
با سلام و احترام
چند روز پیش با خبر شدیم که دانشگاهی معلوم الحال با عنوان ماساچوست که از نامش پیداست دانشگاهی بدون بنیه علمی‌ است در راستای تحریم ایران، از دانشجویان ایرانی ثبت نام نمی‌کند! ما مسئولان دانشگاه ایرانیان لازم می‌دانیم که پاسخی عاجل و دندان شکن به شما و دانشگاه دوزاریتان بدهیم و آن این است که ما هم از دانشجویان آمریکایی ثبت نام نمی‌کنیم تا آب را همانجایی بریزید که می‌سوزد. همچنین دانشگاه ایرانیان دوره‌های علوم انسانی و ازدیاد جمعیت را با کمک مجموعه جم گروپ تی وی برگزار می‌کند که متاسفانه آمریکایی‌ها از آن بی بهره می‌مانند. ;-))))


دوم اینکه...


چندی است در فوتبال لیگ ایران شاهد حرکات عجیبی هستیم: در یکی از بازی‌ها، دفاع یکی از تیم‌های سرخابی روی هوا و با لگدی بروسلی گونه وارد کادر تلویزیونی شد و مهاجم تیم مقابل را از ناحیه قلب و ریه مورد اصابت قرار داد. شاهدان عینی می‌گفتند که این مدافع از 500 متری و خارج از محوطه ورزشگاه پریده و با لگد وارد زمین شده و مهاجم حریف را ترکانده است. جانشین ریاست پزشکی قانونی به همکار ما گفت اگر این حرکت در خیابان انجام شده بود حداقل سه ماه حبس به همراه داشت. جالب اینجاست که داور بازی نیز این صحنه را خطا تشخیص نداده و به بازیکن مضروب تذکر جدی داد که دیگر الکی خود را به زمین نیندازد. سرپرست تیم ضارب به خبرنگاران گفت که: «مردم ما باهوشند و خودشان صحنه را دیدند و موضوع را متوجه شدند، به هیچ عنوان این صحنه خطا نبود.»


همچنین مهدی تارتار در مصاحبه بعد از بازی با تراکتور گفت: «داور سر ما را برید!»
هوش خراش از همین جا از همه مسئولین امر می‌خواهد فکری به حال گروه داعش و ویدئو‌هایش کنند تا این‌طور تاثیر روی روحیه مردم و ورزشکاران نگذارد.  با این وضعیت به زودی بعید نیست در زمین شاهد موارد زیر باشیم.


یکی از بازیکنان مرتکب خطای هند شد و بازیکن حریف دست بازیکن خاطی را از جا می‌کند و می‌خورد. توپ جمع کن پشت دروازه به اشتباه به جای توپ، سر مربی حریف را که قبلا داور بریده بود به داخل زمین می‌اندازد.


بین تماشاگران دو تیم درگیری رخ می‌دهد و 13 نفر می‌میرند و 112 نفر نیز مفقود الاثر می‌شوند.
مربی در کنار زمین برای دادن شوک به بازیکن دو پایش را می‌شکند و در کنار زمین آتش می‌زند و دورش می‌رقصد.


یکی از بازیکنان تعویض می‌شود و به دلیل عصبانیت به جای ساک ورزشی به یکی از بازیکنان ذخیره لگد می‌زند و او را معاف از سربازی می‌کند.
تماشاگران بعد از باخت تیم محبوب‌شان به زمین آمده و همه را سر بریدند با سس کچاپ و نان بولکی خوردند.


تماشاگران به جای انداختن ترقه در زمین آر پی جی انداخته و 4 نفر را کشتند.
حمله‌های دو تیم در وسط بازی آنقدر تلفات می‌دهد که بعد از هر بازی طالبان یا داعش مسئولیت حمله را به عهده می‌‌گیرد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن