تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820920615




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید!


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی: نکات زیبایی هنگامی که عجله دارید!
زمانی که فرصت چندانی ندارید این نکات را به کار ببرید:
۱. خشک کردن موهای خیسچیزی که در مورد شست و شوی موها وجود دارد این است که اگر شما پیش از رفتن به جای مهمی آنرا انجام دهید، آنگاه احتیاج پیدا خواهید کرد تا موهایتان را با سشوار خشک نمایید. کاری که اصلا استفاده مداوم از آن پیشنهاد نمی‌شود، چرا که می‌تواند باعث نازک شدن موها و مشکلات ریزش مو شود. بنابراین بهترین کار برای چنین لحظاتی که عجله دارید، این است که موهایتان را با دستمال توالت یا دستمال‌های کاغذی خشک کنید. موهایتان به همان سرعت سشوار خشک خواهند شد!

۲. از شامپوی خشک استفاده کنیدزمانی به استفاده از شامپوی خشک احتیاج پیدا می‌کنید که احساس می‌کنید باید موهایتان را بشویید، اما فقط چند دقیقه فرصت دارید تا آماده شوید. بر خلاف آقایان، شست و شوی موهای ما و تشریفات پس از آن در یک زمان محدود بسیار دشوار است. در چنین مواردی، شامپوهای خشک بهترین راه حل اند. با ۵ تا ۱۰ دقیقه اسپری شامپوی خشک بر روی مو، موهایتان به همان تر و تازگی همیشگی خواهند بود.

۳. از فونداسیون استفاده کنیدپیش از اینکه رژ لب بزنید، کمی فونداسیون بر روی لب‌هایتان بمالید! این کار کمک خواهد کرد تا رنگ رژ لب در تمام طول روز بر روی لب‌هایتان باقی بماند.

۴. فر مژه‌تان را گرم کنیدبرای اینکه مژه‌هایتان فر بمانند و برای تمام روز زیبا باشند، پیش از استفاده از فر مژه، آنرا برای چندین ثانیه توسط سشوارتان حرارت دهید. این کار به ثابت کردن فر مژه ‌هایتان کمک خواهد کرد.

۵. از چای کیسه‌ای استفاده کنیددفعه‌ بعد که تصمیم گرفتید چای کیسه‌ای استفاده شده‌تان را در سطل آشغال بیندازید، آن را در یخچال نگهدارید! و هر زمانی که از پف چشمانتان در قرار ملاقات صبحگاه حراس داشتید، به سادگی دو تا چای کیسه‌ای سرد را بر روی چشمانتان بگذارید تا پس از لحظاتی پف چشمانتان محو شود! حتی می‌توانید از یک بسته‌ی نخود فرنگی یخ زده نیز استفاده کنید.

۶. پاهای درخشانتا حالا شده است که دامن مشکی زیبایی به تن کنید تا یک قرار ملاقات هیجان اگیز داشته باشید، اما نمی‌دانید که چطور پاهایتان را به رخ بکشید؟ آواکادو می‌تواند به پاهایتان یا به هر عضوی از بدنتان که می‌خواهید آنرا به نمایش بگذارید، ظاهری ابریشمین و جذاب ببخشد، ظاهری که کرم‌ها و مرطوب کننده‌ها از بوجود آوردن آن عاجزند! به سادگی یک آواکادوی رسیده را له کنید و آن‌را بعنوان خمیری برای ۱۵ دقیقه بر روی پاهایتان بمالید، سپس پاهایتان را بشویید. روغن داخل آواکادو بعنوان یک نرم کننده‌ی طبیعی برایتان عمل خواهد کرد.

۷. روغن زیتوناگر گیسوان فری دارید و بافت صافی ندارند، زمانی که موهایتان خیس است یک یا دو قطره روغن زیتون روی موهایتان بچکانید و آنرا بر روی تمام موهایتان بگسترانید. این یک راه عالی برای بهبود وضعیت وز شدگی موهاست، که هیچگاه نرم کننده‌ها قادر به انجام آن نیستند.اگر پوستتان هم خشک است و پاشنه‌ی پاهایتان ترک خورده است، به اندازه‌ی یک سکه از این روغن سحرانگیز به پایتان بمالید، سپس جوراب بپوشید و بخوابید. صبح که از خواب برخیزید، پاهایتان نرم و صاف شده‌اند.سرخاب سفیداب

شنبه 25 بهمن 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سبک زندگی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن