تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803119430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: مکان های تفریحی جهان/
زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر
گردشگری در کشور جمهوری دومینیکن با سرعتی باورنکردنی رو به رشد است و با وجود صدها کیلومتر خط ساحلی، چشم اندازهای فوق العاده و معماری دوره استعمار، تعجبی ندارد که این کشور تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری اصلی توریست های دنیا شده است.
به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،گردشگری در کشور جمهوری دومینیکن با سرعتی باورنکردنی رو به رشد است و با وجود صدها کیلومتر خط ساحلی، چشم اندازهای فوق العاده و معماری دوره استعمار، تعجبی ندارد که این کشور تبدیل به یکی از مقاصد گردشگری اصلی توریست های دنیا شده است. جمهوری دومینیکن در شرق جزیره هیسپانیولا در دریای کارائیب واقع شده است. سفر در این کشور تنوع زیادی دارد و می توان قومیت های مختلف را مشاهده کرد، آشپزی و غذاهای خاص منطقه را امتحان کرد و در رستوران ها و کافی شاپ های شهرهایی مانند سانتو دومینگو و حتی در دهکده های ماهیگیری با موزیک و خوراک عالی لحظات شاد و لذتبخشی را گذراند. در زیر مهمترین جاذبه های گردشگری جمهوری دومینیکن را مشاهده می کنید.
 
پونتا کانا (Punta Cana)
پونتا کانا در شرقی ترین استان جمهوری دومینیکن واقع شده است و به خاطر سواحل و پلاژهای رو به سوی اقیانوس اطلس و دریای کارائیب مشهور است. این منطقه پر از هتل های درجه یک و با پرستیژ است و زمین های گلف عالی در محیطی رمانتیک دارد. در پوناتا کانا گردشگاه های زیادی وجود دارد و فعالیت های متعددی از جمله غواصی تا قایق سواری و غیره در آن می توان انجام داد.
 
 

زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر//////ساعت 19.30 منتشر شود



 استان سامانا (Samana Province)
سامانا قسمتی از خط ساحلی رو به اقیانوس اطلس است که شامل سواحل پلایا رینکون، ساحل لاپلیتا و کایو لوانتادو در بخش شمالی می شود. می گویند کریستوف کلمب در سال 1492 آن را کشف کرده است. پس از افتتاح فرودگاه بین المللی در سال 2006 گردشگران زیادی به سوی این منطقه آمدند. جنگل های استوایی، نارگیل زار ها و صدها آلاچیق روی شن های ساحل هنوز هم برای گردشگران چیزهای تازه ای هستند. یکی دیگر از نکات منحصر بفرد این منطقه پرورش نهنگ قوزدار است و از ماه های ژانویه تا مارس، هزاران نهنگ در نزدیکی ساحل سامانا وجود دارند. پارک های ملی، خلیج های بکر و شبه جزیره های زیبا از جاذبه های دیگر آبهای زلال و فیروزه ای این منطقه هستند.
 

زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر//////ساعت 19.30 منتشر شود



 
 پارک ملی دل استه (Parque Nacional del Este)
بازدید از "پارک ملی شرقی" مطلوب همه دوستداران طبیعت است، زیرا این پارک یکی از بزرگترین پارک های آبی در دریای کارائیب است که سیستم مرجانی خارق العاده ای دارد و مناظر شگفت انگیز حیات زیرآبی از طریق شیرجه و غواصی در این آب ها قابل مشاهده است. افرادی هم که به حیات روی خشکی علاقه دارند در این منطقه ناامید نخواهند شد. زیرا صدها گونه مختلف از پرندگان، سواحل و پلاژ های دورافتاده و جنگل های استوایی وجود دارد که می توانند کشف کنند. همچنین این نقطه مقصد مناسبی برای یک ماه عسل رمانتیک است.
 

زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر//////ساعت 19.30 منتشر شود
 



 زونا کولونیال در سانتو دومینگو (Santo Domingo’s Zona Colonial)
این محله تاریخی در شهر سانتو دومینگو، پایتخت کشور جمهوری دومینیکن است و یکی از قدیمی ترین مستعمرات اروپائی در دنیای مدرن است که توسط یونسکو میراث جهانی اعلام شده است و در سمت غربی رود اوزاما قرار گرفته است. این منطقه با ساختمان های رنگی و خانه های اربابی زیبا و خیابان های سنگفرش شده اش، مکان رمانتیکی به عنوان مقصد گردشگری است. در میان چندین و چند جاذبه گردشگری این محله می توان به این جاذبه ها اشاره کرد: خیابان Calle Las Damas قدیمی ترین خیابان سنگفرش شده دنیای مدرن که به سال 1502 برمی گردد، کلیسای جامع قرن شانزدهمی، مجسمه برنزی قرن نوزدهمی کریستف کلمب و خانه مشهور هرمان کورتس. می توانید با بازدید از این مکان ها، غرق در تاریخ شوید و در کافه های اطراف قهوه بنوشید و یا از فروشگاه ها صنایع دستی بخرید.
 

زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر//////ساعت 19.30 منتشر شود



 جزیره سائونا (Saona Island)
با آنکه این جزیره کوچک بخشی از پارک ملی است، ولی محبوب ترین بخش پارک محسوب می شود و به همین دلیل بطور جداگانه به آن اشاره می شود. پانورامای آن شامل خط ساحلی رمانتیک و زیبایی می شود که تا تالاب درختان کرنا امتداد یافته است. این جزیره برای گردشگران شبیه به بهشت کوچکی است که به راحتی با قایق یا کاتامران قابل دسترسی است و توریسم در این منطقه به لطف محیط جزیره رشد کرده و برای آگهی های بازرگانی یا فیلمبرداری فیلم های سینمایی نقطه مطلوبی است و شهرت یافته است.
 


زیبایی های ناب در جمهوری دومینیکن+تصاویر//////ساعت 19.30 منتشر شود



انتهای پیام/
منبع:bartarinha.ir


اخبار مرتبط

فستیوال دیدنی مجسمه های یخی + تصاویر
تصاویری فوق العاده زیبا از رومانی
سوات دره ای زیبا در پاکستان+تصاویر
زیبایی بی‌نظیر "دره گل‌ها" در ارمنستان + تصاویر
"جزیره سنتوسا" مکانی برای آرامش در سنگاپور + تصاویر
معماری بی‌نظیر مرکز ملی ورزش‌های آبی پکن + تصاویر




کد خبر: ۵۱۲۰۷۴۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 156]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن