تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821285473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گوشی مفهومی Easter Moai


واضح آرشیو وب فارسی:جی اس ام: گوشی مفهومی Easter Moai14/04/1388گروه خبری GSM : گوشی های مفهومی معمولا بسیار فراتر از چیزی هستند که یک گوشی تلفن همراه امروزی می‌تواند باشد. به عبارتی فراتر از قواعد معمول امروزی و دارای مجموعه‌ای از قابلیت‌هایی باورنکردنی هستند. این گوشی‌ها طرح ها و نمونه‌هایی از گوشی‌های تلفن‌همراهی محسوب می‌شوند، که به احتمال زیاد در آینده( البته آینده بسیار دور) بازارهای جهان را تسخیر خواهند کرد.                                                         

  طراحان این نوع ابزارها در سراسر جهان، افکار و طرح های جالبی برای آنها در سر دارند؛ هرچند بسیاری از این‌گوشی‌ها ممکن است خیلی دیر و البته به سختی، چهره واقعیت بپوشند. Easter Moai یکی از این گوشی‌های مفهومی و البته زیبا است که توسط فردی به نام  Joong-Ho-Choi طراحی شده است.  صفحه نمایش آن لمسی و LCD است و قرارگیری و آرایش کلیدهای آن  عجیب و غریب است. این آرایش خلاقانه، باعث شده تا طراح بتواند برای گوشی از صفحه نمایش بزرگتری استفاده کند.                                                            

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، Easter Moai دارای نوعی dock مجهز به اسپیکرهای پیشرفته است.  بنابراین از این گوشی می‌‌توان هم به عنوان تلفن همراه و هم به عنوان موزیک پلیر استفاده کرد. Easter Moai به لحاظ ظاهری آنقدر خوب و زیبا هست که به محض عرضه، نظر شمار زیادی از کاربران را به خود جلب کند. اما متاسفانه همانطور که گفتیم Easter Moai گوشی است مفهومی و به تولید و عرضه آن در آینده نزدیک ،نباید زیاد امیدوار بود.    





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جی اس ام]
[مشاهده در: www.gsm.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن