محبوبترینها
چگونه با ثبت آگهی رایگان در سایت های نیازمندیها، کسب و کارتان را به دیگران معرفی کنید؟
بهترین لوله برای لوله کشی آب ساختمان
دانلود آهنگ های برتر ایرانی و خارجی 2024
ماندگاری بیشتر محصولات باغ شما با این روش ساده!
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
بارشهای سیلآسا در راه است! آیا خانه شما آماده است؟
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1843700640
فیلم هایی که مردم هو کردند !
واضح آرشیو وب فارسی:سیمرغ: فیلم هایی که مردم "هو" کردند !
درجشنواره های ۱۰ سال اخیر فیلم هایی بودند که هنگام نمایش با اعتراض جمعی مواجه شدند. استارت این اعتراض ها در جشنواره امسال با فیلم «این سیب هم برای تو» ی سیروس الوند زده شد.
یکی از کابوس های بزرگ کارگردانان در جشنواره فجر نمایش فیلم شان در سینمای منتسب به اصحاب رسانه است. آنها خوب می دانند اگر کوچکترین گافی در فیلم شان باشد، اعتراض ها شروع می شود.
اعتراض هایی که معمولا با خندیدن در لحظات احساسی و حساس فیلم ها شروع می شود و با سوت و کف زدن ادامه پیدا می کند و نهایت با تیکه انداختن به اوج خود می رسد. استارت این اعتراض ها هم همیشه از گوشه ای از سالن و با خنده های بلند یک عده شروع می شود و آرام آرام گستره این اعتراض ها وسیع و وسیع تر می شود؛ تا جایی که کل سالن درگیر این ماجرا می شود و فاجعه به اوج خود می رسد.
نکته قابل توجه هم اینجاست که صاحب نامانی مثل مسعود کیمیایی، داریوش مهرجویی، کیومرث پوراحمد و بهروز افخمی هم در طول این سال ها از گزند اعتراض هایی از این دست در امان نبوده اند و فیلم هایشان به نوعی هو شده است. در جشنواره امسال چراغ این اعتراض ها را سیروس الوند در همان شب اول با فیلم «این سیب هم برای تو» روشن کرد. این اتفاق طی سال های گذشته برای کارگردانان صاحب نام دیگری هم اتفاق افتاده که در این گزارش مروری داریم بر این ماجراها و حوادث.
سیروس الوند؛این سیب هم برای تو
این سیب هم برای تو در آخرین سانس روز اول روی پرده رفت از همان سکانس اول معلوم بود که بالاخره یک جایی فیلم بهانه را دست ملت می دهد. آن هم جماعتی که فیلم های روز اول توقع شان را برآورده نکرده بود و حسابی کلافه بودند، اما با این حال تماشای فیلم الوند را به رفتن به خانه ترجیح داده بودند این جماعت با چنین پتانسیلی فقط مترصد یک جرقه بود تا منفجر شود. این انبار مهمات را بالاخره یک دیالوگ طلایی به آتش کشید. پریناز ایزدیار بازیگر نقش شایسته در نقل قولی از پدرام با بازی پژمان بازغی گفت: «بیتا (رعنا آزدی ور) مثل درخت سیبی است که حتی یک سیب هم به آدم نمی دهد» از اینجا به بعد بساط خنده و سوت و کف پهن شد. در ادامه الوند با همکاری بازیگرانش و در راس آنها چنگیز جلیلوند فیلم را در مسیری پیش بردند که دامنه اعتراض ها به اوج خود رسید. شاهکار این لحظات هم زمانی بود که به شکل تلفنی به جلیلوند اطلاع داده شد که همسرش در آمریکا به کما رفته، عکس العمل این بازیگر در این لحظه حسی، انفجار خنده را در سالن میلاد به همراه داشت.
مسعود کیمیایی؛متروپل
هو شدن مسعود کیمیایی در سالن برج میلاد، به شکل ناخودآگاهی فیلمبازی های فوتبالی را یاد علی پروین می انداخت. یاد همان روزی که پرسپولیس در تهران از فجر سپاسی ۴ گل خورد و اسطوره پروین شکست و مردم شعار «حیا کن، رها کن» را برای او سر دادند، سوت و کف زدن ها و خنده های تمسخرآمیز هنگام نمایش «متروپل» کیمیایی دقیقا یادآور همان لحظاتی بود که علی پروین برای اولین بار مخالفت هواداران با خودش را به شکل علنی می دید. آخرین فیلم کیمیایی، برخلاف «جرم» که یکی دو سال قبل ترش برای این کارگردان کسب اعتباری مجدد به همراه آورد، یک شکست به تمام معنا بود. فیلم تا دقایق پایانی و پیش از رویارویی شقایق فراهانی و مهناز افشار داشت راه خودش را می رفت و همگان با خودشان کنار آمده بودند که «متروپل» هم در حال و هوای ساخته های ماقبل «جرم» است. با همان حس و حال کیمیایی وار دهه ۸۰ اما فاجعه زمانی رخ داد که دو کاراکتر زن اصلی فیلم با هم رودررو شدند؛ رد و بدل شدن یکی دو دیالوگ بین آن ها کافی بود تا ضامن کشیده شود اینجا بود که مخاطبین خاص کیمیایی برای اولین بار نسبت به او و فیلمش واکنش منفی نشان دادند؛ واکنشی که البته از طرف این کارگردان بی پاسخ نماند و او این دست از مخاطبان را به بی سوادی متهم کرد.
داریوش مهرجویی؛ اشباح
مهرجویی تا همین امسال که فیلمی در جشنواره ندارد چهار سال متوالی حضوری پیوسته در جشنواره فجر داشت حضوری که اتفاقا سال به سال سیر نزولی تری به خودش گرفت تا اینکه در نهایت به فاجعه «اشباح» منتهی شد طی سه سال گذشته و پیش از همین فیلم آخری مهرجویی فیلم هایش را همگی با حال و هوای کمدی و شوخ و شنگی می ساخت، البته به استثنای «آسمان محبوب» اما «اشباح» اوضاع و احوال دیگری داشت، فیلم کاملا فضایی را با ساخته های قبلی او داشت و حسابی هم جدی بود. اما ماجرا زمانی خیلی جدی شد که جهانگیر کوثری تهیه کننده فیلم در اظهارنظری گفت که «اشباح»، بازگشت مجدد مهرجویی به فیلم های دوران اوجش یعنی «هامون» و «بانو» و... است. نیمه اول فیلم حسابی نفسگیر است، اما از نیمه دوم فیلم و با بزرگ شدن بچه ها و آمدن فیلم به دوران معاصر ورق برمی گردد صحنه های احساسی فیلم و دیالوگ های عاشقانه کاراکترهای جوان فیلم بهانه را دست حاضرین داد تا بازار خنده های اعتراضی و سوت و کف زدن ها هنگام ادای دیالوگ ها اوج بگیرد.
کیومرث پوراحمد؛۵۰ قدم آخر
کلا جشنواره سی و دوم، مسلخگاه کارگردانان سرشناس بود، تعداد قربانیان این جشنواره فقط به کیمیایی و مهرجویی محدود نمی شد و کیومرث پوراحمد را هم باید در صف این قربانیان به حساب آورد. او البته پیش از این یک بار و در سال ۸۳ و در جشنواره بیست و سوم با فیلم «گل یخ» مزه این اعتراض ها را چشیده بود. اما ماجرای این فیلم آخری حسابی متفاوت با آن یکی بود. او هفت سال بعد از درخشش «اتوبوس شب» با یک فیلم دفاع مقدسی دیگر به کارزار جشنواره آمده بود. این فیلم هم تا ۲۰ دقیقه پایانی مخاطب را روی صندلی میخکوب کرده بود و همه انتظار داشتند تا با یک پایان درست و حسابی، طعم یک فیلم خوب را در جشنواره سی و دوم بچشند. اما درست فیلم کیومرث پوراحمد مثل تیم فوتبالی عمل کرد که تا دقیقه ۷۰ دو- هیچ از حریف جلو است، اما در ۲۰ دقیقه پایانی بازی را وا می دهد و چهار بر دو یا حتی پنج بر دو بازی را واگذار می کند. قرار بابک حمیدیان و رسیدن او به حاشیه رودخانه ای که در مسیرش قرار دارد، ورق فیلم را کاملا برمی گرداند و پوراحمد از اینجا به بعد پشت سر هم گل های جورواجور دریافت می کند. رقص حمیدیان در رودخانه و طولانی شدن تایم این رقص آرام آرام صدای اعتراض ها را بلند کرد و صدای سوت و کف فضای سالن را پر کرد، بعد از آن حضور ناگهانی دختر کرد با بازی طناز طباطبایی خنده های مردم را همراه داشت و نهایت درگیری حمیدیان با عراقی ها همه چیز را به اوج رساند. از اینجا به بعد فقط صدای همهمه و تیکه انداختن و خنده و قهقهه در سالن به گوش می رسید.
بهروز افخمی؛فرزند صبح
پیش از شروع جشنواره بیست و نهم، بهروز افخمی در نامه ای اعتراض آمیز از روند آماده سازی فیلم «فرزند صبح» که بدون نظارت او به سرانجام رسیده بود، انتقاد کرد. او در این نامه به صراحت اعلام کرد محصول آماده شده متعلق به او نیست و تهیه کننده نمی بایست این فیلم را به جشنواره ارائه دهد. اما محمدرضا شرف الدین بدون توجه به این موضوع فیلم را به جشنواره داد و اتفاقا به بخش مسابقه هم راه پیدا کرد. همه منتظر بودند ببینید تا ماحصل ۱۰ سال کار افخمی روی این پروژه چه از کار درآمده. اما آنچه که روی پرده رفت، اصلا کار در خور توجیهی نبود و همین موجب اعتراض مخاطبان شد که در جای جای فیلم به انحای مختلف اعتراض خود را اعلام کردند البته دامنه این اعتراض ها به بیرون سالن و بعد از نمایش فیلم هم کشیده شد. افخمی که به همراه همسرش مرجان شیرمحمدی به تماشای فیلم نشسته بود، در سالن اعتراض در محاصره خبرنگاران و اصحاب رسانه گرفتار شد. خبرنگارانی که با عصبانی ترین شکل ممکن به افخمی بابت کیفیت فیلم معترض بودند جماعتی که موبایل به دست و دوربین به دست دور او حلقه زده بودند به سالن کنفرانس رفتند و در آنجا حسابی از خجالت افخمی درآمدند.
رسول صدرعاملی؛در انتظار معجزه
در انتظار معجزه آخرین بخش از سه گانه رسول صدرعاملی با موضوع شهر مقدس مشهد بود که البته سرانجام خوشی هم برای این سه گانه نبود این فیلم قرار بود در جشنواره سی ام به نمایش دربیاید اما آماده نشد تا اینکه به جشنواره سی و یک رسید و به بخش مسابقه راه پیدا کرد صدرعاملی قرار بود این سه فیلم را در قالب یک مجموعه اپیزودیک ۱۲ قسمتی بسازد با نام «شهری که دوستش داریم»، اما در همان ابتدا از این کار منصرف شد و تصمیمش مبنی بر این شد تا از میان این ۱۲ اپیزود که طرح آنها را اصغر فرهادی نوشته بود، سه تا را در قالب فیلم سینمایی بسازد، دو تای اول «شب» و «هر شب تنهایی» گلیمشان را از آب بیرون کشیدند، اما این آخری اصلا قصه اش کفاف یک فیلم ۹۰ دقیقه ای را نمی داد و همین کمبود متریال داستانی موجب شده بود تا صدرعاملی برای اینکه تایم فیلم به ۷۵ و ۸۰ دقیقه برسد، آن را کش بدهد. همین کش دادن سکانس ها و نماهای بی خودی از همان ابتدا روی مخ مخاطبان رفت تا جایی که در اواخر فیلم حوصله همه سر رفت و سوت و کف ها شروع شد. اوج این ماجرا هم به سکانس پایانی برمی گشت که چند دقیقه دوربین روی نوری از دوردست ثابت ماند، تا این نور نزدیک و نزدیک تر شود این سکانس / پلان حدود دو دقیقه یا حتی بیشتر طول کشید تا حاضرین در سالن در اعتراض به این نمای کشدار و خسته کننده به طور ممتد، سوت و کف بزنند.
تهمینه میلانی؛زن زیادی
جشنواره بیست و سوم یکی از آن جشنواره هایی بود که اهالی رسانه در آن دوره از خجالت خیلی از فیلمها درآمدند، یکی از فیلم های سرشناسی که با موج اعتراضی شدید همراه شد، «زن زیادی» تهمینه میلانی بود این فیلم هم در ادامه همان دلمشغولی های میلانی درباره زنان بود. دیالوگ های رو و شعاری فیلم دقیقا لحظه انفجار خنده ها بود. درگیری پایانی پارسا پیروزفر با امین حیایی و دیالوگ هایی که بین آنها رد و بدل شد، سالن سینما صحرا را در آن سال که سالن مخصوص اهالی رسانه بود، به سر حد انفجار رساند، تا این شکل تهمینه میلانی هم زخم خورده این اتفاق شود.
فریدون جیرانی؛ پارک وی
شاخص ترین فیلمی که در جشنواره بیست و پنجم با اعتراض این سبک مطبوعاتی روبه رو شد، «پارک وی» فریدون جیرانی بود فیلمی که می خواست یک اسلشر ایرانی باشد، اما دقیقا صحنه های خشن و ... آن تبدیل به لحظات مفرح فیلم شده بود. سکانس هایی که به جای میخکوب کردن جماعت مطبوعاتی روی صندلی خنده های آنها را به همراه داشت.
حسینعلی لیالستانی؛میزاک
در جشنواره بیست و هفتم و برای فیلم «می زاک» سالن اصلی سینما فلسطین پر شد تا فرصت طلایی برای اعتراض به یک فیلمی که تکلیفش از همان ابتدا روشن بود، از دست نرود. فقط یک ربع زمان کافی بود تا همهمه در سالن پر شود، درست از دقیقه پانزدهم تا پایان فیلم فقط صدای سوت و کف و خنده از سالن بیرون می آمد؛ در حالی که بازیگران فیلم در حال ادای به اصطلاح عمیق ترین حرف های آدمهای روی کره زمین بودند.
علی روئین تن؛زمهریر
جنجالی ترین فیلم دوره بیست و هشتم جشنواره فجر فیلم به اندازه ای جماعت حاضر در سالن سینما را عصبی کرد که اعتراض ها از حد خنده و شوخی گذشت و با داد و بیداد همراه شد ماجرایی که به کنفرانس خبری فیلم هم کشیده شد و در نهایت داستان پابرهنه شدن کارگردان فیلم و خداحافظی اش از سینما و دنیای فیلمسازی را به همراه داشت.
1393/11/22
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: سیمرغ]
[مشاهده در: www.seemorgh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]
صفحات پیشنهادی
فیلمهایی که مردم «هو» کردند
فیلمهایی که مردم هو کردند در جشنواره های ۱۰ سال اخیر فیلم هایی بودند که هنگام نمایش با اعتراض جمعی مواجه شدند استارت این اعتراض ها در جشنواره امسال با فیلم این سیب هم برای تو ی سیروس الوند زده شد یکی از کابوس های بزرگ کارگردانان در جشنواره فجر نمایش فیلم شان در سینمای منتسبرای حفظ حرمت «الفتها» از نقشهایی مانند الفت گذشتم/ تنها آرزویم آرامش مردم است/ فیلمهای جشنواره فجر را نمی
مریلا زارعی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران برای حفظ حرمت الفتها از نقشهایی مانند الفت گذشتم تنها آرزویم آرامش مردم است فیلمهای جشنواره فجر را نمیبینم مریلا زارعی گفت نقشهایی همانند الفت در شیار 143 را تکرار نکردم تا خاطره آن ماندگارتر شود به گزارش خبرنگار سینما باشگاهصدرنشین آرای مردمی در سومین روز جشنواره کدام فیلم است؟
صدرنشین آرای مردمی در سومین روز جشنواره کدام فیلم است فرهنگ > سینما - فیلم سینمایی رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داودی برای دومین روز در آرای مردمی صدرنشین است به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین طبق شمارش آرامی مردمی فیلمهای سینماهای مردمی سی و سومین جشنواره فیخروج سه فیلم از چرخه دریافت آرای مردمی
به دلیل عدم نمایش در زمان مقرر خروج سه فیلم از چرخه دریافت آرای مردمی سه فیلم از چرخه دریافت آرای مردمی خارج شدند به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جشنواره فیلم فجر براساس تبصره ذیل ماده ۴ آیین نامه دریافت و شمارش آرای تماشاگران سی و سومین جشنواره فیلمحضور 90 هزار مخاطب در سينماهاي مردمي جشنواره فيلم فجر
۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۱۴ ۹ب ظ حضور 90 هزار مخاطب در سينماهاي مردمي جشنواره فيلم فجر حدود نود هزار نفر در پنج روز اول جشنواره فيلم فجر به تماشاي فيلم در سينماهاي مردمي نشستند به گزارش خبرگزاري موج محمد رضا فرجي مدير امور سينماهاي جشنواره فجر سي و سوم درباره ميزان استقبال مردم از فيلمرقابت تنگاتنگ سه فيلم در آراي مردمي جشنواره فجر
رقابت تنگاتنگ سه فيلم در آراي مردمي جشنواره فجر فيلم هاي سينمايي رخ ديوانه عصر يخبندان و كوچه بي نام به ترتيب برترين آثار مردمي در روز پنجم جشنواره سي و سوم فجر شدند به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران به نقل از ارتباطات و اطلاع رساني سي و سومين جشنواره فيلم فجر با شمارمن امیدی در فیلمهای امسال نمیبینم/ عصر یخبندان زندگی واقعی مردم را به تصویر کشید
کمند امیرسلیمانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران من امیدی در فیلمهای امسال نمیبینم عصر یخبندان زندگی واقعی مردم را به تصویر کشید کمند امیر سلیمانی گفت تمام فیلمهای این دوره فقط ناامیدی اضطراب و تنش را به مخاطب منتقل میکند کمند امیر سلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتسه فیلم برتر آرای مردمی روز چهارم فیلم فجر مشخص شد - اخبار ایران و جهان |
سه فیلم برتر آرای مردمی روز چهارم فیلم فجر مشخص شد شناسهٔ خبر 2488169 پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳ ۴۰ هنر > سینمای ایران عصر یخبندان رخ دیوانه و کوچه بی نام سه فیلم برتر آرای مردمی در روز چهارم فیلم فجر شدند به گزارش خبرگزاری مهر فیلم های سینمایی عصر یخبندان رخ دیوافیلم های جشنواره فجر در سینماهای مردمی معرفی می شوند - اخبار ایران و جهان |
فیلم های جشنواره فجر در سینماهای مردمی معرفی می شوند شناسهٔ خبر 2476971 چهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴ ۳۷ هنر > سینمای ایران مدیر ارتباطات و اطلاعرسانی سی و سومین جشنواره فیلم فجر از برگزاری 308 مراسم معرفی برای آثار حاضر در جشنواره سی و سوم در سینماهای مردمی خبر داد به گزارش خببرنامه نمایش سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر
برنامه نمایش سینماهای مردمی جشنواره فیلم فجر فرهنگ > سینما - جدول نمایش فیلمهای سینماهای مردمی جشنواره فجر منتشر شد به گزارش خبرآنلاین جزئیات جدول نمایش سینماهای مردمی جشنواره سی و سوم فجر را اینجا مشاهده نمایید 23503 کلید واژه ها جشنواره فیلم فجر - جمعهحاشیههایی بر متن روز اول کاخ جشنواره فیلم فجر
دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸ ۵۵ نخستین روز نمایش آثار جشنواره 33 فیلم فجر در برج میلاد با عدم برپایی نشست برخی از فیلمها حضور برخی چهرههای سینمایی و آغاز تشویقهای اعتراضی تماشاگران همراه بود به گزارش خبرنگار سینمایی ایسنا کاخ جشنواره با نمایش قول آغاز شد شروعی که به دلیل این-سیمرغ مردم بر شانه کدام فیلم مینشیند؟
سیمرغ مردم بر شانه کدام فیلم مینشیند امروز سیوسومین جشنواره فیلم فجر در حالی به میانه راه خود میرسد که فیلمهای رخ دیوانه به کارگردانی ابوالحسن داوودی عصریخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی و کوچه بی نام به کارگردانی هاتف علیمردانی در صدر آرای مردمی قرار دارند از آنسو فامیدها در "چهارشنبه" زنده می شوند / فیلمی با پیام هایی از جنس انسان دوستی و امید
نقدی بر فیلم سینمایی چهارشنبه 19 اردیبهشت امیدها در "چهارشنبه" زنده می شوند فیلمی با پیام هایی از جنس انسان دوستی و امید چهارشنبه 19 اردیبهشت فیلمی است در مسیر درست فیلمی خوشساخت و در بسیاری از لحظات و صحنهها تاثیرگذار که احتمالا تا روزهای اخر نیز یکی از امیدهایتفاوت زیاد نظر «رادان» و «رمضان زاده» درباره فیلم / موگویی: سلیقه ی مردم ما غیرقابل پیش بینی است
در نشست نقد و بررسی فیلم حکایت عاشقی مطرح شد تفاوت زیاد نظر رادان و رمضان زاده درباره فیلم موگویی سلیقه ی مردم ما غیرقابل پیش بینی است بهرام رادان گفت حکایت عاشقی فیلم دفاع مقدسی نبود و یک اتفاق عاشقانه را در بستر دفاع مقدس روایت می کرد و هدف ما از ساختن فیلم حکایت عارقابت ۳ فیلم در آرای مردمی جشنواره فجر
رقابت ۳ فیلم در آرای مردمی جشنواره فجرتاریخ انتشار شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹ ۰۰ آرای مردمی جشنواره فیلم فجر تا روز ششم اعلام شد به گزارش بانی فیلم آرای مردمی جشنواره فیلم فجر تا روز ششم اعلام شد با شمارش ۴۹۱۴۴ برگ رای تماشاگران تا روز ششم جشنواره به ترتیب فیلم&zwnکدام فیلمها را در جشنواره های مختلف فجر، مردم «هو» کردند
کدام فیلمها را در جشنواره های مختلف فجر مردم هو کردند فرهنگ > سینما - همشهری جوان نوشت درجشنواره های ۱۰ سال اخیر فیلم هایی بودند که هنگام نمایش با اعتراض جمعی مواجه شدند استارت این اعتراض ها در جشنواره امسال با فیلم «این سیب هم برای تو» ی سیروس الونفیلمهایی که مردم «هو» کردند - اخبار ایران و جهان |
فیلمهایی که مردم هو کردند شناسهٔ خبر 2489535 یکشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱ ۰۲ مجله مهر > گزارش ویژه در ادوار گذشته طی ۱۰ سال اخیر فیلم هایی بودند که هنگام نمایش با اعتراض جمعی مواجه شدند استارت این اعتراض ها در جشنواره امسال با فیلم این سیب هم برای تو ی سیروس الوند زده شد ه-
فرهنگ و هنر
پربازدیدترینها