تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):وجود یک عالم برای ابلیس سخت تر از هزار عابد است زیرا عابد در فکر خود است و عالم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821083600




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت ميانمار به مانع تراشي در ارسال كمك به اين كشور متهم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: دولت ميانمار به مانع تراشي در ارسال كمك به اين كشور متهم شد
سياسي. سياست. سياست خارجي
يك كميسر اتحاديه اروپا روز جمعه دولت نظامي ميانمار را متهم كرد به منظور جلوگيري از انتشار آمار واقعي تلفات توفان نارگيس مانع از ارسال كمك‌هاي بين‌المللي به اين كشور مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از رانگون ، لويي ميشل كميسر اتحاديه اروپا در امور توسعه كه به منظور بازديد از حوادث اخير در ميانمار بسر مي‌برد موفق نشد مقامات نظامي اين كشور را متقاعد كند تا امكان ارسال كمكهاي بين المللي به ميانمار را فراهم كنند.

اين گزارش حاكيست دو هفته پس از وقوع توفان سهمگين كه به كشته و ناپديد شدن ‪۷۱‬هزار تن انجاميد، مقامات ميانمار اخيرا اجازه داده‌اند ديپلماتهاي مقيم اين كشور با بالگرد از مناطق توفان زده در جنوب غربي ميانمار بازديد كنند.

اين كميسر اتحاديه اروپا كه از چهارشنبه در ميانمار بسر مي‌برد تاكنون موفق نشده مقامات اين كشور را متقاعد كند از بازرسي كمكهاي بين‌المللي براي تسريع در امداد رساني به دوميليون بازمانده توفان خودداري كنند.

بنابراين گزارش در حالي كه سازمان‌هاي بشردوستانه و نهادهاي سازمان ملل براي اعزام كارشناسان خود منتظر دريافت رواديد از ميانمارند دولت اين كشور در اعطاي رواديد تعلل مي‌كند زيرا مايل نيست عمليات كمك رساني گسترده توسط كارشناسان خارجي انجام شود.

اين نگراني وجود دارد كه ‪ ۵۷‬ميليون نفر جمعيت ميانمار به علت نابود شدن ذخاير برنج اين كشور براثر توفان اخير با خطر گرسنگي مواجه شوند.
 جمعه 27 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 280]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن