تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس رابطه اش را با خدا اصلاح كند، خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819439332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس: 22 بهمن تجلی زیبای وحدت مردم ایران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس:
22 بهمن تجلی زیبای وحدت مردم ایران است
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس گفت: حماسه حضور مردم در 22 بهمن تجلی زیبای مودت و وحدت ملت ایران است.

خبرگزاری فارس: 22 بهمن تجلی زیبای وحدت مردم ایران است



به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، محمدحسین قربانی عصر امروز در نشست شورای آموزش و پرورش این شهرستان حماسه حضور مردم در 22 بهمن تجلی زیبای مودت و وحدت ملت ایران است.
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران افزود: دشمن امروز با ایجاد فضای اسلام‌هراسی و با وارد کردن هجمه‌های فرهنگی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است.
نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندر کیاشهر با دعوت از مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: حضور فرهنگیان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 22 بهمن جلوه خاصی به حماسه حضور مردم می‌بخشد.
وی با اشاره به استقبال مردم در ایام نوروز برای اسکان در مدارس ادامه داد: با توجه به حضور مسافران بسیاری در ایام تعطیلات در گیلان و  آستانه‌اشرفیه آموزش‌و پرورش نیز با وجود مشکلات موجود آمادگی لازم را باید داشته باشد.
قربانی با بیان اینکه بیشترین نرخ افزایش بودجه در سال آینده به آموزش‌و پرورش تعلق گرفته است خاطرنشان کرد: 15 درصد افزایش بودجه برای آموزش‌وپرورش در نظر گرفته شده است.
سخنگوی گروه بهداشت و درمان مجلس با تأکید بر اینکه جلسات شورای آموزش‌و پرورش باید همراه با خروجی مناسب باشد گفت: فضایی که امروز بر آموزش و پرورش حکم‌فرماست فضای دانش‌آموز سالاری است.
وی با تصریح بر اینکه امروز فضا برای معلمان سنگین شده است، تصریح کرد: نگاه حاکم بر آموزش‌و‌پرورش مانع از انتقال تفکرات معلمان در آموزش‌و‌پرورش می‌شود.
معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور با اشاره به اهمیت نشست شورای آموزش‌و پرورش شهرستان اظهار کرد: شورای آموزش‌و پرورش اتاق فکر شهرستان است.
رضا کحالی با تأکید بر اینکه صرف برگزاری جلسات کفایت نمی‌کند، افزود: باید بررسی شود که کدام‌یک از مصوبات جلسات شورای آموزش‌و پرورش ابتر مانده و باید آن‌ها را پیگیری کرد.
وی با بیان اینکه شورای آموزش‌و پرورش اتاق فکر شهرستان است، اظهار کرد: اگر اتاق فکر درستی نداشته باشیم خروجی مناسبی هم نخواهیم داشت.
کحالی با اشاره به اینکه نباید به نشست شورای آموزش‌و پرورش، نگاهی سطحی و گذرا داشته باشیم بیان کرد: این شورا سنگ بنای تربیتی فرزندان شهرستان را بنا می‌گذارد و باید افراد در این نشست با تفکر حضور یابند.
معاون فرماندار آستانه‌اشرفیه به پیشنهاد مطرح‌شده درباره کاشت نهال در مدارس اشاره کرد و یادآور شد: طبق قانون اجازه کاشت هر نوع درختی را نداریم و این کار باید با استعلام از دستگاه‌های مربوطه صورت گیرد.
وی با بیان اینکه آموزش‌و پرورش بار مسئولیت مهمی را در عرصه گردشگری پذیرفته است، اظهار کرد: میزبانی ما از مهمانان نوروزی باید به‌گونه‌ای باشد که موجب سفر دوباره مسافران به شهرستان شود.
کحالی به تعدادی از پیشنهادهای مطرح‌شده اشاره کرد و متذکر شد: باید پیشنهادهای مطرح‌شده با دقت بررسی‌ و سپس مصوب شود و برای کمک گرفتن از اولیای دانش‌آموزان ابتدا باید شیوه‌نامه آن به‌دقت مطالعه شود.
وی با بیان اینکه مردم خود واقف بر عملکرد مسئولان هستند، خاطرنشان کرد: خدمت نکردن به مردم نوعی خودزنی است و نباید برای خدمت به مردم پایبند ساعات اداری باشیم و ملاک، کارکرد مدیران اتمام کار آنهاست.
 مدیر اداره آموزش‌و پرورش آستانه‌اشرفیه نیز در نشست مذکور با بیان اینکه جامعه فرهنگی برای حضور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن آماده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان و فرهنگیان نیز دوشادوش مردم در راهپیمایی حضوری پرشور خواهند داشت.
اسماعیل همایونی به برخی از برنامه‌های انجام‌شده این اداره در دهه فجر اشاره کرد و گفت: اجرای سرود چند صدنفره در روز 22 بهمن بخشی از آمادگی دانش‌آموزان برای شرکت در راهپیمایی فردا است.
وی با اعلام آمادگی اداره مذکور برای اسکان نوروزی فرهنگیان خاطرنشان کرد: با وجود آمادگی این اداره برای اسکان مهمانان و فرهنگیان نوروزی به کمک‌های دیگر نهاد نیازمندیم.
کارشناس مسئول تعاون اداره آموزش و پرورش آستانه‌اشرفیه نیز در جلسه مذکور با ارائه آمار گردش‌پذیری مسافران نوروزی و تابستانی در این شهرستان گفت: در نوروز امسال تعداد 16 آموزشگاه با 151 کلاس برای اسکان نوروزی مسافران در نظر گرفته شده بود.
رحیم ناظری با اشاره به ظرفیت‌های موجود مدارس این شهرستان و استفاده از آن، افزود: در تلاش هستیم سطح امکانات مدارس ما را از درجه «ب» به «الف» ارتقا دهیم.
وی یادآور شد: در نوروز سال جدید 43 کلاس با رتبه الف و 12 آموزشگاه با رتبه «ب» برای پذیرایی از مسافران نوروزی خود را آماده کرده‌اند.
این مسئول زمان ثبت نام اینترنتی رزرو کلاس‌های نوع «الف» را 10 اسفند نام برد و خاطرنشان کرد: فرهنگیانی که قصد سفر در نوروز امسال به گیلان را دارند می‌توانند با مراجعه به سامانه پذیرش نوروزی فرهنگیان ثبت نام کنند.
انتهای پیام/2300/ش40

93/11/21 - 20:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن