تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803254886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی: غیرت و همت متخصصان ایرانی حیرت دنیا را برانگیخته است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی:
غیرت و همت متخصصان ایرانی حیرت دنیا را برانگیخته است
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: غیرت و همت متخصصان ایرانی در شرایط تحریم و بحران اقتصادی حیرت دنیا را برانگیخته است.

خبرگزاری فارس: غیرت و همت متخصصان ایرانی حیرت دنیا را برانگیخته است



به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، دکتر علاءالدین بروجردی عصر امروز در حاشیه حضور در جشن انقلاب در دبیرستان پسرانه توحید این شهرستان اظهار کرد: امروز امنیت پایدار کشور در منطقه‌ای با وسعت این همه جنگ و کشتار و ناامنی مرهون خون پاک شهدایی است که با جانفشانی خود امنیت پایدار را در سراسر کشور برقرار کرده اند.
وی با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: علی رغم تمامی توطئه‌ها و نقشه‌های آمریکای جنایتکار نظیر کودتای نوژه، جنگ تحمیلی، صدور قطعنامه‌های متعدد و تحریم‌های نابرابر علیه ملت ایران ملت شجاع ایران با اتکاء به توان دانشمندان جوان خود همچنان سربلند در عرصه‌های مختلف به دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی همت گمارده است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی کشور شاخصی در میان 57 کشور اسلامی دنیا محسوب می‌شود، افزود: هیچ کشور دیگری در دنیا وجود ندارد که بتواند باوجود تحریم‌های علمی و حصر اقتصادی، اقدام به پرتاب ماهواره به فضا کند و بتواند تحریم‌ها را به فرصت تبدیل کند.
 بروجردی با اشاره به اینکه ایران اسلامی با اقتدار توانسته است، چهارمین ماهواره ساخت دانشمندان خود را در محور فضا قرار دهد، خاطرنشان کرد: پس از اینکه اولین ماهواره ایران اسلامی در محور زمین قرار گرفت، بسیاری از کشورهای منطقه با دروغ‌پراکنی سعی کردند، این موفقیت ایران را تبلیغات رسانه‌ای عنوان کرده و مانع گسترش آن شوند، اما هنگامی که مرکز ناسا به عنوان بزرگترین و مهمترین مرکز فضایی جهان در آمریکا قرار گرفتن این ماهواره در مرکز زمین را تائید کرد، آنان که سعی می‌کردند، این موفقیت ایران را نادیده بگیرند در بهت و حیرت فرو رفتند.
وی با اشاره به خاطره تلخ مردم بروجرد در شهادت 68 کودک دانش‌آموز بی‌دفاع در بمباران این شهرستان یادآور شد: در عرصه نظامی که زمانی ایران توان پدافند و مقابله با دشمنان را نداشت، امروز در ردیف چند کشور اول دنیا در ساخت موشک‌های بلند‌پرواز قرار گرفته است.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های دانشمندان ایرانی در ساخت انواع تسلیحات دفاعی و نظامی گفت: به همت متخصصان جوان ایرانی امروز ده‌ها نوع پهباد یعنی هواپیماهای بدون خلبان ساخته می‌شود که برخی از آن‌ها 30 ساعت بدون نیاز به سوخت‌گیری پرواز می‌کنند. بروجردی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران زمانی در فناوری نانو در ردیف شصتم جهان قرار داشت و امروز به همت و غیرت متخصصان جوان خود جز هشت کشور اول دنیا قرار دارد که اینها همه نتیجه زحمات و تلاش دانش‌آموزان امروز و پدران و مادران آنان و معلمان زحمتکش، دلسوز و تلاشگر این مرز و بوم است. انتهای پیام/2304/ج۳۰

93/11/20 - 18:45





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 82]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن