تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819812606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«رخ ديوانه» مورد توجه قرار گرفته است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۳:۵۳ب.ظ)
«رخ ديوانه» مورد توجه قرار گرفته است ابوالحسن داودي اظهار کرد: اگر فيلمي خوب باشد، هم در ميان مردم و هم در ميان منتقدان و اهالي سينما به خوبي ديده مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج، کارگردان فيلم سينمايي «رخ ديوانه» که در فيلم، داستان کاراکترها را با استفاده از اپيزودهاي مختلف و از زبان شخصيت‌هاي گوناگون روايت مي‌کند، اين تقسيم‌بندي‌ها را بر مبناي بازي شطرنج دانست و عنوان کرد: با شروع شدن بازي اول، هر حرکت جديدي، زمينه‌ساز بازي تازه و استراتژي جديدي است.
وي ادامه داد: ازآنجايي که متن فيلم‌نامه دائما در حل تغيير است و هرجايي از متن اطلاعات تازه‌اي به بيننده مي‌دهد، انجام تقسيم‌بندي براي گيج نشدن مخاطب بسيار مهم بود.
اين کارگردان با اشاره به اينکه حفظ ارتباط مخاطب با فيلم برايمان بسيار مهم بود، اظهار کرد: استفاده از اين بخش‌بندي‌ها به حفظ تازگي فيلم تا انتها کمک مي‌کند، چون داستان فيلم روايت چندخطي سهل و ممتنعي است، نبايد همه گره‌هاي فيلم را در همان نيم ساعت اول باز مي‌کرديم و احساس بلاتکليفي را براي مخاطب برجاي مي‌گذاشتيم.
داودي کارکرد تکنيکي تقسيم‌بندي در فيلم را در اين مي‌داند که مخاطب تا انتها تشنه دانستن حقيقت است.
کارگردان فيلم سينمايي «رخ ديوانه» درباره تدوين اين اثر سينمايي يادآور شد: ازآنجايي که فيلم بخش‌هاي مختلفي داشت، بايد در تدوين آن نيز دقت مي‌کرديم، اين فيلم‌نامه از ابتدا به شکلي بود شکل مشخصي داشت و شايد تنها فيلمي بود که از ابتدا پلان بندي دقيق آن را مي‌دانستم و همه‌چيز همان‌طوري بود که از قبل روي آن فکر کرده بودم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن