تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن كم خوراك است و منافق پرخور.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803809326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست خبرنگار ایرانی از نخست وزیر ژاپن


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: درخواست خبرنگار ایرانی از نخست وزیر ژاپن


خبرنگار ایرانی از نخست وزیر ژاپن خواست راه حلی پیشنهاد کند تا او بتواند با رعایت قانون و حفظ حریم خصوصی خانواده محترم گوتو، به نشانه همدردی و سپاس از خانم ایشیدو، مادر خبرنگار ژاپنی که توسط داعش گردن زده شد، به ایشان یک شیشه عطر «گل رز» تقدیم کند. به گزارش خبرنگار ما، عاطفه تلقانی با اشاره به موانعی که سبب شد تا نتواند شیشه عطر گل رز « گل محمدی » که برای خانم ایشیدو مادر خبرنگار ژاپنی تهیه کرده است، به او تقدیم کند، از نخست وزیر ژاپن خواست تا راه حلی پیشنهاد کند که بتواند با رعایت قانون و حفظ حریم خصوصی خانواده محترم خبرنگار گوتو، به نشانه سپاس برای تربیت یک انسان جوینده حقیقت­ و صلح دوست، هدیه­ ای به مادر مستند ساز کشته شده توسط گروه تروریستی داعش تقدیم کند.

داعش اعلام کرده بود که « کنجی گوتو »  گروگان ژاپنی را فقط با ساجده الریشاوی که در اردن زندانی است، مبادله خواهد کرد. ساجده مبارک عطروس الریشاوی متولد سال 1956 در عراق، به دخالت در بمب گذاری ­های تروریستی سال 2005 که یکی از آنها به کشته شدن مصطفی عقاد، کارگردان فیلم سینمایی « محمد رسوالله (ص » منجر شد، متهم بود.
عاطفه تلقانی خبرنگار ایرانی

عاطفه تلقانی خبرنگار و نویسنده کتاب ویدئو « صلح در اکتبر 2003 » در این نامه گروه تروریستی داعش را نمایندگان شیطان نامیده و تاکید کرده است که فرقه شیطانی داعش با یک ادعای دروغین و با نوشتن نام «محمد رسول الله» بر روی پرچم سیاه خود، وانمود می­ کند که پرچم اسلام را در دست دارد، در حالی­ که اسلام دین صلح، دوستی و مهربانی است.

متن درخواست این خبرنگار و مستندساز زن 41 ساله ایرانی از آقای شینزو آبه نخست وزیر ژاپن را در ادامه می خوانید.

 
درخواست خبرنگار ایرانی از نخست وزیر ژاپن


بنام پروردگار بخشایشگر

جناب آقای شینزو­ آبه

نخست وزیر محترم کشور ژاپن

    مرگ قهرمانانه کنجی گوتو جوگو خبرنگار و مستندساز کشور ژاپن را به شما تسلیت می­ گویم. طی روزهایی که پشت سر گذاشتیم، شاهد تلاش­ های جناب­ عالی برای رسیدن به راهی برای نجات آقای گوتو بودیم که متاسفانه به ثمر ننشست و نه فقط مردمان سرزمین آفتاب تابان بلکه همه انسان­ های صلح دوست را سوگوار کرد.

   مدتی است که قصد دارم با تقدیم هدیه ­ای به مادر آقای کنجی مراتب همدردی خود را با ایشان اعلام کنم، اما موانع قانونی موجود سفارت ژاپن در تهران در خصوص دریافت این هدیه، ناگزیرم کرد تا از جناب­ عالی درخواست کنم، راه حلی را به من پیشنهاد کنید تا با رعایت قانون و حفظ حریم خصوصی خانواده محترم خبرنگار گوتو، به نشانه سپاس برای تربیت یک انسان جوینده حقیقت­ و صلح دوست به مادر آقای کنجی یک شیشه عطر «گل رز» تقدیم کنم.

    در ایران « رز»  یک گل ملی و مذهبی است، و در مناطقی از سرزمین مادری من، باغ­های گل رز بی­شماری وجود دارد. استفاده از عطر «گل رز» در سرزمین من، سمبلی از رفتار محمد(ص) آخرین فرستاده خداست. به همین علت «گل رز» در میان ایرانیان به «گل محمدی» شهرت دارد. محمد رسول الله بر هدیه دادن تاکید داشتند و عطر را بهترین هدیه معرفی کرده­ اند.
    محمد رسول الله، به پیروان خود دستور داده است تا هر روز از عطر گل­ ها استفاده کنند. اگر پیروانش استطاعت مالی برای خرید عطر و استفاده هر روز از آن را نداشتند، یک روز در میان، و اگر فقیرتر بودند حتما در روزهای جمعه که در کنار خانواده خود به استراحت می­ پردازند از عطر گل­ها استفاده کنند.

    محمد رسول الله، همزمان با تاکید خود بر استفاده از عطر، تمامی پیروانش را از گفتن دروغ منع می­کردند، و معتقد بودند که دروغ انسان را به فسق و فجور می­ کشاند. دروغ حق را ناحق و ناحق را حق می نمایاند، تا حقیقت در میان حق و باطل گم شود، و فقط انسان­ های حقیقت جو هستند که ابرهای تردید و ابهام را کنار می ­زنند تا خورشید حقیقت امکان تشخیص سره از ناسره را ممکن سازد.

     خبرنگار گوتو در مسیر کشف حقیقت توسط داعش، گروهی از نمایندگان شیطان کشته شد. شیطان! همان فرشته­ ای که در مقابل انسان سجده نکرد و در پیشگاه آفریننده جهان سوگند یاد کرد که ناحق را حق جلوه دهد، و با فریب انسان­ ها، آن­ها را به مقابله با خالق جهان برانگیزاند.

     فرقه شیطانی داعش با یک ادعای دروغین و با نوشتن نام «محمد رسول الله» بر روی پرچم سیاه خود وانمود می­ کند که پرچم اسلام را در دست دارد، در حالی­ که اسلام دین صلح، دوستی و مهربانی است؛ و نه فقط اسلام که تمامی جوامع توحیدی و سکولار قتل عام کودکان، زنان و مردان را محکوم می­کنند. اسلام دین اعتدال است. افراط و تفریط در اسلام بی­ معناست. اسلام دین تسلیم شدن مطلق در پیشگاه خالق جهان است، و آفریننده جهان به انسان­ ها اجازه داده است که از تمامی مواهب و نعمت­های زمین و آسمان بهره­مند شوند، به شرط آن­که به هم­نوعان خود احترام بگذارند، و به حقوق یکدیگر تجاوز نکنند. مسلمان و غیر مسلمان، عرب و غیرعرب تفاوتی ندارد، فرقه شیطانی داعش برای انسان­ ها حقی قائل نیست، و بی­ تردید اعضای گروه درنده خوی داعش، تحت تعلیم و هدایت شیطان قرار دارند.

    در پایان ضرورت دارد درباره این­که چرا با وجود وظیفه­ ای که در شبکه تلویزیونی خبر ایران در خصوص رصد اخبار سوریه و عراق بر عهده دارم، و به واسطه آن هر روز شاهد جنایات داعش هستم، نسبت به مرگ کنجی گوتو جوگو واکنش نشان داده­ ام، توضیح کوتاهی عرض کنم.

    چند روز پیش از کریسمس 2004 همزمان با روزی که زلزله، شهر بم در کشور ایران را ویران کرد، یک جهانگرد ژاپنی که قصد داشت سفرش را با مسافرت به کشورهای آمریکای لاتین ادامه دهد، با شنیدن خبر وقوع زلزله در فرودگاه مهرآباد تهران از تصمیم خود منصرف شد، و با حضور در شهر زلزله زده بم، در کنار کودکان این شهر که طی زلزله، والدین و یا خانه و کاشانه خود را از دست داده بودند، و در شرایط روحی بسیار بدی به سر می­ بردند، به مدت 6 ماه زندگی کرد. اریگامی­ های که کوجی هیتارو درست می­ کرد، مهربانی­ های او با کودکان بم و تمام صفات و رفتار نیک او هنوز در خاطرم زنده است. ما ایرانی­ ها ضرب المثلی داریم با این مضمون که یک می­ تواند نمونه ­ای از کل باشد، و من مردمان ژاپن را همچون کوجی نیک رفتار و مهربان می­ دانم.   

   از سوی دیگر اندوه مادر خبرنگار گوتو، برایم قابل درک است. خانم ایشیدو روزهای پر از اضطرابی را پشت سر گذاشته است و روزهای تلخ از دست دادن فرزند صلح دوست و حقیقت جویش را پیش رو  دارد. من با تقدیم یک شیشه عطر گل رز می­خواهم به مادر کنجی گوتو جوگو اطمینان دهم که حتما آرزوی فرزندش درباره « جهانی عاری از جنگ » محقق خواهد شد. زیرا خالق جهان بشارت داده است که حق می­ آید و باطل نابود خواهد شد. حقّا که باطل همواره نابود شدنى است.

                                                                                                                                                                                                                                                   با احترام
                                                                                                                                                                                                                                                 عاطفه تلقانی

 


دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن