تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819516270




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيشرفت 65 درصدي پروژه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۰ بهمن ۱۳۹۳ (۱۱:۲۸ق.ظ)
قائم مقام سازمان اوقاف خبرداد: پيشرفت 65 درصدي پروژه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: اجرا و ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف و حرم اميرالمومنين(ع) تا کنون 65 درصد پيشرفت داشته است.
به گزارش خبرگزاري موج، عبدالرضا عابد، قائم مقام سازمان اوقاف و امورخيريه به همراه حجت الاسلام محمدمهدي حاتمي، معاون اوقافي، حقوقي و امور مجلس و مهندس عباسعلي جعفري، معاون بهره وري اقتصادي موقوفات و بقاع متبرکه سازمان اوقاف و امورخيريه و هيات همراه پس بازديد و بررسي از عملکرد اداره کل اوقاف و امورخيريه استان قزوين در حوزه ورود اطلاعات و GIS به سامانه، اجارات و اخذ اسناد مالکيت، از عملکرد اين اداره کل اعلام رضايت کردند.
عبدالرضا عابد در اين مراسم اظهارداشت: سازمان اوقاف امروز در زمينه‌هاي مختلف در حال خدمت رساني است و در اين بين در زمينه فعاليت‌هاي قرآني همانگونه که در بعد داخلي عمکرد مناسبي داشته است، در سطح بين المللي نيز فعاليت‌هاي قرآني سازمان اوقاف زبانزد است.
وي ادامه داد: اين دستاورد ارزشمند به برکت رهنمودهاي بي بديل معمار کبير انقلاب اسلامي، مقام معظم رهبري و خون شهداي کشور است.
عابد اضافه کرد: در زمينه خدمات رساني به مردم هم شاهد اين موضوع هستيم که روز به روز جذابيت امامزاده‌ها براي مردم بيشتر مي‌شود، به گونه اي که هر ساله جمع زيادي از هموطنان، مشتاقانه مراسم تحويل سال خود را در جوار امامزاده‌ها برگزار مي‌کنند.
قائم مقام سازمان اوقاف و امور خيريه گفت: نيت‌هاي متعددي از ناحيه واقفين در رابطه با موقوفات وجود دارد که هر يک از ما وظيفه داريم با امانت داري، اين اموال را مطابق با نيات واقفين آن‌ها مديريت کنيم.
وي با بيان اينکه در ايام مراسم اربعين نيز اوقاف به تمام زائران از لحظه آغاز حرکت به سمت عتبات تا ورود به عتبات خدمات متعددي را ارائه کرده است، به پروژه‌هاي احداثي و مرمتي در بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف، ۶۵ درصد پيشرفت فيزيکي دارد و اميدواريم با کمک‌هاي مردم ولايتمدار ايران، اين پروژه بزرگ براي رفاه زائران در عتبات عاليات هر چه زودتر به پايان برسد.
عابد در پايان خاطرنشان کرد: ثبت اطلاعات رقبات ازجمله اموري است که بايد در هر يک از ادارات کل استان‌ها با جديت و دقت بيشتري براي دسترسي به وضعيت مشخص اموال وقفي کشور در دستور کار قرار گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن