تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820751901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوروز متنوع در شبكه يك


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۹ بهمن ۱۳۹۳ (۱۰:۴۳ق.ظ)
نوروز متنوع در شبكه يك محمد احساني مدير جديد شبكه يك سيما در كاخ جشنواره در مركز همايش هاي برج ميلاد درباره تحولات اين شبكه توضيح داد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد احساني در جمع خبرنگاران درباره تغيير سياست‌هاي شبکه يک گفت: تعدادي سياست کلي وجود دارد که در تعريف شبکه است اما برخي موارد به ذوق و سليقه مديران برمي‌گردد.
وي افزود: ما سعي کرديم با پايبندي بر سياست‌هاي کلي سازمان، معاونت و شبکه، تحولاتي را شامل طرح‌ها و کارهاي جديد از ابتداي سال يعني از نوروز اعمال کنيم.
وي ادامه داد: يک ماه پيش رو را نيز به بررسي طرح‌ها و عوامل سازنده مي‌گذرانيم.
مدير شبکه يک درباره برنامه‌هاي نوروزي اين شبکه گفت: هم سريال خواهيم داشت و هم برنامه‌هاي ترکيبي براي پخش نوروزي در نظر گرفته‌ايم. تعدادي اثر مستند هم‌روي آنتن خواهد رفت که بخشي از مراحل آماده‌سازي اين آثار به پايان رسيده است مثلاً مجموعه مستند ما بانام «ايران‌گرد» به پايان توليد خود رسيده است و سريال آقاي فخيم زاده آخرين مراحل توليد را پشت سر مي‌گذارد.
احساني در پاسخ به اينکه آيا مجبور شده‌ايد سريال «قورباغه و قناري» ساخته فخيم زاده را به‌جاي سريال سيروس مقدم براي نوروز انتخاب کنيد، گفت: تعداد قسمت‌هاي کار آقاي مقدم بيشتر بود و تصميم بر اين شد که کار آقاي فخيم زاده را پخش‌کنيم که با 13 روز ايام نوروز تناسب داشته باشد.
وي درباره تغييرات در شبکه يک نيز گفت: فعلاً تصميم بر حذف گروه‌ها نداريم اما تعريف کار برخي گروه‌ها تغيير خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن