تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820320256




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درمانگاه های تخصصی سیار رایگان در شهرستان های فارس برپاشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درمانگاه های تخصصی سیار رایگان در شهرستان های فارس برپاشد شیراز - ایرنا - درمانگاه های تخصصی سیار به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، به همت بسیج جامعه پزشکی در نقاط محروم چهار شهرستان فارس خدمات رایگان ارایه می کنند .


به گزارش ارسالی روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز به ایرنا، مسوول بسیج جامعه پزشکی فارس گفت : همزمان با جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، سعی بر این است که با فراهم کردن امکانات بهداشتی و درمانی به مردم، به ویژه اهالی نقاط محروم استان خدمات رسانی کنیم.
ستار نوروزی افزود : بر این اساس بسیج جامع پزشکی مرودشت 18 بهمن در روستای دشتک درمانگاه دایر کرد و 19 بهمن در روستای کندازی درمانگاه سیار با حضور پزشکان متخصص برپا می کند که این برنامه پیرو بازدید و اردوی جهادی برگزار شده در دی ماه امسال و برای رفع مشکلات درمانی مردم روستا برگزار می شود .
وی اظهار داشت : بیستم بهمن ماه درمانگاه سیار تخصصی به همت بسیج جامعه پزشگی آباده در برخی از روستاهای محروم این شهرستان ارایه خدمت می کند.
نوروزی بیان کرد : درمانگاه تخصصی سیار محمدرسول الله از 15 تا 17 بهمن با حضور 38 متخصص در خنج برپا شد و در مجموع یک هزار و 29 نفر ویزیت تخصصی شدند و به 324 نفر نیز مشاوره درمانی ارایه گردید که همگی از طرف پزشکان خانواده ارجاع داده شده بودند و همچنین در 22 بهمن نیز این خدمات در قلات به مردم ارایه می شود که پزشکان و پرستاران و سایر تیم بهداشتی درمانی می توانند در صورت تمایل به مشارکت با سازمان بسیج جامعه پزشکی به شماره 32298209 تماس بگیرند .
وی با اشاره به اینکه خدمات تخصصی درمانگاه های سیار تنها از طریق فرم ارجاع و در راستای تقویت نظام ارجاع ارایه می شود ، گفت :در مجموع حدود 70پزشک متخصص عضو بسیج جامعه پزشکی در برگزاری این درمانگاه های سیار مشارکت کرده اند .
نوروزی افزود : به مناسبت 22 بهمن ، تعداد 22 روستای محروم در فارس شناسایی شده اند و بر اساس نیاز سنجی های صورت گرفته در هر روستا ، متخصص مورد نیاز مردم در قالب تیم های تک تخصصی طی دهه مبارک فجر به مردم ارایه خدمت می کنند .
وی بیان کرد : اهالی روستاهایی که بد مسیر و محروم هستند و دسترسی به پزشک برایشان دشوار است نیز مورد توجه بسیج جامعه پزشکی قرار گرفتند و 50 تیم پزشک عمومی با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان ها طی دهه فجر به این مناطق اعزام شده و خدمت رسانی می نمایند.
نوروزی گفت : در مسیر راهپیمایی 22 بهمن در کل شهرستان های فارس ایستگاه های غربالگری فشارخون و دیابت برپا می شود که این ایستگاه ها در نماز جمعه هفدهم بهمن ماه شیراز نیز به همت بسیج جامعه پزشکی بیمارستان خلیلی برپا گردید و از ساعت 9 تا 14 حدود 500 نفر مورد غربالگری قرار گرفتند .
وی همچنین گفت: خدمات رایگان به عموم مردم در درمانگاه های تحت پوشش سپاه در 22 بهمن ارائه می شود و در شهرستان هایی که درمانگاه در 22 بهمن تعطیل است ، خدمات در 22 بهمن ماه رایگان است.
6113 / 1876



18/11/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن